Even een update over mijn oud & nieuw situatie: ik had eindstand optijd mijn ov binnen gekregen dus dat scheelt! Ik zou naar de andere kant van het land afreizen om het te vieren met een van mijn beste vriendinnen.
Ik hoor alleen net dat mijn zus haar schoonvader een hartaanval heeft gehad… ik vind het zo erg. Hij was al helemaal blauw, dus het is maar de vraag of ze er optijd bij waren. Mijn zus haar schoonmoeder hoorde hem wel raar ademen in de nacht, maar koppelde het niet aan een hartaanval. Toen kwam zijn dochter later binnen en zag dat hij helemaal paars was en begon te gillen en riep mijn zus haar vriend. Hij heeft hem nog geprobeerd te reanimeren (zonder cursus) en het duurde heel lang voordat ze 112 te pakken kregen, op een gegeven moment kwam de brandweer en werd hij uit het raamt getild.
Ik vind het zo erg en heftig en ik hoop echt dat het nog goed komt. Ze laten behouden hem 24 uur in coma en zijn hart klopt nog, maar ben zo bang dat het te laat is. Wat denken jullie?
Ik ga ook mijn plannen afzeggen, aangezien ik echt niet wil feesten of gezellig wil doen terwijl zij daar in de stress en pijn zitten.