En bij de Parijs foto is er totaal geen schaduw, ze staat te dicht tegen die muur aan en de belichting komt van haar van rechts, terwijl het op de gebouwen achter haar van links komt.
Lol ik belde net een bedrijf en kreeg gelijk een bandje te horen. âWelkom bij bedrijf X, u wordt nu doorverbonden met één van onze knappe koppenâ
???
En het is natuurlijk heel normaal dat je alles wat je met je bijbaantje verdient kan sparen, want papa betaalt toch de rest voor je !!!
Ik heb gister de toffeenut- en gingerbreadsiroop gekocht van starbucks. HOE CHILL
Ah, gelukkig ziet hij er precĂes zo uit als de titel van het bericht al deed vermoeden.
Omg dat instagram account. Zelf ook weinig verstand van photoshop maar zoals dit is toch ook hartstikke nep? https://www.instagram.com/p/BrQVqorHd08/
Ik ben in de war. âIk besef meâ is verkeerd toch? âIk besefâ is goed? Maar de zin âIk besefte dat het kerstdiner vanavond isâ is verkeerd want daar moet realiseerde staan?
Haha ja maar dat was de vraag niet. Ik wil weten of beseffen in die context juist is.
En dag 2 dat ik thuis zit. Vanmorgen wel een stukje gelopen en dat ging, dus aan mijn leidinggevende laten weten dat ik morgen waarschijnlijk wel een deel van mijn werk kan doen, maar nog niet alles.
Vanmiddag nog maar even een stukje lopen, naar de brievenbus ofzo.
Omg gewoon bij de starbucks zelf? En hebben alle starbucksen dit?
Ik heb zojuist een prachtige combi gehoord van kienowa en kienwa. Kienoja
Gisteren zag ik dat mijn pakketje was bezorgd via de track and trace code maar ik ben gisteren niet thuis geweest. Kom ik nu net thuis maar geen pakketje???
Ja, dat gevoel heb ik ook eigenlijk.
In Amsterdam heb ik ze bij meerdere filialen gezien dus denk wel dat ze ze overal hebben. Toffeenut was al uitverkocht bij één en dan is er geen restock
Omdat ik een kutgroepje had die niks deed, doe ik nu het onderzoek voor mijn minor helemaal alleen (andere groepjes doen dit met 3 of 4 mensen). Superkut want extra veel werk.
Nu moet ik wachten op antwoorden van contactpersonen (opdrachtgever, mensen die ik wil interviewen/heb geĂŻnterviewd etc) waardoor ik nu even niet door kan. Dus nu heb ik ineens een dag vrij en heb net de Sims opgestart maar ik kan me niet ontspannen? Wat ik ook doe. Ik voel zĂł veel druk omdat alles ineens op mij alleen neerkwam, dat ik het idee heb dat ik geen tijd heb om een doordeweekse dag vrij te hebben. Maar ik kan oprecht niks doen nu. Heel irritant, want eigenlijk moet ik hier nu juist even van genieten en een beetje opladen.
Nice! Klinkt interessant! Ik heb er zelf ooit ook een heleboel gekocht, maar helaas verder weinig mee gedaan, dus hopelijk lukt het jou beter, haha!
Ik had dit laatst ook! Toen kwam ik het pakketje na twee dagen tegen bij ons achter de poort tussen de fietsen onder het afdakje⊠misschien staat hij bij jou ook ergens achter een poort of iets? Als dat kan tenminste.
Huh hoezo hoeft hij niet naar school? Hij heeft geen diploma? Je bent toch leerplichtig tot je 18e, hoe kan deze druif dan fulltime bij de golfclub hebben gewerkt?
Oh echt?! Wat stom. Met welke bezorgdienst was dat? Wij hebben best wel een open voortuin. En ik denk dat mijn ouders het anders wel gezien hadden. Nouja ga vanmiddag maar even bellen denk ik. Maar er zaten kleren bij die ik aan wil met kerst haha. Dus dalijk is het zoekâŠ
Omg ik heb mijn nichtje gisteren beloofd haar mee te nemen naar Ariana Grande (wilde zelf ook heel graag trouwens haha) maar ik sta nu al met drie apparaten in de wachtrij