Wow er zijn echt heel veel Fransen in Rotterdam
Oh brr baby’s…
In scheveningen en duindorp heb je altijd 2 vreugdevuren, en nu is die bij scheveningen mis gegaan. Overal een enorme regen van vonken en huizen staan in de fik. Net ff wezen kijken en het is te bizar… hele straten onder het as en iedereen is aan het blussen. Heel naar. Heel gek om ergens te staan en om naar boven te kijken en onder een vonkengordijn te staan
balen
Eng he! Ze zijn nu zelfs de kerk aan het blussen ivm angst dat het daar in slaat. Overal brandweer op het dak. Echt eng!
@Juuldie @Negativ Ah ik schrik hier wel van, mijn oma woont letterlijk tegenover die kerk aan het pleintje. Zal morgen wel even navragen hoe of wat
Het is altijd een grote competitie, en ik denk dat ze allemaal gewoon veel te overmoedig zijn geweest. Echt super gevaarlijk. Is iedereen van jouw vriendengroep wel veilig? Lijkt me doodeng om daar dan te wonen zeg! Gelukkig woont mijn oma niet tegen het strand aan, anders was ze echt superbang geweest denk ik!
Ze zijn daar alles aan het blussen en nat maken ter voorkoming van uitbreiding! Staat helemaal vol met brandweer, en de vonkenzee is nu wel onder controle! Dus het zal nu wel stabiel zijn
Hoop dat het goed met haar gaat! Ze zal wel geschrokken zijn
dat is toch niet normaal zeg
Begin het nieuwe jaar lekker jankend in bed zonder vriend.
Mn onderburen hebben een heel luid huisfeest en mn bovenburen hebben heel luid seks. Nu zijn ze van het huisfeest ze aan het aanmoedigen en aan het joelen. Zo ongemakkelijk dit. En ik denk ook dat de onderburen denken dat ik het ben, maar ik lig alleen in bed.
Heb geen seks gehad rondom mijn ovulatie, wel onveilig seks gehad. Nog geen test gekocht, nog niet de moed voor gehad…
Zeker niet, het is echt heftig. Denk en hoop ook niet dat ze dit volgend jaar ook zo doen. Dit vuur is al jaren, maar sinds ze er een competitie van zijn gaan maken gaan ze steeds verder. Volgend jaar of geen vuur, of het heel klein houden, want dit is echt gevaarlijk.
Invriezen, dan kan je ze de rest van het jaar nog eten
Ik stond op duindorp en was eigenlijk onderweg naar Scheveningen.
Voorbestemd denk ik dat een vriendinnetje ziek werd.
Happy new year allemaal!
Ik kan niet slapen dus heb zojuist maar even de koelkast schoongemaakt en de afwas van het feestje gedaan, liefste zou ik nu nog stofzuigen en dweilen maarja beetje laat (of vroeg) hopelijk val ik snel in slaap
Zo dit was denk ik mijn meest degelijke oud&nieuw ooit
Ik vind dit een fantastisch plan en hoop echt heel erg dat je dit gaat doen!
Ik word altijd een beetje sentimenteel van oud op nieuw. Misschien deels omdat het voor mij echt een beetje nostalgisch familiefeest is ipv stappen/feesten/zuipen/blabla. Dus ik lig nu in bed na te denken over het nieuwe jaar.
2018 begon voor mij best depressief, of in elk geval behoorlijk somber en negatief. Of eigenlijk was de hele eerste helft zo. Maar de laatste paar maanden is mijn mindset echt positiever aan het worden en ben ik wat dingen in mn leven waar ik niet blij mee was actiever aan het aanpakken (met al wat resultaat zelfs). Ik hoop dat ik dat in 2019 door kan zetten want dan kan het alleen maar een fantastisch jaar worden (en dat is al jaren geleden dus wordt ook wel eens tijd).
Ik wens iedereen hier een heel mooi en liefdevol 2019 waarin al jullie dromen mogen uitkomen <3
(Er mag ge-omg worden, dit is echt niks voor mij. * sentimentele modus uit * hoor)
Oh ja hahaha heb de hele avond domme dingen lopen sturen over mensen die bij me waren op dat moment in de hoop dat er iets kwam