Wat je even kwijt wilt #13

Even een update over mijn oud & nieuw situatie: ik had eindstand optijd mijn ov binnen gekregen dus dat scheelt! Ik zou naar de andere kant van het land afreizen om het te vieren met een van mijn beste vriendinnen.

Ik hoor alleen net dat mijn zus haar schoonvader een hartaanval heeft gehad… ik vind het zo erg. Hij was al helemaal blauw, dus het is maar de vraag of ze er optijd bij waren. Mijn zus haar schoonmoeder hoorde hem wel raar ademen in de nacht, maar koppelde het niet aan een hartaanval. Toen kwam zijn dochter later binnen en zag dat hij helemaal paars was en begon te gillen en riep mijn zus haar vriend. Hij heeft hem nog geprobeerd te reanimeren (zonder cursus) en het duurde heel lang voordat ze 112 te pakken kregen, op een gegeven moment kwam de brandweer en werd hij uit het raamt getild.

Ik vind het zo erg en heftig en ik hoop echt dat het nog goed komt. Ze laten behouden hem 24 uur in coma en zijn hart klopt nog, maar ben zo bang dat het te laat is. Wat denken jullie?

Ik ga ook mijn plannen afzeggen, aangezien ik echt niet wil feesten of gezellig wil doen terwijl zij daar in de stress en pijn zitten.

2 likes

Wat vreselijk :frowning: ik heb geen verstand van dit soort dingen maar ik hoop voor jullie allemaal dat het goedkomt <3

1 like

Ik zou zelf mn zus nog even de kans geven het zelf te vertellen en anders zou ik het doen. En aangeven dat je in het vervolg geen dingen wil weten die je niet met je ouders mag/kan delen.

Jeetje wat heftig en wat erg!
Lief van je dat jij je plannen afzegt hiervoor!

Maar ik zou het niet weten, heb hier geen ervaring mee of verstand. Alleen wat ik vaak wel hoor is dat iemand in coma houden vaak betekent dat diegene al is overleden en dat ze dan in coma houden voor de familie nog even tijd te geven om afscheid te nemen…maar dit is alleen wat ik weleens heb gehoord he, geen idee of het echt zo is!! Wellicht dat @Krabsalade er meer over kan vertellen.

Veel sterkte in ieder geval!

1 like

Ik wil gewoon nog 5000 uur slapen maar heb vandaag nog allemaal dingen te doen en vanavond een feestje

Gefeliciteerd met je nieuwe huis!

1 like

Ik heb vannacht echt beroerd geslapen door m’n verkoudheid (of wat het ook is, geen griep iig) en voel me niet bepaald fit met zo’n snothoofd. Ik heb vandaag geen plannen, maar nu twijfel ik of ik lekker thuis blijf in bed (alleen dus) of vanmiddag naar m’n ouders en broertje ga en daar blijf slapen.

wat zouden jullie doen

• thuis blijven
  • naar ouders

0 stemmers

1 like

Lekker naar je ouders joh, onder een dekentje op de banken en je laten verzorgen!

11 likes

Sorry ik likete het bericht nadat ik de eerste 2 regels had gelezen. Wat ontzettend heftig zeg. Snap dat je niet in een feeststemming bent.

@Briseis @Ishq @monkeyslut dank jullie wel!

@Krabsalade als iemand helemaal blauw is, dan betekent het dus dat er een poos geen zuurstof naar het hoofd is gegaan toch?

1 like

Waar kan ik mooie nepwimpers kopen? Weet iemand of die van de action wat zijn?

Wat apart. Je zou een oventhermometertje kunnen kopen om te kijken wat er mis is?

1 like

Hoort bij het verwerken. Ik droom ook vaak over iemand waar ik vriendinnen mee was maar ineens niet meer. Maar goed 2019 is een nieuw jaar met nieuwe leuke mensen!

1 like

@Natiui wow :frowning: sterkte! Hoop dat het goedkomt

@Filia is er een afrowinkel in je stad? Daar hebben ze veel verschillende soorten. Anders heb je Ardell wimpers bij het Kruidvat!

1 like

Oei wat heftig zeg :frowning: en ook erg schrikken! Sterkte :heart:

Ja, als het goed is wel. Ik wil niet de hele tijd vragen stellen aan mijn zus of haar vriend, die hebben genoeg aan hun hoofd. Denk dat er morgen ochtend veel meer bekend wordt over zijn situatie.

Het is een positief iets dat zijn hart nog wel uit zichzelf klopt toch?

Sorry voor al die onnozele vragen, maar het is zo onduidelijk voor mij

Nee wij hebben geen afrowinkel helaas. Thanks ik ga even bij de kruidvat kijken dan!

Ja ik hoop het ook, het is niet helemaal duidelijk hoelang het heeft geduurd voordat zijn zusje binnen kwam.

Ik hou jullie oo de hoogte!

1 like

Pff ik heb al sinds gisteren een vage pijn achter in mijn hoofd en het gaat maar niet weg. :weary:

Ik had een outfit in gedachte voor vanavond, maar die heb ik bij m’n vriend laten liggen en hij heeft geloof ik niet zo’n lange spiegel in huis… Ik ga er vanmiddag even langs om het op te halen en dan moet ik gelijk door, maar dan krijg ik pas als ik 's nachts thuis kom te zien hoe het er überhaupt uitziet.

Haha nu ik dit typ denk ik echt ok boeiend, wat moet iemand met deze informatie. Echt een chill topic is dit soms ook om even je gedachten op een rijtje te zetten, ook al interesseert niemand het wat.

8 likes