Vanavond kerstborrel van het werk, ik heb echt zin erin zit alleen nog steeds op de bank in de pyjama. Moet echt wat gaan doen want over 2 uur moet ik weg.
Ik heb een brief ontvangen van de belastingdienst dat geschreven is in de ik-vorm. Ik vind dat echt heel raar? “Op 10 december heb ik geconstateerd dat u…” en “ik verzoek u ervoor te zorgen…”
Is dit nieuw? Of normaal? :S heb ff gekeken naar andere brieven maar die zijn niet zo geschreven.
Nee, volgens mij niet? Naja ik vind de brief gewoon nogal gek geschreven want heb 2 brieven ontvangen en de ene is in de ik-vorm en de ander gewoon normaal zoals ik gewend ben. Het klopt wel dat ik wat zorgtoeslag moet terugbetalen dus had wel 1 brief verwacht maar niet 2 haha en op zo’n manier haha.
Flappie is op de radio
Pff wat een rare rotsfeer op werk hier
Help. Morgen worden mijn verstandskiezen eruit gehaald dus ik wil vanavond lekker eten. Wat zouden jullie eten?
Ik was net bij een voorleesmiddag van Carry Slee met De Jeugd van Tegenwoordig en het was m’n €7,50 absoluut waard.
Toevallig, ik was er ook!
Vond het zó leuk. Voelde me wel oud
Ja ik heb me ook echt vermaakt! Ik zat op een rij met allemaal mensen van mijn leeftijd dus het viel bij mij nog wel mee haha
Ik zat tussen moeders en 3 jongens die net in de puberteit zaten (groeispurt al gehad, puistjes maar nog wel echt jochies). Moest elke keer op andere momenten lachen dan de rest
Ah ja dan zou ik me ook wel oud voelen inderdaad :’)
Ik wil mini pizza maken voor een voorgerecht met kerst. Ik moet het dan meenemen.
Is het lekker om dit later weer op te warmen?
Ik zou denk ik eerder het deeg vast maken en de toppings en saus in bakjes meenemen, en ze dan daar opbouwen en afbakken als dat kan?
Damn dat ik daar niet heb gedacht. Dank je!
Ik zit al zo in de kerstsferen maar moet nog behoorlijk wat deadlines halen voor ik onder de boom kan zitten met warme chocomel voel me helemaal zo:
Dit moet gewoon verplicht lesmateriaal worden op scholen:
Iemand vroeg hoe ik heette zodat ze me in haar contacten kon zetten, ik dus zeggen én spellen voor de zekerheid. Zegt ze mijn naam verkeerd (gebeurt 9 van de 10 keer), dus ik verbeterde haar. Krijg ik een appje met “heee naam op een andere manier fout gespeld”. Ik geef het op
yoghurt over de kip gooien
oh jongens ik heb een baan gevonden! dat is heel fijn, máár iedereen vraagt steeds of ik heel blij ben nu. maar ik weet het niet echt. ik zie er best tegenop? ik had gewoon wel een fijn leventje met studeren en met wat extra uur op mn bijbaan de laatste tijd waar ik echt alles bijna met mn ogen dicht zou kunnen en waar ik het ook altijd gezellig had. en nu is alles weer nieuw en straks vind ik het niks of kan ik het niet goed? wennen aan 40 uur lijkt me ook zwaar. en afscheid nemen bij die bijbaan die ik al eeuwig had is ook rot.
en ik voel me schuldig dat ik me even zo voel, want ik wilde zo graag een baan en nu heb ik m en nu voel ik me dus zo haha