Ja, same. Ik heb echt dat hele bedrag, wat ik nog niet heb gewonnen, in gedachten al uitgegeven haha!
Ik ga vanavond rond 20.30 naar een vriendin en dat is nog geen 3 minuten fietsen, maar doordat ik zo bang ben voor vuurwerk, ben ik al sinds gisteren bezig me er druk over te maken ik weet sowieso nog niet of ik ga fietsen (neem ook veel eten en drinken mee) of toch lopen, maar ik vind beide eng!!
Ik kan het ook echt niet van me afzetten voor nu want er wordt buiten continu zo hard geknald dat de autoalarmen afgaan
@anon44972210 same haha. Ik heb voor het eerst in mn leven een lot gekocht en sowieso dat ik ga winnen vanavond.
Please donât take him just because you can!
Ik wil al een tijdje een nieuwe laptop. Wil het liefst Apple (MacBook air 2018) maar omdat dat duur is en niet per sé beter, twijfel ik nu.
Wat ik erop doe: forum lezen, Netflix, YouTube, word, soms powerpoint en sims 4. Verder wil ik een lichtgewicht laptop.
Nu zag ik bv de acer swift 3, acer swift 5 maar ook tig andere merken die wel oké lijken bv HP.
Wat zouden jullie aanbevelen?
Bedankt voor het tosti topic. Ik eet een pantosti met chilisaus en oude kaas
Ik vind het stom dat ik vanmiddag nog productief moet zijn. Nog stommer vind ik dat het mijn eigen schuld is en dat als ik gewoon hard had doorgewerkt, ik vanmiddag lekker op de bank had kunnen liggen.
Lijkt sowieso wel of ze de meest irritante reclames hebben gekozen voor tijdens de top 2000. Die âarbeidsgeschiktheid noemen we datâ reclames mogen ook echt verbannen worden.
Iemand heeft me zo erg gekwetst dat ik al de hele dag aan het janken ben. Ik krijg mezelf niet gekalmeerd en vanavond komen er mensen hier en moet ik weer vrolijk zijn. Ik weet echt niet wat ik met mezelf aanmoet.
Ik hoor nooit goeie verhalen over het merk Acer. Zelf zou ik voor een Asus of Lenovo gaan!
Aaahw wat kut voor je. Wil je er over praten?
Ik kijk nu naar de vuurwerkshow in Australie! Is toch zoveel mooier dan dat een paar mannen allemaal een paar zielige pijltjes de lucht in schieten
Lieverd! Heb je een bad? Anders even douchen om wat rustiger te worden.
Heb je nog tijd voor een dutje?
Superkut zulke situaties, zeker als je vanavond plannen hebt. Ik hoop dat juist die plannen voor wat afleiding kunnen zorgen, ook als dat nu niet is waarnje zin in hebt.
Als je wilt pbâen mag dat! Knuffel
Mijn vriend en ik zouden weggaan en opeens bedenkt hij dat niet iets op de computer moet doen wat nu moet gebeuren zo irritant ik was al helemaal klaar
Dankjewel !!
Jep hier ookđ
Ik weet niet wag de vriendin waar ik heen ga wil. Doen we gezellig aankleden met makeup of chilloutfit. Mm zal der eens appen
Thanks voor de tip. Zal er van de week even naar kijken. Vraag me ook nog steeds af hoe dit kan.