Wat je even kwijt wilt #13

Leuk! Ik ga even terugkijken!

1 like

Nee toch? Ziet er goed uit zo. Hoop dat ik niks doms zeg nu.

Jaa!!!

1 like

Ik durfde het ook al niet te posten :cry: maar als het fout is ben ik gelukkig niet de enige die dacht dat het goed was

2 likes

ik kan niet slapen en ik ben nu bij een youtube filmpje aangekomen waarin wordt aangetoond dat David Bowie niet dood is maar nu ondercover doorleeft als Jack Steven.

12 likes

Ik kan niet slapen. Maar het is mijn eigen schuld want ik heb vier dagen niet vroeg op hoeven staan. Dan ga ik ook meteen flink uitslapen, dus nu is mijn ritme verschoven.

Maar ik moet om 7.00 opstaan straks en ik heb ook een pittig lange werkdag :weary:

Ik heb net door de Udemy sale 10 verschillende cursussen gekocht, haha :joy::joy:! Ben benieuwd of ik er tenminste één compleet ga afronden.

2 likes

Nu ben ik benieuwd. Welke ondewerpen?

Ik kan niet slapen van de hoofdpijn :weary: zo stom. Lig al uren wakker en nu misselijk ervan. Ben maar in de logeerkamer gaan liggen zodat ik mijn vriend niet langer wakker houdt met mijn gewoel en gekreun
Misschien ga ik de hond maar wakker maken

1 like

Beterschap. Ik hoop dat je toch straks nog even kan slapen en het snel beter gaat.

Dankje, zou fijn zijn. Waarom ben jij wakker?

Ja goede vraag. Ik werd om 2 uur klaarwakker en ben dat nu nog steeds. :pensive: Dit wordt lange dag vandaag.

Oef, shit! Hopelijk val je zo toch nog een uurtje of wat in slaap en valt je dag mee

Ik hoop voor jou ook! En dat je je snel beter voelt.

Holy shit mn vriend snurkt zooo hard dat het bijna echoot. Normaal slaap ik er wel doorheen maar ben niet meer moe, heb honger en ben zenuwachtig voor vandaag en heb het te warm

Edit: ik ga voor het laatste uurtje slaap op de bank liggen fuck it

Heftig! Wel een beetje okee nacht gehad?

Hahaha, deze is wel echt extreem slecht.

1 like

Ja ik heb echt nog een heerlijk uurtje op de bank liggen kwijlen! Moest er toch vroeg uit.

Mijn vriend snurkt meestal als ie wat zwaarder is (is nu weer aan t bulken) en ik slaap er meestal gewoon doorheen. Als ik ‘s ochtends wakker wordt en hij ligt te snurken word ik daar meestal alleen maar blij van omdat ie eerder nogal slaapproblemen had. Dat ik er nu wakker van lag kwam meer door mn eigen zenuwen/honger, haha.

Vervelend wel dat jouw man altijd snurkt zeg! Kan me voorstellen dat je daar goed giftig van wordt. Helpt t nog om m op zn zij te duwen of zo’n klemmetje voor op zn neus (ofzo?) te geven?

Hahaha zo kun je niet zijn

De reacties staan ook uit, terwijl ze bij alle andere foto’s wel aan staan :joy:

1 like