Wat je even kwijt wilt #13

Ja, ik had hele bekrompen ouders! :wink:
Studeren moest ik. :weary:
Voor gamen was geen begrip, terwijl dat nu toch ook een beroep is.

2 likes

Met PostNL was dit. Ik hoop voor je dat het snel terecht is! Ja vond het vooral vervelend omdat het een doos was die op de grond stond… als het hard had geregend was heel mijn pakketje doorweekt geweest. Maar goed het was vast goed bedoeld geweest en is goed afgelopen.

Ik was nieuwsgierig en heb haar profiel even bekeken, ze heeft een hoogtepunt “Paris” waarin ze dit uitlegt. Ze was wel in Parijs maar had weinig tijd en moest foto’s maken voor opdrachtgever maar achteraf was ze niet blij met de foto’s dus heeft ze er een andere achtergrond in geshopt waarvan ze zelf dacht dat niemand het zag maar uiteindelijk toch een ding werd, vooral in Zweden. Nu denken mensen dat al haar foto’s nep zijn (is niet zo, ze laat ook filmpjes zien van tijdens het maken van een aantal foto’s). Ze kan wel lachen om alle edits die gemaakt zijn. Ze is ook in venetië geweest en heeft daar een foto gemaakt met pasta maar ze is gluten intolerant dus ze heeft de pasta niet gegeten en aan een dakloze gegeven. Dit had ze ook in de caption gezet en vonden mensen ook niet cool.

1 like

Ja dat las ik ook. Maar je gaat je nu afvragen wat wel en niet echt is. Die Parijs foto’s zijn echt hilarisch. Maar ook die in Zwitserland? Zo random op een berg in de vrieskou in een truitje picknicken.

Wat zou het lekkerst zijn:

• Hazelnoot koffie met toffeenutsiroop
  • Karamel koffie met toffeenutsiroop
  • Hazelnoot koffie met gingerbreadsiroop
  • Karamel koffie met gingerbreadsiroop

0 stemmers

Ja er zijn er wel een aantal questionable idd, maar ‘influencers’ zijn ook wel tot een hoop in staat voor een foto :joy: net als eten bestellen waar ze allergisch voor zijn. De logica is soms zo ver te zoeken.

1 like

Het onderwerp voor mijn bachelorproef/thesis/scriptie is goedgekeurd! Ik kan er eindelijk mee beginnen

20 likes

Mijn buren hebben de radio zo hard staan dat ik gewoon het nieuws kan meeluisteren op dit moment…

Ligt eraan. Hou je van kopje chino of leddy makkieyado dan zou ik wat siroop door de melk doen en diw opschuimen.

Praline en caramelito zijn lekker met allesss.

Oke fuck ik ben verslaafd aan koffie en siroop.

8 likes

Gewone koffie zonder siroop met een lekkere stroopwafel erbij.

10 likes

Top 10 weet ik niet maar je hebt wel klassiekers als American gangster, Forest gump en de films van Q. Tarantino die je kunt kijken

1 like

Bij mijn werk heb je verschillende disciplines, mensen met een andere opleiding en ondersteunende/administratieve dingen. Mijn discipline zit op een andere verdieping omdat wij degenen zijn met het meeste contact met mensen en we hebben speciale kamers nodig enzo. Wij zien de anderen dus niet zo vaak als zij elkaar, maar we werken wel gewoon samen.

Nu heeft de rest van de afdeling een kerstlunch georganiseerd, super leuk opzich, maar onze gehele discipline wist daar gewoon niets van. Gisteren heeft iemand het aan mij verteld (ik kan het goed met haar vinden) maar dat was wel heel erg kortdag. Vandaag liep ik langs en echt NIEMAND van mijn discipline was er en ook niemand wist ervan. Weet dat het super kinderachtig is maar ben hier echt een beetje salty over. Niet zozeer voor mezelf, maar omdat wij allemaal hier gewoon buiten gehouden zijn? Heb dat gisteren ook een beetje aangegeven en dan zeggen ze: ja, maar er hangt hier toch een inschrijflijst? Maar wij zitten dus niet daar krijgen dat dus niet zo mee en ik vind alsnog dat ze ons wel op de hoogte hadden kunnen stellen. Ik bedoel, een mailtje rond laten gaan had echt wel gekund ofzo. Ik zit te overwegen of ik hier nog wat van moet zeggen of dat ik het gewoon moet laten gaan.

2 likes

Vind ik wel. Mailtje is zo rondgestuurd en ze hadden toch ook een papiertje bij jullie op de afdeling kunnen hangen? Vind dit een beetje kinderachtig.

1 like

Ik kijk altijd bij IMDB in de toplijsten:

1 like

Nee dat is geen van de opties.

3 likes

Lol, ik open dit en denk: goh ook veel Duitse films. Blijkbaar selecteert Safari ook op locatie. Der Pate is gewoon The Godfather.

12 likes

Nou, dat denk ik dus ook en dat is in feite prima al snap ik het niet zo.
Maar ik vind dat niet professioneel als je die lunch op de werkplaats doet.
Doe het dan buiten werktijd.

1 like

Nederlandse klassiekers of internationaal?
En welke genre?

Ik moet dit even van me af schrijven:

Ik ga door zo’n intens kutte periode nu. Bij de vader van mijn vriend is kanker gevonden een maand geleden, en we weten nog steeds niet of hij behandeld kan worden. Iedere keer weer zeggen ze “ja dan en dan weten we meer” en iedere keer wordt het weer doorgeschoven. We leven nu van afspraak naar afspraak en ik voel me continu zo gespannen. En daar bovenop maak ik me gruwelijk zorgen om mijn vriend, omdat hij letterlijk ziek is van de stress. De hele tijd moe, niet lekker, misselijk, spieren gespannen. Het voelt zo zo zo shit allemaal.
Ik heb gelukkig wel lieve mensen om me heen die af en toe vragen hoe het gaat, maar het lijkt wel alsof we compleet vast zitten. Ik huil bijna iedere dag wel even en ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aanmoet. Ik maak me druk om de kleinste dingen.
We kunnen bijvoorbeeld niks plannen met kerst, omdat we niet weten wat er morgen gaat gebeuren, zelfde voor oud & nieuw. Dingen die nu helemaal niet belangrijk zouden moeten zijn, maar toch maak ik me er druk om. Ik weet het gewoon allemaal even niet. Bah.

1 like

Lol ik wilde net naar de kapper gaan, eentje online gevonden, zag er goed uit en niet te duur dus even gereserveerd. Kom ik daar wil naar binnen gaan, is eerst die deur helemaal vergrendeld dus liep tegen de deur aan. Doet er iemand open, zit daar zo’n hele familie binnen met spelende kinderen en alles. Ik zo ehh ik had een afspraak gemaakt. Zegt die vrouw zo: Nee hoor, met mij niet :joy:
Nouja toen ik die situatie daar zag wilde ik al niet meer naar de kapper daar dus ik gauw gezegd OK LAAT MAAR GEEFT NIET DOEI :joy:

13 likes