Bij de ah die tegenover die primark zit zit volgensmij een Gall en Gall. Weet ik niet 100% zeker. En ik heb nog niet bijgelezen dus sorry als ik spuit 11 ben ongelijk heb haha.
Ik ook zoiets denk ik. kan nooit veel meer zijn (alleen dan op 24 en 25 dec. Op 2e kerstdag had ik ruim 10.000 stappen)
Zit nu in de auto, bijna janken om papa van stef bos. Gister in de auto bijna janken om stan van eminem. Waarom komt die emo muziek steeds als ik in de auto zit
Straks na de fysio/sporten liep ik langs de supermarkt en bakker voor lekkers + oliebollen, maar het was zĂł druk en door honger en moe zijn dacht ik; laat maarrrrr. Nu natuurlijk spijt van want onwijze zin in oliebollen en ga er vanavond en morgen vast ook nog van balen
Iemand had âdres waarâ geschreven bij een foto van een kast, ik zat me al te bedenken wat diegene ermee bedoelde. Wat is dres in hemelsnaam? Dressoir dus.
Links is Nick en rechts is dus automatisch Simon haha
Mân moeder vertelt net even tussen neus en lippen door op Whatsapp dat mân vader vanochtend is aangereden op de fiets met ambulance erbij enzo. Que???
Godsamme, ik kan er echt de klok op gelijk zetten he. OF met kerst OF met oud en nieuw ben ik ziek. En anders niet. Mn keel voelt alsof het met 3 messen is doorgesneden en ik kan niet slikken. Als ik hoest komen er giga klodders snot door. En Mn hele hoofd voelt verstopt. Ik weet alsnog niet of dit ziek is maar hoe ik mij nu voel . Heb vanochtend nog gewerkt daarna kon ik niet meer. Ik ga vanavond dus niks doen en helaas dan maar weer.
Ik ben The Muppets aan het kijken en vind het stiekem nog steeds erg leuk
Ja heb net even gebeld maar blijkbaar is het âalleen maarâ een hersenschudding en gekneusde ribben en schaafwonden. Valt dus enigszins mee. Maar vond t vooral heel gek hoe het even kort werd gemeld op whatsapp. Zag mân vadertje al zielig liggen op straatâŠ
Had net wat tijd over op het station, dus dacht even langs de ICI paris en heb een luchtje opgespoten en nu ruik ik naar toiletverfrisser
Ben ook echt zo iemand die het dan op allebei mijn polsen spuit, why??
Lief van je! Dat beeld is inderdaad het naarst, maar het komt wel goed denk ik.
Ik dacht net aan het moment waarop ik al mân collegaâs een gelukkig nieuwjaar moet gaan zoenen en er ging een kleine rilling door me heen.
Daarom heb ik 2 weken verlof genomen. Ik hoop dat ik maandag 7 januari gewoon ongemerkt op het werk kan aankomen zonder dat iemand eraan denkt om mij Nieuwjaarszoenen te geven. En anders veins ik wel een verkoudheid.
(Zelfgemaakte) groentesoep?
Ja hoor, de eerste nieuwjaarswensen en doorstuurplaatjes komen alweer binnen hoor⊠Zo dom nu ook dat er op whatsapp gewoon bijstaat dat iets is doorgestuurd haha.
Hahah ja precies van btw dit is er gebeurd. Denk dat mân moeder zoiets had van âik wil geen paniek zaaienâ, wat ik ook wel weer snap. Dankje!
Mân collega heeft een uur geleden ongeveer de Top 2000 uitgezet en ik ben nog steeds boos.
Ik wil zo graag een jas van Ted Baker, maar 430 euro⊠Damn. Ik doe wel lang met een jas, de jas die ik nu heb doe ik ook al zoân 4 jaar mee geloof ik, maar 430 euro is wel echt heel veel geld natuurlijk. Pff dilemma.