Ik voel me echt sad en eenzaam nu. Heel de dag met stelletjes opgetrokken die zo verliefd zijn en dan voel ik me echt een enorme mislukking omdat ik nog steeds geen match heb gevonden in iemand en ik mis dat zo. op de meeste dagen kan ik er heel goed mee omgaan maar nu even niet en ik voel me echt heel alleen en blegh
Net op het station werd een man door 6 politiemannen weggehaald en hij schreeuwde zooo hard. Voel me echt niet chill nu en ik moet nog 15 min wachten.
Hij heeft echt zulk vies vet haar, maar ow wat kijk ik graag naar Teun
Heb ik ook ALTIJD
Ik heb net een Amaretto sour gemaakt, dit keer zonder eiwit en mis het een klein beetje, maar mijn eieren waren denk ik niet vers genoeg meer?
Naja, verder smaakt ie prima!
Net weer heerlijk uiteten geweest. Dit jaar zo ontzettend vaak gedaan. Heel decadent maar wat geniet ik daar van zegđ
Ah balen! Ik heb mijn telefoon door haast en volle handen al 2 keer in de tuin laten vallen. Werd wel deels vergoed toen. Maar dat valt misschien nog onder inboedelverzekering omdat de tuin bij je huis hoort.
Heeft iemand toevallig enig idee hoelaat afleveringen van HHB online komen? Ben weer vergeten live te kijken
Ik snap je gevoel helemaal. Ik ben al heel lang vrijgezel en dat is altijd prima geweest maar sinds een paar dagen voel ik me ineens eenzaam omdat ik geen vriendje heb. En dat is geen fijn gevoel want je kan er zelf gewoon niet zo veel aan doen. Maar mijn mantra is altijd: het kan elke minuut veranderen. Elke minuut kun je ineens een leuk match hebben op tinder of een toevallige ontmoeting op straat. Dat vertel ik mezelf dan maar en dan kijk ik ook met een iets meer open blik naar de mannen die ik tegenkom.
Ik kijk een stukje hatchi op tv en moet nu al bijna huilen terwijl er nog niks aan de hand is
Haha ik vind mezelf soms zo grappig. Ik was in de keuken en hoorde mijn ouders tegen elkaar zeggen âwe hebben het er straks wel overâ want ik wist dat het over mij ging. Dus nu ben ik er bij gaan zitten en werpen ze elkaar af en toe van die ongemakkelijke blikken
Ja je hebt ook helemaal gelijk
Heb je misschien een recept? Dit klinkt super lekker maar heb het zelf nog nooit gemaakt en als ik Google kom ik alleen vage recepten tegen.
Ik ging net alvast mijn oud en nieuw outfit aan doen maar ik lijk wel 5 maanden zwanger joh
edit:
Ik wilde tegen mijn vriend zeggen: âLaten we 14:00 afspreken.â
Maar ik weet dat hij altijd te laat is dus nu heb ik er 13:30 van gemaakt hehe. Ben benieuwd
Ik heb hem vandaag gemaakt met 60 ml amaretto, 40 ml limoensap (volgens mij moet het officieel citroensap zijn, maar had alleen verse limoenen in huis), 20 ml suikersiroop en paar druppels Angostura bitters. Dat gemengd en dan met ijs.
Maar als je verse eieren hebt kun je er ook een eiwit door heen shaken, dan krijg je zoân schuimig laagje erop.
Ik heb dus vanavond oliebollen gehaald en man ze waren zo klein? Wilde er bijna wat van zeggen maar dat vond ik ook maar raar. En ik dacht dus niet âyes dit is beter voor je lichaamâ, nee ik heb er juist een extra gekocht zodat het in totaal gewoon een normale oliebol is.
Ahh dit klinkt echt als een rot situatie, maar vanaf de zijlijn kan je zo weinig doen aan toxische relaties⊠sterkte!
Gvd lees dit nĂș. Net te laat
Ja ik vind het droevig dat de familie dan niet luistert. Ik snap wel dat dat vroeger in hun land van herkomst een functie had, allemaal komen, maar nu is het gewoon vervelend. Lief, ik weet niet. Het is meer een verplichting, je moet langsgaan. Maarja, dan heb ik ook nog een huis vol gasten die voor onbepaalde tijd komen logeren. Is ook veel te druk nog.