Wat je even kwijt wilt #13

Van de top 2000 naar de top 500 van het foute uur :sunglasses:

2 likes

Op foutjaarsdag :yum::yum:

1 like

Lieve allemaal!
Een eindejaarsspeech namens mij, omdat zulke dingen altijd verschrikkelijk zijn doe ik het even :joy:
Dit lijkt me een goed topic hiervoor. Ik wil op de laatste dag van het jaar jullie allemaal bedanken voor het afgelopen jaar op het forum. Alle lieve tags, berichtjes en PB’s. Jullie weten niet hoeveel dat voor mij betekend heeft.
Dankjewel allemaal! Dikke knuffel :heart:
xx

Fijne avond iedereen :kissing_heart:

48 likes

ALTIJD.

1 like

Jij ook bedankt :heart:

1 like

Oh dat is dan misschien wel een idee om eens naar Roermond te rijden. Ik wil graag de Sandra mantel.

1 like

Zoiets:

1. Bachelor geneeskunde gehaald
  2. Weekendje met een bepaalde vriendengroep was echt tƩ leuk en heeft ons nog dichter bij elkaar gebracht
  3. Afsluiten van m’n barjaar met heel veel tranen en liefde
  4. Sziget!!!
  5. Superleuke verrassing gekregen voor m’n verjaardag, toen voelde ik me echt heel erg geliefd
4 likes

Ik ben al de hele dag lekker thuis een beetje aan het chillen, beetje werken en opruimen, en heb voor vanavond ook geen plannen. Ga denk ik lekker de hele avond in bed liggen lezen :blush: Vroeger zou ik me verplicht gevoeld hebben om iets sociaals te gaan doen, gelukkig kan ik dat nu prima loslaten.

7 likes

Gebruiken de fietsenstallingen op stations de normale openingstijden of niet? Kan nergens iets vinden.

Bah ik voel me best wel slecht maar ik wil niet thuis blijven.

Ik gebruik onze droger ook eigenlijk alleen voor beddengoed en handdoeken (en heel soms voor sokken en onderhemdjes). verder alles gewoon op het wasrek, blijft je kleding stukken mooier van.

2 likes

Ah, zo zonde! Iedere keer dat ik dat pluizenfilter leeg haal ben ik verbaasd dat er überhaupt íéts overblijft van dingen die ik in de droger stop :open_mouth: Ik gebruik de mijne eigenlijk alleen voor dingen die op 60 graden in de wasmachine gaan: beddengoed, handdoeken, sokken en zo. Maar goed, aan die tip heb je voor nu niks meer.

2 likes

Ik moet morgenmiddag vier uurtjes werken maar twijfel nog of ik naar een feestje wil. Ben zaterdag al uit geweest en nog steeds een beetje brak maar het is natuurlijk wel oudjaarsdag. De kans dat het morgen druk wordt op werk is zeer klein.
Dus:

• naar een huisfeestje en rond drie uur weggaan (kans op escalatie)
  • Verstandig zijn en rond half een gaan slapen. Uiteraard wel een glaasje bubbels om twaalf uur.

0 stemmers

Ik vind vuurwerk zo vervelend als ik buiten ben. Als ik ergens een knal hoor dan loop ik gelijk nerveus over straat, want ben dan meteen op m’n hoede voor mogelijk meer knallen en wil zsm naar binnen. Normaal gesproken vier ik het in mijn oude stad bij familie zodat ik de hele dag/nacht de deur niet uit hoef.
En nu ik die oorlogsknallen buiten hoor, heb ik best wel spijt dat ik dit jaar heb gekozen om ergens anders heen te gaan. Ik wil helemaal niet naar buiten :pleading_face: (Terwijl ik vandaag al twee keer succesvol naar buiten ben geweest maar ja hallo toen werd er nog geen vuurwerk afgestoken en zeker niet van dit kaliber.)

1 like

pasta ketchup?

5 likes

Fijn om te horen, dit wordt ook mijn plan.

youtube personality Bonnie zweert er bij nl, niet mijn vinding. bescheiden blijven.

Ik gig hem even uit nieuwsgierigheid googlen, maar volgens mij is hij bij de bij.enkorf voor de helft!

1 like

Ik vind de nieuwe Disney reclame van het eendje zooo lief :heart_eyes: ik smelt echt

@LizzyBennet Sterkte straks! Knap dat je het aandurft.

@Kamerbreed Kun jij wel binnenblijven vandaag?
Mijn vriend doet er soms zo makkelijk over maar ik krijg ook gewoon direct een lichamelijke reactie als ik een harde knal hoor.