Wat je even kwijt wilt #13

Tentamen op zaterdag? :disappointed_relieved: Succes anyway!

1 like

Altijd stress als er sale of black friday is omdat ik dan door de bomen het bos niet meer zie, niet weet wat ik wil maar wel bang ben om goede deals te missen

Ik wil zo graag verder slapen maar ik heb zo erg rugpijn dat het niet te doen is om te liggen :expressionless: hoop dat paracetamol helpt maar ik heb er een hard hoofd in.

1 like

Kut. Mijn vriend en ik wilden om 08.00 boodschappen doen om de kerstdrukte een beetje voor te zijn. Allebei onze wekker gezet. Heb ik de mijne slaapdronken helemaal uitgezet ipv snoozen en mijn vriend zijn wekkerradio produceerde wat zacht geruis ipv luide muziek.

Heb nu net gedoucht, maar zo geen zin om straks in die drukte door de AH te lopen

2 likes

ik heb echt zo slecht geslapen. m’n zusje sliep vannacht bij mij in bed (wel een groot 180 bed) en daardoor kon ik niet slapen. lag ze weer te draaien en te woelen. zij heeft echt heerlijk geslapen en ik ben kapot :joy:

Ik ben dus zo’n dom iemand die vandaag nog alle kerstcadeaus moet gaan kopen :+1: ik ga mij voorbereiden op een heeeele lange dag

5 likes

Shit man, waarom ben ik ook zo ongeorganiseerd. Ik moet zelfs naar een tuincentrum :tired_face:

4 likes

Zo blij dat de schoonmaker de deur open deed en ik lekker kon kakken hehehe

1 like

Kennen jullie dat? Van die klasgenoten die graag het lievelingetje zijn van de leraar? Nou, die heb ik dit jaar dus ook en nee, niet een, maar de halve klas. Komen ze om 8.00 ‘s ochtends (op een zaterdag dus EN in de vakantie) aan in de groepsapp met een dikke rant over dat niet iedereen ‘collegiaal’ en ‘professioneel’ is, omdat niet iedereen meewerkte aan het maken van de kerstcadeautjes voor de leraar. Sure, ik wil altijd helpen, maar dit werd een dag van tevoren beslist en genoeg andere klasgenoten hadden al andere dingen te doen. Ugh
 Way to start the day.

Hahah ja ik heb bijna het hele jaar tentamen op de zaterdagochtend
 :sweat_smile:

Heel erg bedankt, ben nu nog even heel snel samenvatting doornemen

Me 2! Gelukkig een vriendin ook Dus er is steun! Succes, weet je wel al wat je voor iedereen wil kopen, dat scheelt

En morgen nog snel naar het tuincentrum om de kerstshow te zien!

1 like

Omg onze schoonmaker is zon schatje ik word er bijna emotioneel van. Evht zon lieve turkse vrouw die gebrekkig Nederlands spreekt en vanalles wilt weten.

7 likes

Nog geen idee wat ik wil kopen haha maar ik heb mijn moeder zo ver gekregen om met me mee te gaan, dus we gaan er maar een gezellig dagje van maken!

1 like

Ze gaan hem behandelen en er valt ineens zooooooveeel van mijn schouders af. :cry:

En mijn vriend voelt zich ook ineens stukke beter. Zo fijn! Het wordt nog een lange weg, maar nu toch nog een beetje genieten van de feestdagen.

22 likes

Haha toevallig, jij ook gefeliciteerd! :balloon::balloon:

1 like

110?! doe even normaal hahaha

1 like

hahaha wauw :joy: zelf niet eens aan gedacht hahaha

Heeft iemand verstand van aquariums / aquaria? Wat is nu dé accessoire die elk aquarium nodig heeft?

Piratenschip!

2 likes

Niet

Ik vind het al vreemd als pubers van 13-14 dit in de supermarkt kopen.

2 likes