Wat je even kwijt wilt #13

Wow @ariel wat een enorme heftige en kutsituatie zeg! Dikke knuffel voor jou

1 like

In spanje en volgens mij nog meer landen geloven ze dat het geluk brengt wanneer je met oud op nieuw rood ondergoed aantrekt.
Ik heb plugs in mijn oren die gemaakt zijn van een steensoort die geluk zou moeten brengen.
Ik heb een Hamsa hand tattoo die ook geluk zou moeten brengen (niet alleen om deze reden laten zetten hoor).
En als laatst heb ik ook nog een evil eye armbandje en een chinees geluksbandje dat ik ooit heb gekregen omgeknoopt.

Afgelopen jaren heb ik alleen rood ondergoed gedragen met de jaarwisseling maar volgens mij is mijn geluk een beetje kapot want heb er weinig van gemerkt. Hoop dat die hele combi nu wel een keertje werkt en mijn geluk gemaakt wordt

Niet dat ik heel bijgelovig ben maar het valt wel te proberen en op zich geloof ik wel in de betekenis van stenen dusja… Het valt te proberen 🤷🏼

6 likes

Dit klinkt echt als een verfkleur haha

Als er een FF paety komt gaan wij tongen oke?

Ik heb nr 69 bij de mac :smirk:

3 likes

Oh nou liefde is ook wel welkom haha. Heb jammer genoeg geen rood geel groene combi anders was ik meteen naar boven gespurt om te wisselen

1 like

Ja graag zelfs . Als ik dronken ben denk ik vaak " Ik ga hier gewoon mee tongen is een goed verhaal voor later"

4 likes

Nee helaas :slightly_frowning_face: tellen lintjes ook? Dan knoop ik er wat cadeaulintjes aan

1 like

Ik zag net bij een Facebookbericht van een winkel over hun jassen een reactie van een vrouw “jammer dat jullie maten maar tot L gaan”, reageert er iemand anders op haar “jammer dat jij zo dik bent”. Que?:woman_facepalming:t4:

3 likes

Ik zag zojuist van een forumster een tweet voorbij komen bij de top 2000 maar nu ben ik haar forumnaam vergeten!

1 like

Mijn vriend en ik liggen nu al met een foodcoma uitgeteld in de zetel. Netflix all the way!

M’n man en ik zitten al dagen de Dumpert top zoveel te kijken, veel beter dan Top 2000 hahaha.

Ik woon in de tweede grootste stad van oost-Vlaanderen na Gent. Zo’n 80000 inwoners.

1 like

SN?

mss op Vrouwendag doen dan.

2 likes

Nee die stad tussen Brussel en Gent, gekend om Carnaval

Iedere willekeurige dag kan ik prima opblijven. Maar op oud jaarsdag is het zo moeilijk.

6 likes

A :+1:t2:

1 like

Alvast gelukkig nieuw jaar forum vrienden!!

2 likes

Had het egf niet al een mooie geschiedenis met het bodybuilderforum, valt daar niet wat te regelen? :joy:

2 likes