Wat je even kwijt wilt #13

Oh en omdat ik verwacht niet meer online te komen de rest van de avond… IEDEREEN ALVAST EEN GELUKKIG EN GEZOND 2019 TOEGEWENST. :heart:

11 likes

Haha nou update: ben ziek dus zit nu alleen thuis. Meant to be, denk ik :’)

Wat een vreselijke situatie. Veel sterkte

1 like

Ik heb dit jaar 0 oliebollen gegeten. Alleen maar strikken

1 like

Ik heb voor het eerst de zelfreinigingsfunctie van onze magnetron aangezet. Voelt echt fancyyyy

4 likes

Nonnevotten? <3

1 like

Ik lees hier dat je veel moeite doet om hem tegemoet te komen met zijn wensen, maar wat doet hij dan? Hij is vreemd gegaan en naar mijn gevoel schuift hij dit door naar jou. Seks moet leuk zijn en ja er zijn dingen die je samen kunt ontdekken en je kan grenzen verleggen. Het belangrijkste is wel dat JIJ je daarbij op je gemak voelt.

Ik wens je veel sterkte en duidelijkheid. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen :heart:

9 likes

Hoe gaat het met je nieuwjaarsjurk?
Je deed het zelf dus ook.

1 like

Als het illegaal wordt om vuurwerk af te steken in Nederland denk ik niet dat het nog veel gaat gebeuren. Het is best makkelijk voor de politie om mensen op te sporen die dit doen, aangezien het buiten gebeurd en met veel lawaai, in vergelijking met bijvoorbeeld drugs (om maar iets te noemen he!) dat vaak binnen en zonder lawaai/knallen/flitsen gebeurt.

1 like

Waar ik trouwens nog sipper om ben dan Pokémon zo hoog in de top 2000 is ZOUTELANDE OP #31 NORMAAL DOEN

13 likes

Overigens ging mijn kat net bij mij en mijn vriend onder de deken liggen op schoot omg mijlpaal😍

8 likes

Ik zit ook alleen op de bank met heel veel zakdoeken. Ergste vind ik dat ik niets proef dus ook niet even kan genieten van oliebollen en al het andere lekkere eten.

Volgens mij doet de politie ook niet zoveel met meldingen omdat het inderdaad moeilijk te bewijzen is en ze hebben natuurlijk ook heel veel andere en belangrijkere dingen te doen. Denk dat alleen als je het echt voor hun neus afsteekt een probleem hebt.

Ik dacht dat de regels mbt vuurwerk in België juist wel een stuk strenger zijn geworden?

Dat is niet helemaal waar hoor. In België zijn de regels inmiddels strenger dan in Nederland. De Belgen komen in NL kopen. En veel Belgische steden hebben een vuurwerkverbod voor particulieren.

2 likes

Hey voor iedereen die zich zorgen maakt of hun feestje wel leuk gaat zijn of voor mensen die alleen zijn od wat dan ook. Vergeet niet dat het vandaag gewoon een maandag is en omdat het de laatste dag van een jaar is betekend niet dat deze avond de laatste leuke avond van je leven is he. Je hoeft het niet geweldig te hebben maar geniet lekker van het gene dat je gaat doen en als het niet leuk is dan komt er volgend jaar vast een ander leuk feestje.

45 likes

Lot kwijtgeraakt misschien? :neutral_face:
Ik vraag me af of je dan nog mbv pintransacties terugkijken alsnog de prijs mag ontvangen.

Jaaaa :heart_eyes: zijn zo ondergewaardeerd

1 like

Nonnevotten zijn niet hetzelfde als strikken. Tenminste niet in 045.
Bij ons zijn nonnevotten van een soort cake-deeg. Heel vast en geen “ lucht” tussen de strik. Het is de “ vot van de non hé!” Die zit op slot. :rofl:

1 like

Oh dat weet ik allemaal niet, maar volgens mij mag je wel minder vuurwerk bezitten per persoon in België nu.
Overigens ben ik het wel met je eens dat er sowieso beter gecontroleerd moet worden op hoe er nu met vuurwerk omgegaan wordt en dat daar echt een groot deel van het probleem zit. Maar ik heb liever dat particulier vuurwerk gewoon verdwijnt. En persoonlijk vind ik het dan een slechte reden om daar niet voor te kiezen met als argument dat de buurlanden het ook niet doen. Tja iemand moet altijd de eerste zijn he (of je moet het vanuit de EU regelen).