Ik vind je echt heel dapper en sterk! Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen maar wat een ongelofelijke klote situatie.
Het geeft onrust, althans bij mij maar of het nu oorlog lijkt⦠geen flauw idee, kom uit 1988, nog nooit een oorlog meegemaakt
Wat een kutperiode
Dikke knuffel voor jou
Hoe kan ik mn eigen stories terug kijken? Ofnja hoe posten mensen die terug blik dingen. Ik wil even om mn eigen grappen lachen.
Ik zal zo eens gaan fietsen. Eigenlijk helemaal geen zin om door het vuurwerk heen te fietsen maar ja het moet maar.
Lijkt me heel moeilijk dit, maar ik vind het wel heel goed van je dat je niet voor hem over je grenzen heengaat en duidelijk aangeeft dat hij een keuze moet maken in plaats van dat je het oneindig door laat gaan. Dat is maar een klein lichtpuntje, en waarschijnlijk interesseert dat je nu niets want je wil gewoon dat het weer goed gaat, maar dat vind ik heel erg sterk van je. tis ook logisch dat je in de paniek raakt als je aan uit elkaar gaan denkt, je bent zo lang samen geweest en je leven aan elkaar aangepast, maar ook dat overleef je wel. Zeker als ik lees hoe goed je je nu al staande houdt ondanks alles.
Vanavond lekker doen wat je zelf wil en goed voor jezelf zorgen, en een dikke virtuele knuffel voor jou <3
Naar je eigen profiel en dan dat klokje rechtsboven, naast de 3 streepjes
Oh en omdat ik verwacht niet meer online te komen de rest van de avond⦠IEDEREEN ALVAST EEN GELUKKIG EN GEZOND 2019 TOEGEWENST. 
Haha nou update: ben ziek dus zit nu alleen thuis. Meant to be, denk ik :ā)
Wat een vreselijke situatie. Veel sterkte
Ik heb dit jaar 0 oliebollen gegeten. Alleen maar strikken
Ik heb voor het eerst de zelfreinigingsfunctie van onze magnetron aangezet. Voelt echt fancyyyy
Nonnevotten? <3
Ik lees hier dat je veel moeite doet om hem tegemoet te komen met zijn wensen, maar wat doet hij dan? Hij is vreemd gegaan en naar mijn gevoel schuift hij dit door naar jou. Seks moet leuk zijn en ja er zijn dingen die je samen kunt ontdekken en je kan grenzen verleggen. Het belangrijkste is wel dat JIJ je daarbij op je gemak voelt.
Ik wens je veel sterkte en duidelijkheid. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen 
Hoe gaat het met je nieuwjaarsjurk?
Je deed het zelf dus ook.
Als het illegaal wordt om vuurwerk af te steken in Nederland denk ik niet dat het nog veel gaat gebeuren. Het is best makkelijk voor de politie om mensen op te sporen die dit doen, aangezien het buiten gebeurd en met veel lawaai, in vergelijking met bijvoorbeeld drugs (om maar iets te noemen he!) dat vaak binnen en zonder lawaai/knallen/flitsen gebeurt.
Waar ik trouwens nog sipper om ben dan PokƩmon zo hoog in de top 2000 is ZOUTELANDE OP #31 NORMAAL DOEN
Overigens ging mijn kat net bij mij en mijn vriend onder de deken liggen op schoot omg mijlpaalš
Ik zit ook alleen op de bank met heel veel zakdoeken. Ergste vind ik dat ik niets proef dus ook niet even kan genieten van oliebollen en al het andere lekkere eten.
Volgens mij doet de politie ook niet zoveel met meldingen omdat het inderdaad moeilijk te bewijzen is en ze hebben natuurlijk ook heel veel andere en belangrijkere dingen te doen. Denk dat alleen als je het echt voor hun neus afsteekt een probleem hebt.