Wat je even kwijt wilt #13

Ik ga die film uit zelfbescherming nooit kijken.

2 likes

Ik slaap altijd rustig uit tot 11 uur of zo maar nee precies vandaag lig ik al sinds 06.00 wakker.

Echt denderend dat ik altijd rond 22 uur al moe ben, behalve gisteren en dus pas rond 2 uur sliep terwijl ik nooit kan uitslapen en al een uur wakker ben.

Ik heb ook nog even voor je gezocht maar kan ze verder ook niet meer vinden! Is nu ook al wel een paar jaar geleden dat ik ze heb gekocht, maar ben er nog steeds erg blij mee. Mocht ik ze tegen komen dan laat ik het je weten! De veterlaarsjes met hak van timberlands lijken er trouwens wel wat op, deze vind ik ook erg mooi :blush:

1 like

Ik ben de enige op mijn werk maar ik vind het wel chill. Ik was ook echt 2 x zo snel op mijn werk want er was geen kip op de weg.

4 likes

Ik was net alleen in de supermarkt :scream:. Al het personeel stond ook maar een beetje te kletsen.

———
Mijn eerst klant van vandaag heeft al afgebeld, ziek. Had ik kunnnen verwachten natuurlijk.

3 likes

Ahh er komen hier vandaag groepjes kinderen langs de deuren/ in de winkels om te zingen en snoepjes ophalen. Net was het eerste groepje en dit was zo schattig :heart_eyes:. Allemaal door elkaar zingen en een jogertje van ongeveer 2 jaar liep al door de salon naar het speelgoed in plaats van te zingen

4 likes

Lijkt wel of het hele land vrij is. Zo rustig.

Ik heb zon idee dat het vandaag zo rustig is op het werk… achja dan maar lekker met collegas chillen.

Ik zat zwaar in de stress want heb mijn o&n outfit al 4 weken in de kast hangen maar gisteravond kwam ik tot het besef dat mijn broek echt ingekort moest worden. Ik net om 09:00 stipt naar de kleermaker en ik kan thanks god die broek vanmiddag ophalen. Zag het al gebeuren dat ik vanmiddag de stad in moet naar een andere outfit (broek + top = een glitterset)

Anyway zo om 12 uur krijg ik ook de sleutels van mijn nieuwe huis :sunglasses:

42 likes

Ik ga vanavond gewoon weer mijn outfit van vorig jaar aan doen. :sunglasses: heb nog even gekeken en op de foto’s van vorig jaar is het niet heel duidelijk wat ik aan heb, dus de jurk kan wel nog een avondje mee haha

3 likes

Mijn haar zit eindelijk weer een keer leuk na een paar maanden waar het echt gewoon niet om aan te zien was.

1 like

Ik denk dat ik O&N alleen ga vieren. Ik wil niets buiten doen maar alleen is ook maar zo alleen.

2 likes

Bedenk ik net dat het toch leuk zou zijn om naar de Efteling te gaan met O&N vanavond. 2095 mensen zoeken kaartjes op Ticketswap. OK, LAAT MAAR DAN!

10 likes

Jeetje, je klinkt echt als zo’n werkmoeder. Martine would not approve 1/10 :smile:

9 likes

Haha ik ook! Was 50 minuten te vroeg omdat er geen verkeer was haha!

1 like

Deel met je zus nogmaals dat je de positie waar je in zit uitermate lastig vindt en het jou wel iets kan schelen dat ze het weten. Geef haar nog een kans het zelf te zeggen en als het haar nog steeds niets interesseert, zou ik aangeven dat jij het dan doet, omdat een ruzie met je ouders omwille van haar situatie het jou niet waard is.

5 likes

Oke muziek aan en als een malle opruimen en schoonmaken! hopelijk heb ik dan nog wat uurtjes over om te chillen.

Yes, vandaag lekker pyjama dagje! Studeren tot 5, daarna koken en vanavond met mijn vriend lekker warm eten (Surinaamse comfortfood), smores, oliebollen en gluhwijn.

5 likes

@ontherun, ik ben het helemaal eens met wat @Krabsalade zegt, maar ik wil er nog aan toevoegen dat het misschien het beste is om die vriend niet helemaal te veroordelen tegenover je zus. De kans is dan groot dat zij voor hem kiest en jullie haar kwijt zijn en dan kunnen jullie ook geen positieve invloed meer op haar uitoefenen (dit is uit ervaring met mijn eigen zus).

1 like