Omg ja wodka-red bull! Dat dronken mn vriendinnen en ik echt aaaltijd toen we 16/17/18 waren en nog wel regelmatig uitgingen. De nostalgie <3
Hoezo gek of ongepast? Qua herrie begrijp ik een dergelijke opmerking wel
Ze zei hele mooie man
Edit oh laat maar spuit 11 haha
Mijne ook. Verstopt in de kast en daarna sluipend naar een andere kamer.
He kut, ik heb alleen lekkere wijn en champagne gehaald maar nu heb ik trek in bacardi cola en pizza maar dat heb ik nu niet
Ik hoorde vanochtend op de radio ook die vergelijking maar kreeg het idee dat dat enkel op de herrie zag en niet op de levenssituaties an sich
Pizza bestellen! Bij sommige tentjes kan je drank meebestellen dus dat zou ideaal zijn. Of duimen dat er een avondwinkel of benzinepomp in de buurt nog open is?
Maar kan je dan nog 39 oliebollen eten?
Oh ik ben zo verslaafd aan homeland!! Ik kon er vandaag alleen maar aan denken(samen met een mega schattige foto van mijn kat, ik ging hem de hele tijd opzoeken om weer even te zwijmelen), maar nu kijk ik en besef ik me dat pistoolschoten met demper best wel ASMR klinken.
Ik vind schaatsgeluid op ijs ook erg ASMR EN knippen met de schaar ook.
Update: mjjn zusje is minder boos en gedraagd zich weer zoals haar puberale, normale 14-jarige zelf tegen me.
Lieve @ariel
Ik heb het gelezen en ik wens je alle ruimte en liefs toe! Hele dikke knuffel voor jou!
Ik kan je geen advies geven, maar wel heel veel knuffels <3
Ik vind je echt heel dapper en sterk! Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen maar wat een ongelofelijke klote situatie.
Het geeft onrust, althans bij mij maar of het nu oorlog lijkt… geen flauw idee, kom uit 1988, nog nooit een oorlog meegemaakt
Wat een kutperiode Dikke knuffel voor jou
Hoe kan ik mn eigen stories terug kijken? Ofnja hoe posten mensen die terug blik dingen. Ik wil even om mn eigen grappen lachen.
Ik zal zo eens gaan fietsen. Eigenlijk helemaal geen zin om door het vuurwerk heen te fietsen maar ja het moet maar.
Ik weet serieus even niet wat ik moet zeggen.
Lijkt me heel moeilijk dit, maar ik vind het wel heel goed van je dat je niet voor hem over je grenzen heengaat en duidelijk aangeeft dat hij een keuze moet maken in plaats van dat je het oneindig door laat gaan. Dat is maar een klein lichtpuntje, en waarschijnlijk interesseert dat je nu niets want je wil gewoon dat het weer goed gaat, maar dat vind ik heel erg sterk van je. tis ook logisch dat je in de paniek raakt als je aan uit elkaar gaan denkt, je bent zo lang samen geweest en je leven aan elkaar aangepast, maar ook dat overleef je wel. Zeker als ik lees hoe goed je je nu al staande houdt ondanks alles.
Vanavond lekker doen wat je zelf wil en goed voor jezelf zorgen, en een dikke virtuele knuffel voor jou <3
Naar je eigen profiel en dan dat klokje rechtsboven, naast de 3 streepjes