Je hebt gelijk. Niet bij stilgestaan in mijn enthousiasme. Ik haal mijn comment weg
Ik vind het echt tof dat dit zo netjes gezegd wordt en zonder gedoe wordt opgelost. Wilde ik even zeggen
Ja!! Ik doe het al jaren. Kan dan gewoon de hele nacht door m’n neus ademen zonder gedoe
Wat een leuke en fijne post! Weet zeker dat 2019 een nóg beter jaar zal zijn voor je als ik dat zo lees
Ik kan gewoon weer niet slapen. Gister tot half 5 wakker gelegen. En het lukt nu weer niet al heb ik 3,5 uur gewandeld vandaag zodat ik maar moe zou zijn en vroeg in slaap kon vallen vanavond
High five, net 20 minuten geslapen en weer klaarwakker hier
Ja aaargh zo vervelend is dat he om wakker te liggen. Ik heb nu maar wat van dat instrumentale gitaarmuziek opgezet, 'k word daar wel wat rustiger van en dan val ik hoop zo in slaap, hoop dat jij ook snel weer in slaap valt!
#teamnosleep present ♀
Eindstand: 3u en 45 minuten geslapen. Gelukkig is het het vanavond geen oud op nieuw zodat ik lekker optijd naar bed kan
Sterkte vandaag ook dan! Ik zag dat het bij jou door precies hetzelfde kwam, ziek en dus steeds in bed liggen.
Heb ik eindelijk mijn amandelen in 2018 eruit laten halen, is mijn keel weer dik en pijnlijk. Niet vandaaaag.
Ik probeerde net een komkommer in mijn bestekla te proppen goedemorgen.
De grote vraag is nu, is het gelukt?
Er staat heel irritant bij mijn meldingen dat ik 2x beantwoord ben in dit topic in de afgelopen 6 uur maar ik kan maar 1 reactie vinden. Voor de andere reactie: bedankt voor je reactie maar ik kan hem niet zien, sorry.
Argh ik kan vanavond toch nog naar een feestje met / van mijn vriend én mijn Zalando pakketje met nieuwe jurkjes komt vanmiddag aan bij de ophaallocatie maar ik ben waarschijnlijk net te laat terug van werk om het pakketje op te halen. Als ik een van die jurkjes vanavond aan kon zou wel fijn zijn geweest
Nee ik kwam er op tijd achter en vroeg me hardop af wat ik in godsnaam aan het doen was
Zo, ik voel me echt niet goed. Denk dat ik snel weer thuis ben vandaag en de rest van de dag in bed doorbreng
Ik moest er in ieder geval hard om lachen haha
Hoewel ik gewoon moet werken en ik geen nieuwjaars gevoel heb. Ben ik ineens heel sentimenteel ofzo. Zo van wauw 2018 was zon mooi jaar en 2019 word zo veel mooier. New year same me but better blablablaaa
Vandaag lekker de hele dag werken en luisteren naar zeurende mensen. Jottem!