Wat je even kwijt wilt #13

Lucky you

Ik ga vanavond naar vriendinnen en dat wordt vast gezellig maar ik heb nu echt zo’n zin om gewoon thuis op de bank te blijven liggen.

2 likes

Hahahahaha ik heb dit ook.

1 like

Ik ging vanmiddag oliebollen halen bij RobĂ©rt van Beckhoven en toen ging hij met oliebollen rond voor de wachtende mensen. Toen hij bij mij kwam bedankte ik vriendelijk. Vol verontwaardiging zei hij: “Nee? Wat nee?”. Waarop ik moest vertellen dat ik niet van krenten/rozijnen hou en dus geen gevulde oliebol hoefde :unsure:. Hij was niet uit het veld geslagen en zei: “Maar jij gaat hier niet weg zonder oliebol!”, en hij ging terug naar de bakkerij om een naturel oliebol te halen :thumbsup:. Was wel een lekkere oliebol hoor. Would eat again!

74 likes

Ban

2 likes

He hoi na een soort van forumstop sinds einde egf toch maar weer besloten om me aan te melden. Ik miste het forummen :grin:

11 likes

Heet jouw tante Willemijn? Want die heeft ook een bende van ellende!

2 likes

Omdat er in NL niet gehandhaafd wordt denk ik? Er wordt heel veel vuurwerk afgestoken overdag maar ik zie hier nergens politie op straat om dit actief te beboeten

Mijn vriend en ik gingen vanmiddag oliebollen halen. “Ja 2 stuks per persoon is wel voldoende he?”

Wat een grapjas

16 likes

Wat ik me nu afvraag:

• Vuurwerkshow per stad, particulier vuurwerk verbieden
  • Particulier vuurwerk behouden, geen vuurwerkshow

0 stemmers

Ik verwacht trouwens dat de meerderheid een vuurwerkshow wil, dus ik snap nu al niet waarom het niet tot een verbod komt.

Ik baal zo erg dat ik vandaag ziek ben :cry:. M’n ouders hebben allemaal lekkere hapjes gemaakt voor vanavond, maar ik kan geen eten binnen houden. En dan komt er ook nog eens veel familie langs

1 like

Ik zit lekker alleen thuis vanavond, oliebollen, pizza, chips en wijn en vind het helemaal prima.

Mijn vrienden en familie appen al dagen of ik niet liever “leuke dingen” wil doen, uit medelijden volgens mij. Nee dus, ff gewoon helemaal geen zin in.

9 likes

Ja helemaal mee eens hoor! Vind vuurwerk ook helemaal niks en ben ook tegen particulier vuurwerk.

2 likes

Fuck it. Ik zag een spelfoutje dus heb die aangepast in de poll. Alle antwoorden weg :roll_eyes:

Maar zo makkelijk is het toch niet?
Wie gaat de omzet vergoeden die alle winkeliers dan mislopen?

Zeker. Maar iedereen heeft wel een persoonlijke voorkeur en daar ben ik benieuwd naar.

Nou als ik de reacties hier op het forum lees denk ik dat ik je uitslag al wel kan voorspellen

Beterschap!

Ik ben ook ziek. Ik ga naar mijn ouders. Heb gevraagd of ze naar mij willen komen maar dat weigeren ze “want ze hebben hapjes gehaald!”. Alsof je die niet in een tas kan stoppen. Vervolgens zeggen ze: “Je mag ook thuisblijven hoor!”
Fun. Alleen met oud en nieuw.
Er is voor hun geen middenweg. Ik moet dus maar daarheen. Alleen maar omdat mijn moeder niet naar buiten durft met het vuurwerk.

Ik ben nu mezelf streng aan het toespreken dat ik mijn humeur moet bijstellen anders ga ik vanavond ruzie zitten maken.

Ben blij als we 7 uur verder zijn en ik in mijn bed lig.

Normaal ben ik niet zo’n zure heks hoor haha!

1 like

Ik erger me wel een beetje aan het gechagerijn op het forum vandaag. Als jullie het niet willen vieren, of juist wel, doe er dan iets aan?

5 likes