Wat je even kwijt wilt #13

Oud op nieuw was net als ieder jaar weer één grote teleurstelling en dan vooral ook nog omdat het bij mij was en ik en mijn vriend na de matige avond nog uren van opruimen en schoonmaken te gaan hebben…

Verder hoop ik 2019 wel positief in te gaan :ok_hand:t2: Oja en een gelukkig nieuwjaar FF’ers!!! :clinking_glasses:(al is het nu waarschijnlijk meer dit: :coffee:)

3 likes

Ik heb mn broer gesproken en we hebben samen besloten het mn ouders wel te vertellen.

Contact gehad met mn zus en zij had het plan om de komende maanden tegen mn ouders te liegen. Als de vraag zou komen waar haar vriend was zouden dit haar antwoorden zijn ;
Hij is ziek
Hij is aan het werk
Hij is op vakantie
En als ze er echt niet meer uit kwam ;
We zijn uit elkaar .

2 likes

Dit heb ik ook altijd. Verlang nu ook alweer naar de lente en de langere dagen. Maar pfff jan/feb is echt kut.

1 like

@maestoso dat inderdaad. Ik heb afgelopen nacht echt genoten van het vuurwerk hier, ik vind het er ergens wel bij horen. Maar als ik daarna dan lees dat er mensen overleden zijn en dat dat vreugdevuur uit de hand gelopen is, heb ik wel zoiets van zorg dat er in elke wijk ofzo gewoon één plek is waar vuurwerk afgestoken wordt. Ofzo. In ieder geval iets anders dan dit.

1 like

@Bunnyslippers gefeliciteerd!! :balloon: Hoop dat je taart lekker is :smile:

——

Ik wil niet naar beneden, het is zo’n zoooi daar.

1 like

Nieuw boekje is echt niet groen/verantwoord/milieubewust/enzo

3 likes

image

Je vraagt zelf om advies :rage:

6 likes

Ik zat dit jaar in een soortgelijke situatie wat betreft vriendengroep. Vind het ergens best verdrietig, maar het is wat het is. Ben gisteren uit de groepsapp gegaan en dat voelt wel als een opluchting.

Fijn dat je toch nog een fijne avond gehad hebt en met een positieve blik vooruit kijkt!

3 likes

Zo ik ben brak maar het was takke gezellig
Zijn de winkels echt dicht?? Verdomme

4 likes

Ik ben drie dagen overtijd en wel een beetje nerveus. Dus ik post dit nu op het forum omdat het echt heel vaak gebeurt dat iemand na het posten toch opeens ongesteld wordt :sweat_smile:

22 likes

Ja het werkt niet als je het om die reden post hè!!!

6 likes

Waar woon je? Dan kom ik ze wel afhalen #hollebollegijs

1 like

Hoe bizar hard heb je seks als het geluid een hele tussenverdieping overslaat en beland bij de onderonderburen? Nou, als het maar lekker was

7 likes

Try something new everyday :joy_cat: mijn vriend werd net op zolder wakker dus hij heeft vanochtend een mooie slaapwandeling gemaakt.

Ik kwam net beneden en ik heb gisteren zo netjes opgeruimd voor we de stad in zijn gegaan :smiling_face_with_three_hearts: Ik ben trots op mezelf!

Ik heb gisteren voor het eerst gesport bij een nieuwe bootcampclub en ik heb nu overal spierpijn+een kater. Dusssss, vandaag lekker films/youtube/simsen. Dat is alles wat ik even kwijt wou ;p

8 likes

Ooh de AH is gewoon open!

Heeft iemand een tip voor een rijschool in Leiden? (asking for a friend)

Ik wil ook een supermarkt die open is!

In Rotterdam niet? Alleen de AH to go op het station is open :thinking:

Oh bij mij de buurtsuper in de buitenwijk gewoon! Van 10.00 tot 20.00 dat wel

De AH bij mij in de buurt (Rotterdam) is tot 19.00 open vandaag