Wat je even kwijt wilt #13

Begrijpelijk, het is ook niet niks! Een nieuwe fase in je leven:)

Ik hoop dat je over een tijdje terugkijkt en dan weet dat het de goede stap was! Heel veel succes!

Zo zijn met zomer feesten bij mij in de buurt 2 jongens overleden omdat ze dachten nog wel even over te kunnen steken.

1 like

Ik wilde net posten dat ik pizza heb gegeten :sweat_smile: en morgen frietjes.

#healthy

En zometeen kerstpakket uit gaan zoeken :grin:

1 like

Dat lijkt mij een koek trommel voor de kletskoekjes. ( die koekjes zouden bij mij de trommel niet halen maar goed)

Ik ook. Had eten met een rode peper erin, vriend pakte limonade als drinken en ik nam al edn hap, ik riep meteen doe maar melk!! Het is nu een beetje gedoofd, maar mn lippen voel ik nog wel

ik heb ook net pizza op :biggrin:

3 likes

Ik lag net te chillen op bed en toen werd ik gevideogebeld door zo’n gast van Tinder en toen heb ik expres niet opgenomen, kapot snel make-up opgedaan en geappt ā€˜oh haha ik heb het niet gezien’ en toen videobelde hij me weer hahahah

edit: hij zei ā€˜hey heb je een tattoo op je knie’ en toen moest ik bekennen dat het mijn bambi pyjamabroek was

17 likes

Pff een familielid van een vriendin ligt op sterven en ik weet gewoon niet wat ik terug moet appen, ben echt zo lomp altijd met dit soort dingen.

Dat je aan haar denkt doet haar waarschijnlijk al goed dus het maakt niet zoveel uit! Je kunt in ieder geval niets verkeerd zeggen als je daar bang voor bent, dat is in ieder geval de ervaring die ik heb met een soortgelijke situatie.

1 like

Net belde m’n krantenmeisje aan met ā€œfijne kerstā€ en heb haar een euro gegeven. Geven jullie geld aan ze?

1 like

Ik heb geen abonnement op een krant, maar mijn ouders wel en zij geven ieder jaar geld! Extra veel als ze tevreden zijn.

Oh nee ik heb ook geen abonnement hoor. Is een lokale krant.

Sterkte, ik denk aan je, als ik iets voor je kan doen hoor ik het graag!

Zoiets?

2 likes

Net voor ā€˜t eerst binnen gefietst met zwift en m’n fietsdinges EN IK BEN DOOD JEZUS CHRISTUS TE PAARD wtf

4 likes

Zalando lijkt mij een stuk praktischer, aangezien Bijenkorf waarschijnlijk veel producten heeft waar je bij moet betalen! En dan is de lol van zo’n cadeaubon er een beetje van af voor mij haha

2 likes

Ik ga in het nieuwe jaar ook 36 uur werken ipv 40 uur en heb gekozen voor 1x in de twee weken een dag vrij. Ik heb ook ervaring met een middag vrij maar 8 van de 10 keer ging ik wel langer door (uurtje misschien) maar dan is je hele idee van een vrije middag al weg en je kunt daarna niet iets meer gaan doen.

Kun je niet je afval scheiden? Ik weet dat je in nimma die zakken van het plastic gewoon langs de weg kan zetten op bepaalde dagen. En als je dan je papier en adress dingen bij het oud papier doet heb je alleen nog groen afval ( en prullentjes haha)

2 likes

Haha begrijp ik. Gewoon er bij pleuren en desnoods wat van die andere tassen erover heen leggen haha.

( oh die plastic zakken kun je bij de appie gratis meenemen en aluminium, blikjes, en drinkpakken mogen er ook in)

1 like

Ik dacht: ik kan morgen wel weer werken, maar ik ga eerst een straatje om voor de zekerheid. Nou, ik kon niet eens het einde van mijn straat halen als ik normaal liep, dus ik ben bang dat het morgen nog een dag thuiszitten wordt. En ik word dus echt gek ervan, ik wil gewoon werken, maar ik kan amper mijn schoenen in :frowning_face: . Enkel is ook behoorlijk blauw nog en dik.
Stiekem hoop ik echt dat het vannacht zoveel beter wordt omdat mijn been rust, maar ben er bang voor.

Mijn verjaardagscadeau wat volgens bol zaterdag al binnen was gekomen is vandaag opeens bezorgd. Maar we hadden van bol al een nieuw pakketje gehad. Dus nu heb ik het twee keer. Weet niet precies wat ik met 2 keer hetzelfde boek moet maar oke!

Mijn vriend baalde al dat bij het nieuwe gratis pakketje geen cadeaupapier zat en ook niet zijn lieve briefje, maar die heb ik nu alsnog gehad :blush:

6 likes