Wat je even kwijt wilt #13

Ze dropt net ineens: “Ik vind je zo knap.”

Nu ben ik minder boos. Maar wel een beetje verlegen.

1 like

Om 12 uur ben ik altijd een beetje verdrietig… ik weet niet hoe het eigenlijk komt. Maar heb ik altijd al een beetje gehad :pensive:

6 likes

Dit heb ik dus ook! Heb meerdere keren stiekem een beetje moeten huilen na 12 uur op oudejaarsavond.

3 likes

Als je het kan missen: doen.

Same, ik ben dan zo’n labiel persoon die iedereen met tranen in de ogen een gelukkig nieuwjaar gaat wensen.

2 likes

Ik ben dus niet alleen haha :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ook. Ik vind dat moment zelf ook helemaal niet leuk. Zou het liefst al om 23u gaan slapen om er niks van mee te krijgen, maar dat vindt m’n familie ongezellig.

1 like

Ahw gewoon dan om half 1 zeggen dat je moe bent en gewoon naar bedje toe of al eerder. Doe ik meestal ook haha

1 like

Alsof de duivel er mee speelt. Heb het vandaag 2 keer gehad over een vriendin waar ik geen vriendinnen meer mee ben. Staat haar zus ineens in de winkel.

1 like

Mijn mooie zwarte onderbroeken zij niet meer mooi na 1 rondje droger.

Heb pas net een droger, maar dit vind ik zonde. Gaan dus niet meer in de droger. Eigenlijk verpest de droger alles wel. Ik heb jaren zonder gedaan, maar het is wel handig dat beddengoed zo droog is.

Oh leuk iemand besteld een espresso makkie jata…

7 likes

Van de top 2000 naar de top 500 van het foute uur :sunglasses:

2 likes

Op foutjaarsdag :yum::yum:

1 like

Lieve allemaal!
Een eindejaarsspeech namens mij, omdat zulke dingen altijd verschrikkelijk zijn doe ik het even :joy:
Dit lijkt me een goed topic hiervoor. Ik wil op de laatste dag van het jaar jullie allemaal bedanken voor het afgelopen jaar op het forum. Alle lieve tags, berichtjes en PB’s. Jullie weten niet hoeveel dat voor mij betekend heeft.
Dankjewel allemaal! Dikke knuffel :heart:
xx

Fijne avond iedereen :kissing_heart:

48 likes

ALTIJD.

1 like

Jij ook bedankt :heart:

1 like

Oh dat is dan misschien wel een idee om eens naar Roermond te rijden. Ik wil graag de Sandra mantel.

1 like

Zoiets:

1. Bachelor geneeskunde gehaald
  2. Weekendje met een bepaalde vriendengroep was echt té leuk en heeft ons nog dichter bij elkaar gebracht
  3. Afsluiten van m’n barjaar met heel veel tranen en liefde
  4. Sziget!!!
  5. Superleuke verrassing gekregen voor m’n verjaardag, toen voelde ik me echt heel erg geliefd
4 likes

Ik ben al de hele dag lekker thuis een beetje aan het chillen, beetje werken en opruimen, en heb voor vanavond ook geen plannen. Ga denk ik lekker de hele avond in bed liggen lezen :blush: Vroeger zou ik me verplicht gevoeld hebben om iets sociaals te gaan doen, gelukkig kan ik dat nu prima loslaten.

7 likes

Gebruiken de fietsenstallingen op stations de normale openingstijden of niet? Kan nergens iets vinden.