Ik heb dit ook maar vind het een heel vervelend gevoel. Vind het gevoel van oudjaarsdag en nieuwjaarsdag eigenlijk heel onprettig??
Ik heb vanmiddag 5 oliebollen gehaald ( voor mezelf want lust geen rozijnen) en net keek ik heeft dat meisje er 6 ingedaan 
Jaa dan is dat ook gelijk van mn bucketlist af. Ik zeg 2020 FF party ( of in 2019 al hahaah)
Hahahaahaha zo heerlijk deze zin
Naaaah.
Gewoon wat handenalcohol gebruiken.
Ben je ook gelijk bezopen 
Ik ro3p eerst ksihard dat ik op een vrouwen feest niet met mannen kan tongen en dan besef ik me dat ik vanaaf nergens heen ga dus ook niet ga tongen…
Ik vind mijn kat zo zielig. Helemaal klein verstopt onder de trap. Arm beest.
Ja ook een soort ongemakkelijkheid ofzo, en een beetje sip?? Kan het ook niet goed beschrijven haha. En vaak heb ik ook een kater helpt ook niet mee 
Omg ja wodka-red bull! Dat dronken mn vriendinnen en ik echt aaaltijd toen we 16/17/18 waren en nog wel regelmatig uitgingen. De nostalgie <3
Hoezo gek of ongepast? Qua herrie begrijp ik een dergelijke opmerking wel
Ze zei hele mooie man
Edit oh laat maar spuit 11 haha
Mijne ook. Verstopt in de kast en daarna sluipend naar een andere kamer.
He kut, ik heb alleen lekkere wijn en champagne gehaald maar nu heb ik trek in bacardi cola en pizza maar dat heb ik nu niet 
Ik hoorde vanochtend op de radio ook die vergelijking maar kreeg het idee dat dat enkel op de herrie zag en niet op de levenssituaties an sich
Pizza bestellen! Bij sommige tentjes kan je drank meebestellen dus dat zou ideaal zijn. Of duimen dat er een avondwinkel of benzinepomp in de buurt nog open is?
Maar kan je dan nog 39 oliebollen eten?
Oh ik ben zo verslaafd aan homeland!! Ik kon er vandaag alleen maar aan denken(samen met een mega schattige foto van mijn kat, ik ging hem de hele tijd opzoeken om weer even te zwijmelen), maar nu kijk ik en besef ik me dat pistoolschoten met demper best wel ASMR klinken.
Ik vind schaatsgeluid op ijs ook erg ASMR EN knippen met de schaar ook.
Update: mjjn zusje is minder boos en gedraagd zich weer zoals haar puberale, normale 14-jarige zelf tegen me.
Lieve @ariel
Ik heb het gelezen en ik wens je alle ruimte en liefs toe! Hele dikke knuffel voor jou! 
Ik kan je geen advies geven, maar wel heel veel knuffels <3