Wat je even kwijt wilt #13

Ik zit bij de Chinees te wachten op Mn eten terwijl ik redelijk aangeschoten ben. Nu zitten er twee mensen naast me die echt alle papiertjes voorlezen die hier hangen en daar opmerkingen over hebben …

Ik wil ze echt een klap geven waarom weet ik niet maar ik voel agressie

3 likes

Jahoor, stuur maar pm, dan kijk ik er straks even naar!

1 like

Ik wil je ook best helpen. Geen verstand van websites, maar als ik kan helpen doe ik dat graag.
Je mag me altijd de link sturen als je wilt

1 like

Nee naar Bird! Volgens het fb evenement is het daar om 5 uur afgelopen.

NOPE

1 like
Spoiler

39 fucking oliebollen

Ik kijg echt de kriebels van dit plaatje trouwens, ik denk steeds dat het een vagina is

27 likes

Ja hoor ik doe dat best vaak als ze bijv 1+1 gratis zijn bij de Appie. Maak er wel altijd zo’n woksausje bij met beetje water, half bouillonblokje, soja en dan beetje maizena! :ok_hand: (ok ze zijn wel iets lekkerder vers maar het kan prima)

1 like

Nee maar daar gaat het niet om. Punt is dat je je niet druk hoeft te maken over een oliebol meer of minder, doe gewoon waar je zin in hebt.

3 likes

Ik zat ook naar het plaatje te kijken van wtf stelt dit voor, net een vinger die in een schimmelig uitgeslagen vagina zit te peuren of zo?

5 likes

Stond wel blue van Eifel in, die mensen verdienen dan weer een pluim

9 likes

Die Eijerkamp chick bij VT wonen kan echt niet acteren :roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Oh ik ben geen (ervarings)deskundig hoor maar iets van een kruik? Hold/cold pack opwarmen?Wat verschrikkelijk klote zeg!

1 like

Nav van de post van ik dacht @Otzi van gisteren, kijk ik nu ook Ex on the beach op videoland. Lekker van die ordi wegkijktv. Word ik nou enthousiast van…

1 like

Perron staat al standaard op 7 uur toch
Ga jij zelf daarheen? Ik wel :star_struck:

Het leek me fijn om morgen oud en nieuw bij ons te vieren ipv bij vrienden. Want lekker je eigen plekje en dan kan je daarna gewoon gelijk naar bed haha. Vooral als ik weer net zo dronken wordt gevoerd als vorig jaar is dat zeker een pluspunt. Maar nu heb ik vandaag echt geen ene flikker uitgevoerd. Dus ik moet morgen nog afwassen, stofzuigen, poetsen, het konijnenhok megaschoon maken want er is er een allergisch, de badkamer poetsen en drank halen. Waarom wilde ik het ook alweer thuis vieren??

Kruik, warm douchen, heet bad.
Morgen dokter/fysio bellen :blush:

Vanavond chocolade eten :heart:

1 like

Oke ben nu wel echt sad. Ik fietste en mijn telefoon valt uit mijn jaszak en de fietser achter mij fietst er overheen en fietst keihard door. Scherm helemaal gebarsten terwijl ie echt net gemaakt was (dode pixel dus Samsung verving het scherm). Dit valt alleen niet onder fabrieksgarantie natuurlijk en kosten om scherm te vervangen zijn 260 euro :frowning: ik krijg niet echt duidelijkheid op site maar iemand die ervaring heeft met inboedelverzekering hiervoor in te zetten om al dan niet deels de kosten terug te krijgen?

Ik schreef vroeger altijd heel graag, maar nu al jaren niet meer. Sinds kort heb ik het weer opgepakt en het doet me echt goed! Nu heb ik een gedicht geschreven dat ik eigenlijk wel zou willen voordragen bij een open mic avond waar ik vaak naartoe ga. Maar ik denk dat ik het tegen de tijd dat het zover is niet meer durf :sweat_smile: Het is best een persoonlijk gedicht en al die mensen daar zijn altijd supergoed. Ik ga gewoon elke dag oefenen, dan zou het zonde zijn om het niet op te voeren uiteindelijk, haha.

13 likes

Nou het leven zit vol verrassingen…

Mijn zus heeft een ex en zij zijn niet zo lekker uit elkaar gegaan en ook mijn ouders zijn er kapot van geweest en zitten er nog wel mee…
Ga niet in details treden want het is gewoon een kut verhaal.
Daarvoor had ze ook een verrotte relatie en daarvoor ook etc etc… ze trekt het aan ofzo

Nu is mn zus afgelopen zomer op vakantie geweest en beweert ze dat ze is gebeld door een man die ze niet kent die op zoek was naar ene paul. Nou mijn zus heet geen paul en kent geen paul.
Heeft die gozer haar nog eens gebeld want hij wist zeker dat dit pauls nummer moest zijn.
NOu ja samenvatting : ze zijn blijven appen en het bleek dat deze man 30km van haar vandaan woont.
Ik vind het een vreemd verhaal maar ik neem het maar gewoon aan.
Na dat ze dit vertelde kwam ze met de bonus dat deze man de EX is van de nieuwe vriendin van haar EX…
Echt hoe krijg je het voor elkaar?

Ze hebben nu al een tijdje een relatie zonder dat mijn ouders dit weten. Waarom? ook deze gozer zit vol problemen.
Gezeik met zn ex, financiele problemen, drugs verslaafd en een verstoorde relatie met zn eigen familie. HIj gaat binnenkort naar Zuid afrika om af te kicken van de drugs…

Nu belt ze mn moeder net dat ze er aan komt met haar nieuwe vriend…

Ik kan er niks mee maar vind het zo kut! Mijn ouders hopen op een goede toekomst voor haar maar iedere keer gaat ze met mannen met problemen waardoor zijn ook weer mer problemen krijgt… Ze zit al in de schuld hulpverlening en weet ik veel allemaal wat…

Biecht:
Ik word er schijtziek van… altijd gezeik met der. Komt altijd met een chagrijnige bek bij mn ouders schooien om van alles en nog wat. Vragen ze haar iets te doen is het te veel moeite…
Ze zuigt echt energie … Oh en de vraag hoe oud ze is… 34…

10 likes

Mijn vader heeft net een gin tonic voor me ingeschonken. En hij is zeker niet te zuinig geweest met de gin. :grimacing:

15 likes