Wat je even kwijt wilt #13

@Bunnyslippers gefeliciteerd! :tada:

Ik heb echt zo’n leuke avond gehad, was met het voetbalteam van mn vriend (waar hij sinds dit seizoen in speelt) en zij kennen elkaar allemaal al heel lang, maar zowel vriend als ik hadden helemaal niet het gevoel dat we buitenstaanders waren oid, terwijl ik een aantal vrouwen voor het eerst zag en dan heb ik het echt niet altijd even makkelijk. Maar nu was get zo leuk en ze waren zo lief

5 likes

GOEIEMORREGUH.
Ik moet ook aan den arbeid.

1 like

Wil best gezellig komen chatten hoor

2 likes

Ik heb zoooveel zin om de kerstboom af te breken. Ofja, geen zin om de klus te klaren maar hij mag nu wel weer gewoon weg zijn.

2 likes

Nou, maar weer aan het werk dan. Het is weer dinsdag :upside_down_face:

2 likes

Ik had gisteravond wat ruzie met vriend maar om 00.00 uur goedmaak seks. :grin:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

9 likes

Jezus ik ben zooo brak
En kijk dit appje

Wat een tijdstip zeg

7 likes

Mijn koffie doet het niet. Althans ik merk niets van de caffeine.

5 likes

Zo, ochtendrijtje is klaar.
Op naar een uur slaap!
Hoef pas om 13.00 weer wat te doen :joy:

1 like

Oh het kan erger hoor haha

Oud en nieuw was leuk, maar ik voel me nu een beetje leeg ofzo? Het komt denk ik doordat ik de komende weken geen leuke dingen meer op de planning heb staan, maar wel verplichtingen waar ik geen zin in heb. Beetje zo’n mwah gevoel zo aan het begin van het nieuwe jaar.

2 likes

Ik geef niks om O&N daarom vandaag vroeg opgestaan om naar Disney te gaan

21 likes

Ik hecht niet zoveel waarde aan o&n, maar ben toch bezweken onder de sociale druk en ben naar een huisfeest gegaan. Iedereen was zo zelfingenomen en kut en onaardig, heb zoveeel spijt dat ik ben gegaan en voel me echt alleen nu. Terwijl als ik gewoon in m’n eentje thuis was gebleven ik me nu top had gevoeld (én zonder slaapgebrek/kater)

2 likes

Ah balen. Tot hoe laat was je gebleven?

1 like

Half 4 ook echt, wilde eerder gaan maar er waren nog te veel knallen :sweat_smile:

Meh, ligt aan de geluidsoverlast maar snap het wel zeker als je moet werken de dag erna.

Mooi dat je 2019 zo positief begint!

Jammer om te horen dat ze je hebben laten vallen, des te beter om te horen dat je ze achterlaat :heart:

2 likes

Ik wil nog even iets meegeven aan jullie voor 2019

Stop planting flowers in peoples yards who are not going to water them

Leef in de breedte, niet in de lengte

:heart::heart::heart:

36 likes

Familielid is hier. Ik zeg dat ik al een paar dagen ziek/verkouden ben. Ik zie het, zegt ie medelevend. Nee vriend dat is gewoon mijn hoofd zonder make-up

4 likes