Hij kan een foto maken?
Ohhh goeie, helemaal niet aan gedacht. Thanks!
dat controleren ze echt niet
Een vriendinnetje van mij is er geweest en ze kregen volgens mij allemaal een kaartje met een kleur of een nummer. En dat checken ze na het halve uur.
Dit vind ik interessante vragen. Ben ook benieuwd!
Gister was Echoes van pink Floyd, nr duurt ruim 23 minuten (en ik vond het saai) je zal maar 8/9 uur in de rij hebben gestaan en dan precies dat half uur waarin dat nr wordt gedraaid naar binnen mogen
Jaa ik was op dag een gegaan en toen wist ik überhaupt niet eens van die regel af. Ik werd op de gastenlijst geplaatst door het mediabedrijf waar ik werk, maar je krijgt uiteindelijk hetzelfde bandje vgm. Wij hebben daar echt 1,5 uur gezeten. Misschien zijn ze nu strenger, maar ze kunnen echt niet bij iedereen nagaan hoelang diegene er zit
Heb het even gevraagd, je krijg een sticker op je shirt met het tijdvak. Dat checken ze steeds.
Een vriend van mij is ook geweest en vertelde dat ze juist wel controleren. Zij hebben volgens mij vier uur in de rij gestaan en werd hij na het tijdslot op zijn schouder getikt en gevraagd plaats te maken voor de volgende lichting…
Dat weet k niet, dat vriendinnetje had kaartjes vooraf gekocht dacht ik maar miss kan dat helemaal niet.
Dat ligt er dan aan dat je op de gastenlijst stond! Ik ken ook een meisje die bij radio 2 werkt en ook is gegaan en zij kon prima de hele dag blijven. Maar ‘‘echte’’ bezoekers worden wel streng gecontroleerd.
Forummen! Lekker ontspannen, kan je morgen In het kader van gezond nieuw jaar wandelen; dan soep maken en terwijl die kookt in bad. Heb je meteen je perfecte nieuwjaarsdag
Ook okee dat verklaart dan een hoop!
Kan iemand mij een screenshot van dit artikel sturen? Ik heb mn gratis artikelen al opgelezen
Je krijgt een gekleurde sticker en ja het is echt leeg dan!
Het s echt een mega lang artikel. Werkt de incognito modus truc niet? Ik heb je pb gestuurd.
Weet niet of er al tips gegeven zijn. Maar je kan proberen voorzichtig met een sponsje en dikke bleek de vlek te verwijderen! Werkte op mijn witte muren perfect en scheelt weer opnieuw moeten verven.
POKÉMON SONG
Ik ben gewoon boos dat Pokémon zo hoog staat of moet dit in impopulaire meningen
Nee er is dan wel een DJ, hahaha. Ik geloofde het eerst ook niet!
Ik kwam net posten dat ik het geweldig vind dat hij zo hoog staat, haha.
Gotta catch em aaaaaall.