Ja, dat heb ik dus ook. En ik weet dondersgoed dat bepaalde jongens gewoon mega out of my league zijn en mijn type niet zijn, maar toch val ik daar altijd op :’) Ik kan daar niks aan doen helaas
Oke dus de kans dat het vergoed wordt is nihil. Enn als het binnen gebeurd zou zijn door mijn kat ofzo? Sorrykat
Ik heb echt geen plezier in het leven nu ik bijholteontsteking heb en mn eten niet proef.
Misschien komt het ooit op een dag nog goed met ons hahaha
Ja. Doen.
Of dat hij thuis is gevallen op de punt van een tafel.
Ik ben een overzicht van 2019 doelen aan het maken door Jen Atkins (de kapper van de Kardashians).
Best slim ze heeft onderwerpen geformuleerd en daarna een opsomming.
Helpt het om een ui in je slaapkamer te leggen als je neus verstopt is?
Ja! Volgens mij vriendinnen dan toch. Dit werd mij door iedereen aanbevolen afgelopen week maar ik had er geen in huis helaas. Maar als ik hen mag geloven werkt dit heel goed.
Hahahaha pis in mijn box om dit plaatje.
Ah zo lief, m’n moeder heeft zomaar een kruik voor me gemaakt <3 niet omdat ik het koud had oid, maar gewoon omdat het lekker is om mijn voeten er aan te warmen
Of het voor verstopte neuzen werkt weet ik niet. Ik legde als kind altijd een ui onder mijn bed om monsters tegen te houden. Heb nooit monsters onder mijn bed gehad, dus daarvoor werkt het 100%.
Stomen met eucalyptus helpt wel tijdelijk. En iets met pepers eten helpt bij mij ook meestal wel.
Ik heb ze zien liggen bij de Vila, de nieuwe winkel. Zelfde winkelstraat als de Hema!
Jaaa je hebt ook wel gelijk haha ik ben eigenlijk ook veel te braaf en voel me dan schuldig
O nee he ik ben nu alweer wakker omdat ik om 1900 ging slapen.(ik ben ziek) dit word een hele hele lange nacht.
Ik ben vrij en ik heb deze afgelopen paar dagen lopen kanen
Ik denk oprecht dat ik 5 kilo aan ga komen
Ik ga morgen wel werken, maar voel me nog steeds niet 100% goed. Gelukkig is het maar een paar uurtjes. Hopelijk breng ik die niet door op de wc daar. Oh en daarna ga ik oliebollen bakken. Zin in
Wat een mooi inzicht en wat fijn dit te lezen. Kan het niet helemaal verwoorden maar ik ben zo blij voor je.
Ben een paar dagen amper in contact geweest met mensen irl (me droom trouwens) maar vanmiddag ben ik even een winkelcentrum in geweest en nu denk ik de hele tijd: o wee, als ik dat @grace virus krijg nu
Je hebt gelijk.