Wat je even kwijt wilt #13

Nou ik heb de meest populaire mix geprobeerd: hazelnoot met toffeenutsiroop. Was geen succes, was een rare mix. Dus dat voorspelt weinig goeds. Ik ga nu karamel met toffeenutsiroop proberen. In een latte met havermelk, as always.

1 like

Neuh, de rest zit eronder, dus zal wel meevallen. Kans is toch groot dat je bij de gate nog gevraagd wordt om hem achter te laten voor in het ruim.

Super lieve tip, dank je

Zodat stelletjes daar de ikea test kunnen doen?

1 like

Hahaha

10 likes

Ik vind het echt klote dat mijn huisarts ermee stopt vanaf 1 januari. Ik was net weer bij haar dus ik zeg tegen haar dat ik bang was dat ze zou denken “heb je haar weer” maar ze legde vet lief uit dat het niet uitmaakt of ik 1x kom of 100x. Mweh waarom moet ik nou een andere zoeken. :cry:

Oh dit doet me toch wel een beetje goed

1 like

9 seconden maar liefst. Niet te gek hoor.

4 likes

Haha vind dit echt schattig

4 likes

Aftellen is begonnen hoor, nog maar een paar uur en dan 1.5 week vakantie :smiley: !

5 likes

Ja hoor, natuurlijk staat het nationale leukste jongetje van de klas weer vooraan. Met z’n amicale kop stiekem campagne te voeren. En ik vind lomp en respectvol niet stroken met elkaar. Een urinoir in de vorm van het hoofd van Amy Winehouse is gewoon lomp en verre van respectvol.

2 likes

Ik kan niet kiezen wat ik wil kiezen als kerstpakket. Bij het meeste moet ik bij betalen want niet genoeg punten, max 20 euro.

Wil ik:

• Een lichtblauwe platenspeler (20 euro bijleggen, maar wel met oog dat ik in de toekomst de oude grammofoon van mijn ouders krijg)
  • Een strijkijzer (5 euro bijleggen, heb er geen meer sinds ik alleen woon maar gebruik het ook niet per se vaak en zeker njet in de wintermaanden).
  • Een Bluetooth luidspreker (10 tot 15 euro bijleggen, heb wel boxjes die t prima doen maar die zijn niet zo mobiel en zitten ook aangesloten op mijn televisie dus onhandig met hele tijd in en uitpluggen)
  • Retroline broodrooster (10 euro bijleggen, heb al even geen broodrooster meer. Vind geroosterd brood wel lekker maar mis het nu niet heel hard).
  • Hangende plantenbak (5 euro bijleggen, leuk Maar niet per definitie van levensbelang).
  • Gusta tafellamp (niks bijleggen, leuk Maar niet per se van levensbelang en weet zo snel niet waar ik hem kwijt moet).
  • Hanglamp (0 bijleggen, leuk Maar kan hem niet echt ergens kwijt er hangen overal al lampen).
  • Reisbeker (0 euro bijleggen. Praktisch maar niet erg spannend).
  • Sony extra Bass koptelefoon (20 bijleggen, heb op zich gewoon oordopjes on muziek te luisteren maar vind koptelefoons wel chill maar zou t liefst als ik er toch geld aan uit geef met noise cancelling willen)

HELP MIJ

• Platenspeler
  • Koptelefoon
  • Broodrooster
  • Strijkijzer
  • Bluetooth box
  • Hangende plantenbak
  • Hanglamp
  • Tafellamp
  • Reisbeker

0 stemmers

1 like

Ik zou zelf van dit alles een broodrooster hebben gedaan denk ik. Koptelefoon zou mijn 1ste keuze zijn als ik niet recent 1 had gekregen. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zou de strijkijzer doen (komt vast ooit van pas) of de boxjes als die goed uit de test komen.

1 like

Oh ja goeie tip thanks!!

Zo relaxed dat dat hier kan
 Even een poll maken. :partying_face:

ik zou de koptelefoon doen, noise cancelling is heel duur dus om te sparen dit in de tussentijd.

2 likes

Ik zou voor de luidspreker gaan, puur op basis van wat je hier hebt geschreven. Het lijkt de meest welkome upgrade! :smiley:

1 like

Ahh ik haat dit weer zooo erg.

1 like

Bluetooth speakers komen ĂĄltijd van pas!

1 like