Wat je even kwijt wilt #13

Bij ons staan ze bij de kassa in zon bak. Als dat niet is moet je dr idd om vragen.

1 like

Jezus christus dr komt een sirene de straat in bij ons en mn moeder rent gelijk naar buiten. Durf te wedden dat heel de buurt buiten staat. Hoop maar dat mij hier niks over komt ooit.

Oke onze straat loopt in een U vorm nu is er iets aan de andere kant van de U. Dus heel mijn kant van de straat naar de andere kant om te kijken hoe iemand gerenimeerd word. Mijn god wat een mensen.

Lekker gaan slapen joh! Moe is moe, of het nu 9uur is of 11uur. :blush:

1 like

Oke oke ik ben een grote hypocriet er is een trauma helicopter gebelt ofzo en nu zit ik nog net niet half naakt buiten te kijken waar dat ding in godsnaam gaat landen.

4 likes

Ik ga ook zo naar bed! Ben kapot. Als je moe bent lekker gaan slapen hoor. Moe is moe.

Doen! Groetjes vanuit mijn bed :relaxed:

Weg

4 likes

Sterkte <3

1 like

Wat vreselijk! Is ook echt niet niks wat je hebt meegemaakt. Is er al iets van bekend hoe het met haar is of hoe ze hier uit gaat komen? Als je hier niet op wil reageren dan snap ik dat. Heel veel sterkte!

1 like

Klinkt echt enorm heftig om mee te maken. Heel veel sterkte @equinox :heart:

1 like

Heel veel sterkte :heart:

1 like

@equinox Wow damn wat heftig. Sterkte :heart:

1 like

@equinox, veel sterkte. Het is niet niks wat je hebt meegemaakt en volgens mij kun jij er ook hulp voor krijgen als je daar behoefte aan hebt

1 like

Wat vreselijk. Sterkte!

1 like

Wat heftig… heel veel sterkte !

1 like

@Alpacamybags https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4314438398579186&id=146505212039213

Ik moest vanzelfsprekend aan jou denken. Heb je nog bepaalde gevoelens bij dit filmpje? :crazy_face:

Oh en aan @Bertie, want geitjes.

1 like

Woo ik kijk het sportgala en dat met Wüst voelt echt ongemakkelijk

Mijn huisgenoot heeft echt zo’n stem die je drie huizen verder ook nog kunt horenšŸ˜’

1 like

Maandag is er dus iemand langs geweest omdat mijn verwarming lawaai maakt, dit had met ontluchten te maken en dat wist ik en dat hadden we zelf ook al gedaan. Nu heeft die man een automatische ontluchter erop gezet maar ik heb het idee dat hij nu nog vaker lawaai maakt? Is dit normaal?

Dit spel was zo leuk