Wat je even kwijt wilt #13

Bedankt voor het tosti topic. Ik eet een pantosti met chilisaus en oude kaas :heart_eyes:

3 likes

Ik vind het stom dat ik vanmiddag nog productief moet zijn. Nog stommer vind ik dat het mijn eigen schuld is en dat als ik gewoon hard had doorgewerkt, ik vanmiddag lekker op de bank had kunnen liggen.

Lijkt sowieso wel of ze de meest irritante reclames hebben gekozen voor tijdens de top 2000. Die “arbeidsgeschiktheid noemen we dat” reclames mogen ook echt verbannen worden.

2 likes

Iemand heeft me zo erg gekwetst dat ik al de hele dag aan het janken ben. Ik krijg mezelf niet gekalmeerd en vanavond komen er mensen hier en moet ik weer vrolijk zijn. Ik weet echt niet wat ik met mezelf aanmoet.

1 like

Aaahw wat kut voor je. Wil je er over praten?

1 like

@Totoro ‘We leren over groenten, EN IK BEN DE BLOEMKOOL’

4 likes

Ik kijk nu naar de vuurwerkshow in Australie! Is toch zoveel mooier dan dat een paar mannen allemaal een paar zielige pijltjes de lucht in schieten :joy:

4 likes

@GrumpyHarry ik geniet echt van deze collectieve intense haat hahaha

2 likes

Lieverd! Heb je een bad? Anders even douchen om wat rustiger te worden.
Heb je nog tijd voor een dutje?

Superkut zulke situaties, zeker als je vanavond plannen hebt. Ik hoop dat juist die plannen voor wat afleiding kunnen zorgen, ook als dat nu niet is waarnje zin in hebt.

Als je wilt pb’en mag dat! Knuffel :heart:

1 like

@Madrid @ellegirltalk Ik join de puistenclub :sob:

3 likes

Mijn vriend en ik zouden weggaan en opeens bedenkt hij dat niet iets op de computer moet doen wat nu moet gebeuren :expressionless: zo irritant ik was al helemaal klaar

Dankjewel :blush:!!

Jep hier ook😅
Ik weet niet wag de vriendin waar ik heen ga wil. Doen we gezellig aankleden met makeup of chilloutfit. Mm zal der eens appen

1 like

Thanks voor de tip. :slight_smile: Zal er van de week even naar kijken. Vraag me ook nog steeds af hoe dit kan.

Bij de ah die tegenover die primark zit zit volgensmij een Gall en Gall. Weet ik niet 100% zeker. En ik heb nog niet bijgelezen dus sorry als ik spuit 11 ben ongelijk heb haha.

1 like

Ik ook zoiets denk ik. kan nooit veel meer zijn :joy: (alleen dan op 24 en 25 dec. Op 2e kerstdag had ik ruim 10.000 stappen)

Zit nu in de auto, bijna janken om papa van stef bos. Gister in de auto bijna janken om stan van eminem. Waarom komt die emo muziek steeds als ik in de auto zit

1 like

Iemand had ‘dres waar’ geschreven bij een foto van een kast, ik zat me al te bedenken wat diegene ermee bedoelde. Wat is dres in hemelsnaam? Dressoir dus. :rofl::rofl::rofl:

16 likes

Links is Nick en rechts is dus automatisch Simon haha

1 like

Godsamme, ik kan er echt de klok op gelijk zetten he. OF met kerst OF met oud en nieuw ben ik ziek. En anders niet. Mn keel voelt alsof het met 3 messen is doorgesneden en ik kan niet slikken. Als ik hoest komen er giga klodders snot door. En Mn hele hoofd voelt verstopt. Ik weet alsnog niet of dit ziek is maar hoe ik mij nu voel :woozy_face:. Heb vanochtend nog gewerkt daarna kon ik niet meer. Ik ga vanavond dus niks doen en helaas dan maar weer.

Ik ben The Muppets aan het kijken en vind het stiekem nog steeds erg leuk