Kun je je buren niet afschieten?
Ik ben ziek en heb daarom oud en nieuw met twee vriendinnen afgezegd, maar nu heeft een ander ook ineens afgezegd omdat haar vriend ziek is en ze het daarom met zijn tweeën willen vieren en is die andere vriendin alleen over. Vind dat echt zo sneu voor haar en voel me echt lullig⊠Ze laat ook duidelijk merken dat ze het echt niet leuk vindt en ze blijft aandringen dat ze toch wel even langs kan komen. Maar ik ben echt ziek, ik wil en kan gewoon even niks sociaals. Ik moet deze week ook weer gewoon werken dus ik wil gewoon even uitzieken. Bah wat een kutdag.
Op de valreep vandaag toch nog maar eens mijn oudejaarslot ingeleverd.
Blijkt dat ik gewoon een tientje heb gewonnen 

Ik krijg dit appje net binnen van mijn tante die ik noooooit spreek (vandaar dat ik het nummer niet heb). Maar je bent in de 40. Bende van ellende??? 

Godvergodvergodver, iemand zou mijn pakketje ophalen en toen diegene bij postkantoor kwam was alles al donker. Ik had me er helemaal op ingesteld dat ik vanavond een van mijn nieuwe jurken aan kon
Oke ik ga geen hele terug blik insta gebeuren aan maken. Maaar toch wil ik even kwijt dat ik met een goed gevoel op 2018 terug kijk. Ik kan niet aan iets negatiefs denken op het verbreken van een vriendschap na maar zelfs dat was achteraf juist iets goeds. Ik heb te leuke nieuwe mensen ontmoet ben van toxic people af ben bijna 10 kilo kwijt en ben dwnk ik wel 90% gelukkig geweest dit jaar.
Als alles zo door blijft gaan ( of zelfs beter word) denk ik dat 2019 een top jaar word.
Ik heb dit jaar ook 2 hele lieve forummers ontmoet en dat is helemaal niet zo eng als dat ik dacht. Dus maybe ga ik meer van jullie ontmoeten.
Dit klinkt zo onwijs fijn. Ik heb ook zoân jaar gehad maar vond het te zoetsappig om te posten
Ahhh dat vind ik echt zielig voor die vriendin. Maar weet ook niet zo goed wat de oplossing is
Ik ben zo blij dat ik pas 14 januari weer werk hahaha
Lucky you
Ik ga vanavond naar vriendinnen en dat wordt vast gezellig maar ik heb nu echt zoân zin om gewoon thuis op de bank te blijven liggen.
Hahahahaha ik heb dit ook.
Ik ging vanmiddag oliebollen halen bij RobĂ©rt van Beckhoven en toen ging hij met oliebollen rond voor de wachtende mensen. Toen hij bij mij kwam bedankte ik vriendelijk. Vol verontwaardiging zei hij: âNee? Wat nee?â. Waarop ik moest vertellen dat ik niet van krenten/rozijnen hou en dus geen gevulde oliebol hoefde
. Hij was niet uit het veld geslagen en zei: âMaar jij gaat hier niet weg zonder oliebol!â, en hij ging terug naar de bakkerij om een naturel oliebol te halen
. Was wel een lekkere oliebol hoor. Would eat again!
Ban
He hoi na een soort van forumstop sinds einde egf toch maar weer besloten om me aan te melden. Ik miste het forummen 
Heet jouw tante Willemijn? Want die heeft ook een bende van ellende!
Omdat er in NL niet gehandhaafd wordt denk ik? Er wordt heel veel vuurwerk afgestoken overdag maar ik zie hier nergens politie op straat om dit actief te beboetenâŠ
Mijn vriend en ik gingen vanmiddag oliebollen halen. âJa 2 stuks per persoon is wel voldoende he?â
Wat een grapjas
Wat ik me nu afvraag:
- Vuurwerkshow per stad, particulier vuurwerk verbieden
- Particulier vuurwerk behouden, geen vuurwerkshow
0 stemmers
Ik verwacht trouwens dat de meerderheid een vuurwerkshow wil, dus ik snap nu al niet waarom het niet tot een verbod komt.