Wat is nou echt een leuk bordspel om met kerst te spelen?
Bedoelde deze eigenlijk https://www.bol.com/nl/p/esprit-life-30-ml-eau-de-toilette-for-women/9200000005185829/
Zoooo lekker vroeg thuis vandaag. Ik heb friet besteld, ga nu stofzuigen en dan hele avond studeren nadat ik mijn friet op heb gegeten!
Ik heb zojuist in mn up een hele bucket kip van de kfc naar binnen gewerkt en ik denk dat ik nu ga ontploffen, vaarwel.
Ik was helemaal blij dat ik met kerst 2 dagen vrij ben. Komt iedereen ineens met de pijnlijke vraag " Heb jij ook vakantie?"… Nein
Ik ben met een vriendin aan het koken en ze heeft witte kaas gekocht ipv feta en nu ben ik echt teleurgesteld
Ik had gisteren hetzelfde, maar het viel mij gelukkig mee en jou hopelijk ook! En als het niets is, kun je altijd weer weggaan toch? Succes en fijne avond.
Geblokkeerd, hoe dan? En wat een gedoe, ze moeten cash geld naar mijn mening sowieso afschaffen.
VAKANTIE
zo grafdruk geweest op het werk, ik ga komende week alleen maar slapen, vreten en netflixen.
Pfff, ik word er al moe van als ik dit zo lees, laat staan dat het me overkomt. Ik hoop dat de tip van Booklover helpt. Succes!
Oooo eindelijk vakantie. Zo aan toe.
Vakantieeee!!!
Mijn avondeten was vet lekker (en simpel) en nu is het op en heb ik nog steeds trek.
Ik had gebakken aardappels, spinazie en gebakken vis uit de oven.
Ik ben al drie dagen behoorlijk ziek. Ik heb veel pijn bij het slikken en ik word heel snel misselijk. Het lukt bijna niet om te eten. Net genoeg om geen buikpijn van de honger te hebben. Ik mis eten en heb best honger, maar het lukt niet.
Door jouw berichtje kom ik erachter dat ik mijn avondeten ben vergeten…
Echt dom
Mijn vriend is een avondje weg en ik mis hem zo erg. Onze baby slaapt ook al dus ik verveel me. Zal ik gewoon maar gaan slapen? Of is dat heel raar om half 9
Nee is heerlijk, groot gelijk
Ja, zo oneerlijk voelt het he! Ik werk 24 december, dan met de kerst vrij, en dan 27 december t/m 2 januari werken Zie er nu al tegenop.