Klinkt goed, bedankt!
Het is vreselijk âŠ
Ze zitten tegen over me en zitten keihard te liegenâŠ
Blijkbaar wonen ze samenâŠ
Ben echt woest
Grrr ik wil zo vaak iets tikken hier, maar dan haal ik het weg ivm herkenbaarheid. Op egf had ik meerdere accounts zodat ik kon wisselen
Ik had nog een Billy nodig, maar ik wacht wel 2 maanden!
Nee, grapje. Sterkte nog de laatste weken. Je hoeft iig niet bang te zijn voor heimwee straks in NZ.
Heeft iemand toevallig deze laarzen onlangs ergens gezien? Ik wil ze zoooo graag en had ze eens besteld maar toen waren ze te groot en kleiner was al uitverkocht. @Quattroformaggi postte ze en sindsdien ben ik verliefd op deze schoenen.
Ik zit met tante pollewop in een vriendengroep, en we hebben nu een borreltje in onze stamkroeg. Heeft ze net een half uur op de plee gezeten om de quiz hier te maken. Ik maar doen alsof ik van niks weet⊠gaat wel ver he?!
Met haar kunnen we de oorlog winnen!
Ik las dit met nog 7 minuten op de teller! Snel ingevuld maar wel met haast, dus mega snel beslist :â)
In bad liggen en regelmatig een andere houding aannemen. Sterkte!
Nee nee nee keelpijn en rommelende darmen. Neeeee niet in mân laatste scriptie week.
op mezelf weeeeeer net te laat
Ik moet morgen een paar uurtjes werken van 9-12 alleen ik moet met het ov en wat eerder aanwezig zijn omdat ik nog boodschappen moet doen dus moet om 6:45 weg. Normaal lig ik nu dan wel al in bed maar ik ben ineens echt weer een stuk fitter (100x beter dan de afgelopen dagen) en heb dus al 2 dagen bijna alleen maar geslapen . En ben nu dus echt totaaaal niet moe. Doei ritme.
<3 âik moest eeeeeven iets doenâ
âIetsâ doen. Op de wc.
Jaja
De ex van mijn vriend wil eens praten. Het was een shitty situatie. This ainât gonna be nice
Er zit ineens een random zwarte streep op mijn mooie witte muren.
Het is heel gek. Op het eerste gezicht lijkt het een hele sociale cultuur, gezellig allemaal bij elkaar. Maar als je het goed bekijkt is het bijna allemaal sociale dwang en moet je vooral zorgen dat je niet te anders bent en je aan de regels houdt.
Oh die is zo irritant. Want dan denk je eerst ja leuke avond en dan blijft dit maar door mijn kop malen.
Het leven is zo oneerlijk
Nee maar oprecht heb ik daar best moeite mee? Want ik weet toch dat het niets kan worden en ik voel mij eindstand altijd eenzaam
Oh!