Bah ik voel me best wel slecht maar ik wil niet thuis blijven.
Ik gebruik onze droger ook eigenlijk alleen voor beddengoed en handdoeken (en heel soms voor sokken en onderhemdjes). verder alles gewoon op het wasrek, blijft je kleding stukken mooier van.
Ah, zo zonde! Iedere keer dat ik dat pluizenfilter leeg haal ben ik verbaasd dat er ĂŒberhaupt ĂĂ©ts overblijft van dingen die ik in de droger stop Ik gebruik de mijne eigenlijk alleen voor dingen die op 60 graden in de wasmachine gaan: beddengoed, handdoeken, sokken en zo. Maar goed, aan die tip heb je voor nu niks meer.
Ik moet morgenmiddag vier uurtjes werken maar twijfel nog of ik naar een feestje wil. Ben zaterdag al uit geweest en nog steeds een beetje brak maar het is natuurlijk wel oudjaarsdag. De kans dat het morgen druk wordt op werk is zeer klein.
Dus:
- naar een huisfeestje en rond drie uur weggaan (kans op escalatie)
- Verstandig zijn en rond half een gaan slapen. Uiteraard wel een glaasje bubbels om twaalf uur.
0 stemmers
Ik vind vuurwerk zo vervelend als ik buiten ben. Als ik ergens een knal hoor dan loop ik gelijk nerveus over straat, want ben dan meteen op mân hoede voor mogelijk meer knallen en wil zsm naar binnen. Normaal gesproken vier ik het in mijn oude stad bij familie zodat ik de hele dag/nacht de deur niet uit hoef.
En nu ik die oorlogsknallen buiten hoor, heb ik best wel spijt dat ik dit jaar heb gekozen om ergens anders heen te gaan. Ik wil helemaal niet naar buiten (Terwijl ik vandaag al twee keer succesvol naar buiten ben geweest maar ja hallo toen werd er nog geen vuurwerk afgestoken en zeker niet van dit kaliber.)
pasta ketchup?
Fijn om te horen, dit wordt ook mijn plan.
youtube personality Bonnie zweert er bij nl, niet mijn vinding. bescheiden blijven.
Ik gig hem even uit nieuwsgierigheid googlen, maar volgens mij is hij bij de bij.enkorf voor de helft!
Ik vind de nieuwe Disney reclame van het eendje zooo lief ik smelt echt
@LizzyBennet Sterkte straks! Knap dat je het aandurft.
@Kamerbreed Kun jij wel binnenblijven vandaag?
Mijn vriend doet er soms zo makkelijk over maar ik krijg ook gewoon direct een lichamelijke reactie als ik een harde knal hoor.
Kun je je buren niet afschieten?
Ik ben ziek en heb daarom oud en nieuw met twee vriendinnen afgezegd, maar nu heeft een ander ook ineens afgezegd omdat haar vriend ziek is en ze het daarom met zijn tweeën willen vieren en is die andere vriendin alleen over. Vind dat echt zo sneu voor haar en voel me echt lullig⊠Ze laat ook duidelijk merken dat ze het echt niet leuk vindt en ze blijft aandringen dat ze toch wel even langs kan komen. Maar ik ben echt ziek, ik wil en kan gewoon even niks sociaals. Ik moet deze week ook weer gewoon werken dus ik wil gewoon even uitzieken. Bah wat een kutdag.
Op de valreep vandaag toch nog maar eens mijn oudejaarslot ingeleverd.
Blijkt dat ik gewoon een tientje heb gewonnen
Ik krijg dit appje net binnen van mijn tante die ik noooooit spreek (vandaar dat ik het nummer niet heb). Maar je bent in de 40. Bende van ellende???
Godvergodvergodver, iemand zou mijn pakketje ophalen en toen diegene bij postkantoor kwam was alles al donker. Ik had me er helemaal op ingesteld dat ik vanavond een van mijn nieuwe jurken aan kon
Oke ik ga geen hele terug blik insta gebeuren aan maken. Maaar toch wil ik even kwijt dat ik met een goed gevoel op 2018 terug kijk. Ik kan niet aan iets negatiefs denken op het verbreken van een vriendschap na maar zelfs dat was achteraf juist iets goeds. Ik heb te leuke nieuwe mensen ontmoet ben van toxic people af ben bijna 10 kilo kwijt en ben dwnk ik wel 90% gelukkig geweest dit jaar.
Als alles zo door blijft gaan ( of zelfs beter word) denk ik dat 2019 een top jaar word.
Ik heb dit jaar ook 2 hele lieve forummers ontmoet en dat is helemaal niet zo eng als dat ik dacht. Dus maybe ga ik meer van jullie ontmoeten.
Dit klinkt zo onwijs fijn. Ik heb ook zoân jaar gehad maar vond het te zoetsappig om te posten
Ahhh dat vind ik echt zielig voor die vriendin. Maar weet ook niet zo goed wat de oplossing is
Ik ben zo blij dat ik pas 14 januari weer werk hahaha