Ik denk dat de goedkoopste manier van reizen voor mij is met de NS en dan een vast traject voor een jaar. Ik heb het uitgerekend met dalvoordeel (niet handig want spits-reizen) en altijd voordeel (veel te duur in verhouding tot wat ik vergoed krijg) maar de trajectkaart blijft het goedkoopst. Is er iets dat ik over her hoofd zie of waar ik niet aan heb gedacht?
Ik heb het zo druk gehad de afgelopen weken maar ik heb vakantie! Nu kan ik een beetje bijlezen en posten. Normaal gesproken doe ik dat tussendoor ook wel, maar m’n telefoon gaat tegenwoordig echt veel te snel leeg (nog meer dan in het begin) door het forum dus dat lukt niet echt meer
Zo, ik heb ook vakantie.
De beste films die ik heb gezien en die je ook tegenkomt in top 100 lijstjes zijn:
The Shawshank Redemption
American History X
Silence of the Lambs
Intouchable
Zwartboek
Schindlers list
La vita è bella
Saving Private Ryan
Se7en
Titanic
The Truman Show
Rain man
Alstu!
Ik heb geen top 10 voor je maar mijn favoriete film (in de categorie klassieker (vind ik)): one flew over the cuckoo’s nest
m’n familie is hier over een uurtje en ik zit echt te wachten als een klein kind dat bijna jarig is haha. telkens vragen of ze even hun locatie willen sturen want dan weet ik hoe lang het nog duurt
Geniet van je vakantie! Vakantie na examen is 2000x beter dan normale vakantie (al gebeurt dat natuurlijk al helemaal nooit)
Vorige maand toen ik ongesteld moest worden knalden mijn borsten zo wat uit elkaar en nu mijn hoofd.
wow wat chill! Ik heb al heel lang een gebarsten scherm omdat het steeds weer gebeurt, doe niet eens meer de moeite om m te vervangen. Welke heb jij?
Dankjewel! misschien kan ie nog onder de kerstboom
Bedankt voor de sterktewensen haha, helaas niet geholpen en van top tot teen natgeregend zo’n 3 uur lang
Omg, vrij tot vrijdag
Ik moet alle prullenbak zakken vervangen en de afwas doen maar GEEN ZIN
GA anders stuur ik 100 katten op je af
Ik heb vandaag m’n allerlaatste college ooit gehad Ik vind het zo’n gek idee en eigenlijk ook best wel stom.
Ik wil al een tijdje een brandwerende kluis (voor papier/fotoboeken e.d.), maar er is echt veel aanbod. En het is mega duur. Ook al vind ik het wel een investering waard. Keuzestress. Misschien moet ik gewoon langs een kluizenwinkel gaan i.p.v. online bestellen.
En ander leed: ik heb nog 3 dagen om te bedenken welke kerstcadeautjes ik wil geven aan mijn familie. Ik heb gewoon geen inspiratie meer. Ik wilde langs de chocolatier gaan, maar er is al zoveel eten tijdens die dagen. Misschien moet ik gewoon waardebonnen geven
Hypopocriet oud vrouwtje in de AH:
" Echt belachelijk dat jullie open zijn op eerste en tweede kerstdag. Een schande."
Om daar even later aan toe te voegen " ja, maar ik kom wel beide dagen stokbrood halen, want ik wil het zo vers mogelijk."
Hahahaha en straight naar de prullenmand die mail hopelijk?
@Vloeistof Als je het kaarsje nog dichterbij zet lijkt het me nog raarder eruit zien straks, als dat gezicht begint te smelten hahah
Ik vind eigenlijk dat de maccie hun ontbijt mc brek moetten noemen.
Ha Lisa, dankje voor de vacature, klinkt goed! Ik doe het, stuur m’n contract maar op!