Haha hoezo geen zin om een sollicitatiebrief te lezen als je een vacature hebt uitstaan?
Kom ik steeds aan met mijn beleefde brieven, ze lachen zich rot. HAHA āmet vriendelijke groet,ā wat denkt zij wel niet.
Ik weet dat het super druk is met de post en pakketjes, maar ik zou uiterlijk 13:30 een pakketje ontvangen en het is er nog niet. Best irritant, maar ben ook blij dat ik er niet voor ben thuis geblevenā¦
Ik heb echt een stomme kutweek maar ik hoorde nu net dat ik aangenomen ben voor een hele leuke stage op een plek waar ik echt heel graag stage wilde lopen zo blij!
Sinds ik net in dit topic zei dat ik de uren aan het aftellen ben, zijn er op werk nog even 4 (figuurlijke) bommen ontploft. Hele team kan wel huilen als we zien hoeveel er nog gedaan moet worden vandaag. . En normaal ben ik heel relaxed en zeg ik, joh volgende week weer een week. MAAR NEE dat is niet zo.
Sorry voor het geklaag, ga nu weer brandjes blussen!
Mijn vriend besteeds altijd veel geld aan cadeautjes voor mij voor kerst of mijn verjaardag. Iedere keer voel ik mij weer schuldig als ik bijvoorbeeld alleen een parfum heb gekocht voor hem en hij ongeveer het dubbele voor mij. Ik wilde dit jaar dus ook iets meer uitgeven, dus heb nu 140 euro uitgegeven aan een cadeau voor hem, maar volgensmij heeft hij nu nog meer dan normaal voor mij gekocht en heeft hij dus weer veel meer besteed dan ik⦠Opzich heel lief natuurlijk, maar ik erger me er ook wel aan omdat ik dan het gevoel heb dat ik ook meer moet kopen voor hemā¦
āvakantieā (AKA ik heb 1 week om mn complete thesis te schrijven )
Hebben we met de hele klas een kraamkado voor een klasgenootje gemaakt.
Hebben we het voor een jongen gedaan terwil het een meisje is
Jezus wat een fout joh
Ik doe met je mee
We got this!!!
Mini biecht; ik wil minimaal 100 references hebben, maar ik heb er pas 30 āGelukkigā heb ik nog 4500 woorden om te schrijven
Hahaha 100, wow, waaarom zo veel? Ik ben al blij met mān 2 paginas aan literatuur en ben zeker niet van plan nog meer te zoeken haha. Wat een kutwerk
Ik zou niet gaan klagen bij de baas, maar ik zou eerlijk gezegd ook not amused zijn als een winkelmedewerker zo op mij als klant zou reageren. (Al zou ik waarschijnlijk ook weer niet hebben gezegd dat diegene vast niet weet wat er met Pinksteren gevierd wordt.)
Geen idee, ik hou echt van references. Die 30 zijn dus allemaal voor mn introductie. Dan voel ik me slim ofzo? Het slaat echt nergens op haha. Vorig jaar moest ik een paper schrijven waar een richtlijn van 7-15 references voor stond, ik had er 48 :ā) No shame in my game
Ik weet niet hoe ik een poll moet maken, maar heb al dagen trek in een croissant. Kan er nu een halen maar ga wel om half 8 wat uitgebreider koken met een vriendin. Halen of niet?
Half 8 is 2 uur vanaf nu, gewoon halen!
Halen! Croissantjes zijn op elk moment van de dag lekker
Mn oude geurtje (Life by Esprit) is op en wilde graag nieuwe kopen maar kan het nergens meer vinden. Ook online niet. Ben er verdrietiger om dan zou moeten, want heb ooit een pakketje met dit geurtje van mn moeder gekregen. Maarja het is niet anders, heb de oude ook al weggemikt natuurlijk.
? Of is dit niet wat je wil
Ik ben aan het werk, zit 538 te luisteren en zit me hier een partij te janken hahaha ik ben echt een wrak vandaag
Ik wilde dit letterlijk posten, behalve het werk gedeelte. Iām with ya!