Ik heb zojuist mijn 3de diamond painting gekregen en ik heb er nog nooit 1 gemaakt. Misschien binnenkort maar even 1 maken.
Ik heb een familielid aan een baan geholpen en nu werken we een paar avonden samen en het is zo gezellig. Leuk
Ik lig nu net in bed! Lekker hoor haha
Ik werk ook alle kerst dagen en zelfs ook nog oudjaars avond, die planning was niet te doen bij ons. Zoveel collega’s hebben vakantie! Waar ik eerst werkte mochten we geen vakantie opnemen in deze periode… vond ik eigenlijk wel goed.
Sorry @Vesta
Hopelijk hebben jullie ook snel weer vakantie. En toch een fijne kerst!
Om jullie leed wat te verzachten, ik heb vakantie, maar o.a. nog 22 rapporten te schrijven, leerlingkaarten bij te werken, administratie blabla.
(Niet om te klagen he dit)
Love Flikken
Ik heb net 11 weken gereisd, dus ik mag niet klagen hoor! Maar dat maakt wel dat zo’n lange reeks nog zwaarder voelt. Al weet ik ook dat, als ik er eenmaal in zit, het allemaal wel weer meevalt. En de periode tussen kerst en oud&nieuw is toch altijd bijzonder in het ziekenhuis en heb leuke collega’s, dus het komt allemaal zeker goed!
Jouw vakantie klinkt ook niet echt als vakantie, kun je wel een beetje echt bijkomen en genieten?
Oke, ik doe gewoon alsof ik vakantie heb en heb een playstation 4 besteld (slim, dat wel). Maarr, welk spel zal ik mee beginnen? Vond vroeger zelda fantastisch (ja, nintendo, ik weet het). Red dead redemption 2? Spiderman?
Oh ja snap ik, dan voelt het helemaal zwaarder.
Oh jawel hoor, 2 weken uitslapen
Komt goed, gewoon rustig wat werken op mn gemak, zonder druk en stress erachter. Heb lekker de tijd voor alles dus dat gaat wel lukken.
Na 400 miljoen tassen, dozen en weet ik veel voor zooi verhuisd te hebben naar de auto vanuit ons appartement met 8 trappen zonder lift is mijn nieuwe voornemen denk ik dat ik in 2019 niet meer aan trappen doe.
Muis van de prentenboeken!
Ik vind mezelf even heel zielig en mijn vriend werkt niet mee.
Ik vind het leuk om voor gelegenheden die nooit gaan gebeuren kleding uit te zoeken online. En dan alles in mn mandje te pleuren voor het geval dat.
Nu ben ik outfits aan het zoeken voor het geval dat bizzey mij vraagt voor een video clip die voor die niet over sletten gaat maar over powervrouwen…
Ja ik dacht ff dat ik gek werd. Denk huhhh precies deze post zag ik laatst ook?
Ben de hele week al zo gelukkig zonder reden, heb de hele tijd blije kriebels in mijn buik. Ben ik verliefd zonder dat ik het weet?
Ik heb mijn allerallerbeste vriend bijna twee jaar niet gesproken. We kennen elkaar al zo lang en hebben zo veel meegemaakt samen. En ik heb dat allemaal weggegooid door het contact met hem te verbreken - dat had te maken met een extreem jaloerse partner en een ongezonde relatie aan mijn kant. Maar daar kan ik het niet op afschuiven, uiteindelijk ben ik als enige verantwoordelijk voor hoe ik hem heb behandeld.
Die relatie is inmiddels voorbij en ik heb hem een tijdje terug een berichtje gestuurd in een poging om weer in contact te komen, maar daar reageerde hij niet op, en dat begreep ik ook wel. Maar nu belde hij me net! Hij neemt me niets kwalijk en wil onze vriendschap weer proberen te herstellen. Waar heb ik dit aan verdiend Ik ben zoooooo blij!
Oh en ik heb inmiddels ook nog meer crea pakketjes… Ik moet echt mijn laptop een keer uitdoen en lekker crea bezig gaan haha.
Ik kom wel even langs.
Mijn vriend is sinds kort begonnen met sporten en hij is nu zo vreselijk knap en omg ik ben nog zo verliefd na 6 jaar. Heb echt zo’n geluksmomentje nu haha.
Het schuifknopje van mijn afzuigkop was sinds gisteren kapot. Mijn vriend kan zoiets dan echt niet verreken, maar ik had al besloten dat ik het wilde gaan maken.
Nou afzuigkap uit elkaar geschroefd, twee keer stroom gekregen, máár ik heb het gefixt. Ik ben zo blij dat ik handig ben en zelf dingen kan fixen (behalve onder stroom staan, dat is dan weer deels mijn lompheid).