Ja graag zelfs . Als ik dronken ben denk ik vaak " Ik ga hier gewoon mee tongen is een goed verhaal voor later"
Nee helaas tellen lintjes ook? Dan knoop ik er wat cadeaulintjes aan
Ik zag net bij een Facebookbericht van een winkel over hun jassen een reactie van een vrouw âjammer dat jullie maten maar tot L gaanâ, reageert er iemand anders op haar âjammer dat jij zo dik bentâ. Que?
Ik zag zojuist van een forumster een tweet voorbij komen bij de top 2000 maar nu ben ik haar forumnaam vergeten!
Mijn vriend en ik liggen nu al met een foodcoma uitgeteld in de zetel. Netflix all the way!
Mân man en ik zitten al dagen de Dumpert top zoveel te kijken, veel beter dan Top 2000 hahaha.
Ik woon in de tweede grootste stad van oost-Vlaanderen na Gent. Zoân 80000 inwoners.
Waar slaat dat nou weer op⊠die snappen het niet hoor
Edit: gelukkig is het nog goed gekomen
SN?
mss op Vrouwendag doen dan.
Nee die stad tussen Brussel en Gent, gekend om Carnaval
Iedere willekeurige dag kan ik prima opblijven. Maar op oud jaarsdag is het zo moeilijk.
A
Alvast gelukkig nieuw jaar forum vrienden!!
Had het egf niet al een mooie geschiedenis met het bodybuilderforum, valt daar niet wat te regelen?
Hier lekker saai alleen met de hond op de bank, terwijl mijn vriend in de studio bezig is met gamen. Ik mis het uitgaan of afspreken met vrienden. En ik wil drinken⊠maar dat kan niet, want ik probeer zwanger te worden en ws is dat niet eens gelukt, maar toch maar even niet. Blegh.
Fijne jaarwisseling!
Ik had dus kinderchampagne gekocht. Het leek mij slim om even te schudden en het erna open te maken. Hele eettafel en spullen zeiknat .
Kleine biecht: dit is het tweede jaar waarin ik oliebollen eet. Had ooit superdroge oliebollen gekocht bij een supermarkt en was getraumatiseerd, maar dit jaar waagde ik een nieuwe poging en ze zijn zo goed???
Iemand een leuke suggestie voor playlist voor een feestje? Geen nl hiphop haha, vrolijk en leuk om beetje op te dansen?