Wat je even kwijt wilt #13

@equinox Mega heftig, sterkte! Voor jou en je vriendin.

Maar waarom quote iedereen?

2 likes

Taggen is iets anders als quoten?

1 like

Je quote niet het bericht. Mocht zij dr bericht verwijderen dan staan de berichten van anderen er nog wel maar niet de inhoud van haar bericht

Ja dat weet ik? Maar hierboven staan toch allemaal reacties op haar bericht, geen tags.

Ahhh ok

@equinox wat heftig, heel veel sterkte :heart:

Alpaca on ice :heart:

Ik heb een extensie in mijn browser waardoor ik maar een beperkte tijd per dag op FF of social media kan, zodat ik minder afgeleid raak tijdens het studeren. Dat werkte heel goed. Totdat ik me bedacht dat ik ook gewoon andere browsers kon gebruiken om op die websites te komen. Classic me.

25 likes

Ik heb continu een heel gejaagd gevoel en het lukt me maar niet om er vanaf te komen. Ik ben over alles gestrest man man ik word er gek van

1 like

Bah wat vind ik Twitter toch een stom medium, zoveel negativiteit.
Ik had nog nooit van Anton Mussert gehoord (of moet dit in het biechttopic?). En ik heb ook VWO (en uni) gedaan. Heb hem wel nu gegoogled natuurlijk.

9 likes

Of ik net perongeluk een nude in mn insta stories zette ipv een dm? Wellicht… :joy:

40 likes

Aah joh, het enige dat je over hem moet weten is dat hij met zijn eigen tante trouwde, en een affaire had met zijn achternicht.

Dan weet je wel hoe laat het is.

9 likes

Ehhh ben ik nou gek of schrijf je dat altijd los?

3 likes

Volgens mij had ik het snel genoeg door en verwijderd :sweat_smile: maar toch even mn hart in mn keel hahah

1 like

Geitjes! :heart_eyes:

Heb gisteren mijn haar gewassen, niks anders dan normaal, en nu heb ik de hele dag al een paar hele rare krullen achterop mijn hoofd? Mijn reactie gaat van wat is deze naar hoe maak ik dit na op de rest van mijn hoofd want het zijn best toffe krullen. Dit is zo vaag haha.

1 like

Moet de like in deze zin nou weg? Of niet

6 likes

Sterilon! Heb ik nooit durven gebruiken bij m’n piercings maar voor m’n gewone oorbellen werkt het als een trein.

Ik was net op tv bij Pauw!

9 likes

Hey, wat leuk! Ik ga even terugspoelen

Edit: volgens mij heb ik je gespot, heb je iets roods aan?

1 like