Ik heb het artikel al in dm gekregen, maar ik zal het de volgende keer proberen, thanks!
Ja dan poetsen er mensen het hele café en daarna gaat het weer open!
Ik kreeg gewoon meerdere spraak berichten dat de Pokemon themesong op is in de top2000. Ik bedenk me maar niet wat dat over mij zegt
Nou maar hopen dat je geen bericht hebt gemist waar in stond dat jullie voor een drie-gangen-diner, oliebollen en champagne mogen zorgen
Ohh i feel you, ik zit onder de puisten. En ik ben zo geobsedeerd door mijn haren dat ik me lelijk voel. En ik weet niet wat ik aan moet vanavond (voor de mensen die het mode topic lazen, de top die ik had bedacht is veel te lang voor de broek die ik aan wilde doen, dan heb je dus een halve meter stof in je broek zitten en dat ziet er niet uit). Ik lig dus nu nog steeds in bed omdat ik geen zin heb in vandaag. Moet ook nog naar een zorgverzekering kijken en boodschappen doen. Shit.
Ik heb helemaal geen zin om oud en nieuw te vieren, dus ben dat eigenlijk ook niet van plan. Maar ik ben ondertussen al honderd keer uitgenodigd voor feestjes van mensen die ik niet eens goed ken. Het is alsof iedereen die ik ooit in mijn leven ontmoet heb me opeens appt.
En nu krijg ik ook nog een appje van vrienden die ik laatst in Israel ontmoet heb dat ze NU onderweg naar Nederland zijn en willen weten wat ik vanavond doe.
Ik wil gewoon dat iedereen me met rust laat.
Oma ♀ Ik stel een theekransje voor als @quantum een keer in NL is. In plaats van kaarten of breien de hele middag gniffelen om foute gifjes.
Zo naar de oudejaarsconference van Dolf Jansen in de Kleine Komedie. Zin in!
Volgens mijn oma helpt roomboter op een katoenen touwtje. Dat moet je omhangen en dan “ komt het slijm los”.
Daar heb ik al vaak ruzie met haar over gehad. Werd dus door mijn moeder bij ons gedaan toen we klein waren.
Die dokters van vandaag moesten eend wat meer naar de oudere mensen luisteren. Dan hoefde al die dure medicijnen niet.
Zelfde oma vind dus ook dat het hele idee van dat roken slecht is bedacht is door “ van die jonge dokters die vanalles willen verbieden”. Vroeger rookte iedereen en hoorde je niemand klagen.
Oma rookt, dat snap je wel!
Vaarwel. Je was een betrokken, gewaardeerd forumlid
Je mag eventueel livestreamen
Ik vier oud en nieuw voor t eerst in mn leven niet thuis en ik heb er super veel zin in, maar aan de andere kant zit ik ook graag lekker in mijn pyjama thuis saaie muts ben ik ook
Je weet dat @Krabsalade niet meer gaat reageren? Die staat nu met electronica onder de douche.
Ik ben echt vaak jaloers op het leven van mijn konijnen. De hele dag slapen, rondrennen, springen en spelen, en vooral elkaar heel veel knuffelen en verzorgen. Ze zijn zo leuk samen <3
kak ik ben iets vergeten van de supermarkt en nu moet ik weer
Ugh en ik had een patiënt die steeds wilde afdwingen dat hij er meer kreeg.
Volgend jaar vier ik denk ik weer O&N in het buitenland. Dat zijn de enige leuke herinneringen die in eraan heb.
Ik hoop echt dat ik de staatsloterij win vanavond. Heb gisternacht in bed al helemaal mijn toekomstige droomhuis gebouwd en ingericht met dat geld.