Wat je even kwijt wilt #13

Mag ik dat niet zeggen? Het is iets dat ik even kwijt wilde

:+1:t2:

Oud en nieuw is cancelled, y’all

6 likes

Heb net al op google gezocht hoe je wakker kunt blijven :rofl:

1 like

Wat een onaardige post dit.

18 likes

Maar hoezo moet je dit zeggen? Je weet dat je nu gezeik over je heen krijgt en het wordt niet ineens anders nu je dit even hebt gemeld. Ik snap echtttt niet waarom je zulke dingen per sƩ moet komen melden terwijl je zelf ook dan gewoon niet op het forum kan kijken als je er last van hebt.

14 likes

Heb vanmiddag 5 oliebollen gehaald.
En die zijn allemaal voor mij :laughing:

11 likes

Vriend en ik doen soort van kroegentocht maar dan langs fam en vrienden (eerst fam daarna vrienden). Ben benieuwd het bevalt maar denk het wel. Zin in :hugs: gewoon weg kunnen gaan als t niet zo gezellig is :partying_face:

2 likes

Hier is het al oud en nieuw geweest, dus ik kan lekker m’n bed induikenšŸ˜. 2019 alweer…

4 likes

Is de poll de nieuwe hype hier

• Ja
  • Of nee
  • Moet ik dan ook geld betalen
  • Ja of
  • nee

0 stemmers

7 likes

Jaa maar ook nee want te weinig mannen om mee te tongen.

20 likes

Ik kan ook een aantal mannen maskers painten…

2 likes

Ik heb dit ook maar vind het een heel vervelend gevoel. Vind het gevoel van oudjaarsdag en nieuwjaarsdag eigenlijk heel onprettig??

Ik heb vanmiddag 5 oliebollen gehaald ( voor mezelf want lust geen rozijnen) en net keek ik heeft dat meisje er 6 ingedaan :hugs:

7 likes

Jaa dan is dat ook gelijk van mn bucketlist af. Ik zeg 2020 FF party ( of in 2019 al hahaah)

3 likes

Hahahaahaha zo heerlijk deze zin

2 likes

Naaaah.
Gewoon wat handenalcohol gebruiken.
Ben je ook gelijk bezopen :wink:

1 like

Ik ro3p eerst ksihard dat ik op een vrouwen feest niet met mannen kan tongen en dan besef ik me dat ik vanaaf nergens heen ga dus ook niet ga tongen…

5 likes

Ik vind mijn kat zo zielig. Helemaal klein verstopt onder de trap. Arm beest.

3 likes

Ja ook een soort ongemakkelijkheid ofzo, en een beetje sip?? Kan het ook niet goed beschrijven haha. En vaak heb ik ook een kater helpt ook niet mee :sweat_smile:

2 likes