Wat je even kwijt wilt #13

Mensen zijn zo onbeschoft… i.p.v. te gaan chatten kan je het ook zelf doen toch? Of werkt dat niet zo?

Ik dacht dat jij op Balmoral zat? Dat kasteel van jou in Schotland.

Oooh, kennelijk dus best gierige actie van mij! Ik had echt verwacht dat het best wel normaal/gebruikelijk was als je een groot bedrag wint van een gekregen lot dat je het deelt met de gever. Hmm, misschien toch maar geen loten cadeau geven dan.

3 likes

Haha dat is om geen menigtes te creeeren in Disney :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Goed begin 2019: de bezorger heeft me perongeluk 2 pizza’s gegeven.

35 likes

Als niemand kijkt tellen de calorieën toch sowieso niet! Of wel? :flushed:

3 likes

Heel goed! Hoe is het met de drukte vandaag?

Gewoon hoe een normaal mensch 's avonds kookt! Would subscribe 10/10

2 likes

Was gemiddeld, morgen word het denk ik al weer drukker

Geen idee, denk het niet
Misschien is het een heel oud Vlaams etiquette dingetje?

Het is dat ik mezelf telkens kan inhouden, maar zo’n staatslot oid kopen is een stukje hoop kopen op in een keer veel geld krijgen, waar je al die tijd al hard voor werkt maar gewoon niet lukt. Het is proberen wat jaren van jezelf in te halen en nu al beginnen met genieten van je leven en leuke dingen doen ipv pas als 65 bent en oud en tot die tijd 40 u per week werken en in je weingie vrije tijd je huis schoonmaken, op bezoek bij schoonouders, sporten, naar de dokter, boodschappen doen blablabla. Wat consumenten continu wordt verkocht is hoop op beter en daar zijn deze kansdingen heel extreem in.

1 like

Op een spaarrekening van €6000 heb ik welgeteld 2,89 euro rente ontvangen. :joy:
Toch maar eens tijd om het geld van de bank af te halen.

14 likes

Zo hallo! Niet in 1x uitgeven he!

2 likes

Mag ik al bijna naar bed toe :sleeping: wat een nutteloze dag haha

1 like

Maar wat ga je dan met het geld doen als je het van de bank af haalt?

Ja, lastig. Cash lijkt me sowieso niet de beste optie maar misschien beleggen ipv op een bankrekening. Helaas heb ik geen kennis van beleggen.

Ik kan me hier dus zoooo druk om maken he. Paar jaar geleden was 1 januari echt mn favo dag om op internetbankieren te kijken, want toen was de rente nog een beetje de moeite. Nu stal ik gvd tienduizenden euros en krijg ik nog niet eens 10 euro rente :triumph:

3 likes

Ik heb net de jongens van de carwash oliebollen gegeven, ze waren er blij mee! Ik moest door de autowas omdat er vuurwerk op mijn auto lag en had oliebollen meegenomen

23 likes

@Karl_Lagerfeld wat the hell is een tiroler? (Speciaal snap ik nog wel)

1 like

Er komt iemand eten dus ik ben sinds vanmiddag uitgebreid aan het koken (pompoensoep met bruschetta’s, ravioli gevuld met pompoen en ricotta met een roomsaus en gegrilde asperges, allemaal zelfgemaakt) maar eigenlijk heb ik gewoon zin in patat.

9 likes