Wat je even kwijt wilt #13

Iemand zei tegen me dat ik misschien een podcast moet maken bij mijn blog en nu overweeg ik om dat morgen te gaan proberen en ik vind het echt mega-eng.

Soms vraag ik me af waar toch altijd die onbedwingbare behoefte vandaan komt om altijd maar alles met iedereen te delen.

Waarom heb ik niet gewoon genoeg aan een dagboek.

2 likes

Ik heb zo niet het idee dat het maandag al kerst is? Wtf

6 likes

Ugh ik lig al een uur wakker en dat terwijl ik morgen een drukke dag heb en mn slaap erg goed kan gebruiken :weary:

Omg ik heb deze nacht ook zo slecht geslapen :weary:

Ik slaap de laatste paar dagen best wel slecht als ik thuis ben, echt zooo kut. Gisteren heb ik bij m’n ouders geslapen en werd daar gewoon uitgerust wakker, terwijl ik nu weer als een verkreukelde vaatdoek op de bank lig (ben gelukkig vrij).

Het regent vet hard de komende uren. Hoe kom ik nou weer droog op mijn werk aan?

Net zoals de rest; gewoon niet. Regenbroekje aan en balen.

@Santeria Zal je net zien he, wat rot hey. Hopelijk kan je komende uren wel goed concentreren, die twee weken zijn echt niet weggegooid door minder slaap. Succes!!

3 likes

Hahahha ja ik heb gebikkeld. Alle mensen hier in de trein zijn droog, hoe dan?!

Met dit soort dingen kom ik er achter dat mijn leven echt georganiseerder kan. Ik heb niet eens een regenpak

Ah nog 1 dag werken en dan pas volgend jaar weer :biggrin:

8 likes

Reis dagelijks met dezelfde trein en toch presteer ik het toch minimaal 1x per week om in de verkeerde trein te stappen. Blijf mezelf verbazen.

8 likes

Chingching, uit dienst dus nu gewoon loon, vakantiegeld, vakantieuren en extra budget uitgekeerd gekregen :money_mouth_face:

Oh en 13e maand ook nog XD

14 likes

Ik voel me echt alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden, totaal niet fit.

En ik ben natgeregend en nu is mijn broek doorweekt ondanks mijn paraplu.

Maar on the bright side: ik heb gisteren mijn rijbewijs opgehaald en het voelt heel raar er officieel één te hebben :grin:

16 likes

Of ik “even” 90kg aan kerstpost wil wegbrengen in de stromende regen. Ja joh, love het postbodeleef.

Godsamme wat een ochtend. Ik ga naar m’n oma (2 uur met de trein) en het regende dus ik wou de bus pakken naar het station. Komt een andere bus te vroeg aan, op de tijd van de bus die ik moest hebben (die was dus te laat) en ik zat schijnbaar niet op te letten dus ik stap vrolijk in die bus. Tegen de tijd dat ik het door had (beslagen ramen dus kon niet goed naar buiten kijken) was ik al in een heel ander deel van de stad. Net dus tien minuten door de zeikende regen naar de dichtstbijzijnde optie om op het centraal station te komen gelopen met een kapotte paraplu die steeds in m’n haar kwam te zitten. Ik had gelukkig op de vroege optie gemikt dus kom maar 10 minuten later dan afgesproken maar ik heb wel eens comfortabeler gereisd.

1 like

Man man man ik heb honger
Verstandskiezen eruit dus leef sinds gistermiddag op soep en yoghurt
En ik stel me misschien een beetje aan maar ik leef voor eten en dit is echt niet leuk

Ik snap je helemaal, ik leef ook voor eten. Vond het ook echt vervelend toen mijne eruit waren dat ik niet kon eten haha. Hopelijk kun je snel weer eten!

1 like

Mn neusspray is op en als ik nieuwe ga halen kom ik te laat op school
 maar dat is niet zo erg. Doen?

• Ja lekker ademen is lefuh
  • Nee je zet maar door bitch

0 stemmers

:tired_face: Sterkte! Hoop dat het snel droog wordt.

Als je een regenpak gaat kopen (doen!), koop dan meteen van die schoenhoezen, dan blijven je schoenen ook droog en loopt er ook geen water van je regenbroek in je schoenen.

1 like

Ohja beetje dezelfde reden als ik dus. Ik heb mezelf al een ps4 cadeau gedaan, met veel spellen, zodat ik de tijd wel doorkom. Heb ook een lijstje met lekkere dingen die ik ga eten gemaakt. Ik vind het ook niet zo’n ramp, kan heel goed alleen zijn. Maar de confrontatie met anderen waar het wel gezellig is vind ik moeilijk. Ik ben in het verkeerde gezin geboren echt, ik geef heel veel om familie en vind dat heel belangrijk maar mijn ouders, zus en broer staan daar zo anders in. 2e kerstdag heb ik wel een lunch met de uitgebreide familie van mn moeder, daar heb ik wel veel zin in.

3 likes