Wat je even kwijt wilt #13

Durf te vragen: woensdagmiddag een rijstgerecht met kip gekookt, zou dit zaterdagmiddag nog goed zijn? Bewaard in de koelkast.

Ik ga sowieso op geur af dan maar vraag me gewoon af wat ‘waarschijnlijk’ is, anders moet ik het misschien eerder opeten.

Ja hoor, zou me verbazen als het niet zo is.

Haha heel verschillend, zie nu dat ik overdreef met 10 het zijn er 7 haha

Frans voor beginners
Chinees voor beginners
Spaans voor beginners
Complete 2019 web bootcamp
Fotografie masterclass
Chatbotmarketing
Data science

4 likes

Aah wat vervelend. Wel goed voor de moeder-dochterband!

2 likes

Die vriendin van mij heeft eindelijk haar baby :smiling_face_with_three_hearts: 40 urige bevalling en ruim 10 pond :scream: van dit soort verhalen word ik altijd bang haha maar ben blij voor dr.

18 likes

Ik ben zo extreem verkouden, heb dit echt nog nooit meegemaakt. Moet naar school voor een presentatie maar kruip daarna lekker terug in bed hoor doei

Was dus ter vermaak haar insta aan het bekijken, maar wat the fuck is dit voor outfit dan?!

13 likes

Ik ben zooo moe, zit nu al te slapen achter mn bureau en kan pas zondag uitslapen (hoop ik iig)

Nog los gezien van die luier, wtf is die volledig doorzichtige broek??

1 like

Ideaal voor het themafeest ‘zebrapad’!

3 likes

Nog 2 dagen werken en dan heerlijk vakantie! Kan niet wachten, zo’n zin in en gewoon even helemaal niks

In Dubai ook nog. Heel gepast :grimacing:

2 likes

Zou je willen laten weten hoe Chinees voor beginners je bevalt? Ik heb erover getwijfeld om die cursus te doen, maar online las ik dat anderen de ervaring hebben dat je echt alleen de basis leert. Dus dat het lastig is om gesprekken te volgen.

Succes met al je cursussen trouwens haha

Ik hoop dat bij alle mensen die keiharde illegale vuurwerk afstekwn hun hand er spontaan afvalt.

12 likes

Maar er zijn echt meerdere foto’s gephotoshopped op haar insta. Wtf. Zelfs dat gedeelte dat ze aan de lunch zit met die andere mensen op de achtergrond. :confused:

1 like

Ik zie dus echt de photoshop niet, ben hier zo slecht in. Op wat voor dingen moet ik letten?

2 likes

Maar hoe werkt dat dan?
Ze bedankt een hotel waar ze niet is!
Krijgt ze betaald om zichzelf erin te photoshoppen? :scream:
Ik snap het niet!!! Ik heb mijn roeping gemist!

1 like

Ik ook niet!!! Ik zit ook altijd te kijken naar de foto’s van Noor maar ik zie het echt niet. Die Parijs foto van deze dame is trouwens verwijderd van haar insta.

Ik bedoelde deze haha.

4 likes

Ik wil nu echt een ontdek-photoshopcursus, vind het wel leuk als mensen zo door de mand vallen.
Wie is die vrouw eigenlijk? Of is het gewoon weer zo’n soort Noor die bekend is van niks en haar geld verdient met fake IG-foto’s? Ik vind het wel fascinerend, op sommige foto’s lijkt ze net een ander persoon.

1 like