Wat je even kwijt wilt #13

Met mijn werk heeft zo’n eindejaarsgroet op Facebook gezet met de melding dat de laatste productielijnen vannacht worden stil gelegd, maar dat is helemaal niet waar, aangezien we (in beperkte bezetting) nog tot zondagnacht werken. Ik vind het superidioot dat de weekendploeg altijd vergeten wordt en nu heb ik zin om er met een semi-zure comment op te reageren, maar ik weet niet of dat verstandig is…

Edit: ik heb toch maar gereageerd, maar wel op een vriendelijke manier, haha.

Heb echt zo’n slechte combinatie van keuzes gemaakt en zieke buikpijn nu :cry: ongesteld (slik normaal door maar werd misselijk van geuren dus stopweek om te checken dat ik niet zwanger was omg op mezelf), weer begonnen met sporten en natuurlijk meteen helemaal losgegaan en spierpijn, én twee koffie met veel melk gedronken maar daar kan ik helemaal niet tegen. Nou ja, beter alles tegelijk dan 1 voor 1 dan maar.

1 like

Love dit! Kunnen we hier geen topic van maken? Het verzin een outfit bij een situatie-topic

4 likes

Jij krijgt de award voor beste kleindochter.

1 like

Mijn huisgenoot maakte net zijn schoen schoon met een geel doekje en legde die daarna weer terug op het aanrecht?? :slightly_smiling_face:

Uhmmm en toen ik hem er net op aansprak zei ie “mensen maken ook de grond schoon met die doekjes hoor” 1. Gatver en 2. Dan hoef jij nog niet je schoen ermee schoon te maken en m dan alsnog terug te leggen op het aanrecht

7 likes

Liefdesverdriet, dus voor 1000 euro aan kleding besteld. :+1:

10 likes

@hummus ticket to ride!! :biggrin:

1 like

Een like voor het besteden van 1000 euro aan kleding, maar heel veel sterkte voor het verwerken van je verdriet! Ik weet hoe kut het is… wees lief voor jezelf.

1 like

Ik bedenk me nu in bed dat ik van de vele doelen die ik 2 maanden geleden heb opgeschreven er welgeteld 1 heb uitgevoerd. En die heeft nog niet eens geholpen/behaald…

Woeps, afzuigkap ofcourse hahahah

Ik kan haar echt niet aan, ze praat altijd tegen lokale mensen alsof ze infantiel en/of debiel zijn en dan met zo’n enorm vrolijk hoofd erbij van “kijk mij nou eens een grapje vertellen aan deze ludieke marktkoopman in Thailand ha ha ha ha”

16 likes

Een vriendin van mij stuurde net een screenshot van je reactie omdat ze dacht dat ik het was haha. Ik had precies hetzelfde vandaag. GEFELICITEERD!

1 like

Hahaha, ik vind dit veel te grappig :stuck_out_tongue:. Ik verwachtte een iets originelere naam, haha.

1 like

Ik schiet telkens wakker om de stomste redenen. Viel net in slaap maar schoot recht overeind met het (hou je vast) levensbelangrijke inzicht dat

Mijn oud-Frans docente op Drew Barrymore lijkt.

Dankjewel brein. Dit was nou net de missing piece in mijn leven.

25 likes

*weg

4 likes

Note to self: vanavond gewoon om 20.00 mijn bed in.
T was een kort nachtje, en dit gaat en lange werkdag worden…

Wakker worden in mijn eigen bed na een super chille vakantie is ook wel echt weer lekker. Maar het liefst verplaats ik mijn bed naar de vakantiebestemming want wat word ik altijd blij van de zon. Ik mis het nu al!

3 likes

Hahaha ik heb zojuist half wakker en een beetjd scheel ( zie niks in de ochtend) mn pony een beetje bijgeknipt. Ben zeer benieuwd hoe die eruit ziet na deze veel te lange werkdag.

2 likes

Ik ga vandaag eindelijk verhuizen naar mijn nieuwe huis. Zo geen zin in. Was het maar al voorbij en zat ik nu maar te chillen op mijn eigen bank.

6 likes

Ik heb zo een tentamen maar ik heb het allang opgegeven, ga ‘m echt voor niks maken want ik heb weer precies niks gedaan dit blok :slightly_smiling_face:

Ben alleen maar onderweg voor het geval ik opeens alles weet en die 5.5 binnensleep :woman_shrugging: