Wat je even kwijt wilt #13

Slecht en leuke tegelijk he.
Ik verzamelen de grote jars, heb ook echt een speciale kast waar ik ze in stop.

Hahaha klopt. Oooh wat tof! Heb je foto?

2 likes

Volgens mij heb ik al vaker berichten gelezen over je nieuwe auto. Ben zo benieuwd wat voor auto het is!
Als je het niet wilt delen ivm privacy snap ik dat natuurlijk ook

Mn vriendinnen waren trouwens blij met de cadeautjes :blush:

19 likes

The Perfect Tree is zoooo lekker! Mis de “ echte” kerstboom helemaal niet.

Voor geïnteresseerden: zometeen sportjaaroverzicht op Nederland 1

1 like

Super fijn!
Jij bent echt een goeie vriendin

2 likes

Jaaa. Ik heb de grootste pot plus nog 4 votives ervan gekregen van @anon95331300 dus kan er nog een paar jaar van genieten haha. Vind t ook een van de weinigen die echt naar boom ruikt.

1 like

Ah lief!

:frowning:
Knuffel :heart:

(De feestdagen zijn bijna voorbij, hopelijk wordt het dan minder moeilijk)

1 like

Hoe kan er een nieuw boek van George RR Martin terwijl A song of ice and fire nog niet af is?

Kan je niet kijken om de vriendschap nieuw leven in te blazen? Of is dat niet mogelijk?

Vast een hele domme vraag, maar als je roerbakgroenten gebakken hebt kun je die dan invriezen en later uithalen om bij een gerecht te doen?
Smaakt dat nog goed dan?

Dit klinkt eigenlijk wel logisch.

1 like

Ik had vanmorgen met werk zoiets doms. Ik was al naar een paar cliënten geweest en toen ik daarna in de auto zat dacht ik: wat zit die broek vervelend bij mijn kont. Alsof mijn hemd zegmaar opgerold zat. Ging ik even voelen, bleek ik een sok in mijn broek te hebben zitten :rofl: :rofl: Zo blij dat ie er niet uit is gevallen toen ik bij één van de cliënten was.

17 likes

Denk ik niet, klinkt iig echt niet lekker :speak_no_evil:

Zit ook best veel vocht in die groenten dus opgebakken invriezen lijkt me echr best goor haha. Tenzij ze in een saus zitten ofzo

GVD ik wilde @Lentex quoten :rage:

2 likes

Ik heb net heel zielig gedaan toen ik m’n vriend belde en nu gaat hij patat halen bij de snackbar yes

6 likes

Haha.
Ja dan maak ik maar saus erbij denk ik idd… thankss

Ik kan de laatste paar dagen zo intens genieten van kleine dingen. Ik weet niet wat me overkomt.

14 likes

Staat ie al online? Wil er wel even naar kijken hoor! Is onderdeel van m’n studie