Wat je even kwijt wilt #13

Ik heb als tiener ook bacardi gekregen thuis en slokjes van vanalles. Maar niet toen ik 8 was een heel (of meer) flesje radler. Dat speciaal voor hem gehaald wordt.
Dat vind ik anders dan een slokje.

Edit: sorry, lees nu je latere bericht. Nevermind.

1 like

Jeeeeeej fijn!
Oke niet de hoofdpijnšŸ˜…

1 like

Ik koop eigenlijk standaard truien een maat te groot. Want ik wil ze gewoon heel baggy hebben zitten, of het staat maakt me weinig uit. Maar pff die mouwen zijn dus dan ook altijd te lang en dat kan heel handig als een soort handschoen functioneren maar er gaat ook vaak eten in zitten omdat ik met die mouw weer in het bord hang. Ja een heel groot levensbedreigend probleem wel. :speak_no_evil:

6 likes

Ik vind 8 en een radler ook wel iets heel anders dan bijvoorbeeld 12 of 14 jaar. Ik snap ook echt niet dat je je kind op zijn 8e al zo wilt mee laten doen met de volwassenen. Maar goed zij zijn natuurlijk de ouders.

5 likes

Ik zit echt ongeneerd te vreten en moet alles nog doen in mijn huis maar moet om 1 uur alweer weg. Waaaarom heb ik het zo druk de laatste tijd?

Testkit om je waterwaardes mee te meten, nieuwe filtermedia, automatisch waterverversingssysteem.

1 like

Nee, dat begrijp ik inderdaad wel. Tsjah, ik denk dat iedere ouder dat voor zich moet beslissen. Ik zou mijn kinderen ook niet ieder weekend meerdere alcoholvrije biertjes laten drinken, maar bv. 2 keer per jaar. En dan vind ik kerst wel een mooi moment. Net zoals wij vroeger enkel met Eurosong cola en chips mochten en Kidibul enkel op oudejaar :stuck_out_tongue:.

Nice! Thanks

1 like

Ik heb mijn lak dr Martens beschadigd. Iemand enig idee of ik dit nog kan herstellen?

Mijn 1e vakantiedag:
luis ontdekt: dus luizenshampoo gebruikt. Ja jongens het leven van een juf gaat niet over rozen :sweat_smile:
Gvd.

13 likes

Is dat die stok met zalf dude.

__

Oke net stond ik in mn 1tje en het ging prima nu heb ik 2 mannelijke collegas erbij en het is chaos.

Mannen zijn nutteloos

9 likes

Wij krijgen vandaag een kalkoen met de post. Ik ben zo benieuwd of dit goed gaat. Er is ook geen track and track code dus nu kijk ik steeds het raam uit alsof ik ieder moment de kerstman verwacht:nerd_face:

8 likes

Nooooooooooooooooooo dit is echt mn worst nightmare. Elke keer als ik een kindje achteloos over het hoofd aai trek ik bijna panisch mn hand weer terug als ik realiseer wat er zou kunnen gebeuren :tired_face:

1 like

Jep. Hahaha echt iehlll
Heb afgelopen weken meerdere luizen bij kinderen ontdekt, dus het viel te verwachten.
En helaas ben ik gezegend met een knuffelklas :heart_eyes:

Haha, ach ik lach er maar om :joy:

3 likes

Jaaaa, ik vind hem ook zo heerlijk om naar te kijken! :heart_eyes:

1 like

Gezellig! Mijn plannen worden wat anders, want ik verwacht dat die vriendin hier pas 2 uur is en voor 4 uur moeten we mijn nieuwe kat ophalen… Ik moet morgen dan ook maar gaan, maar dan wilde ik al naar het tuincentrum en maandag ga ik in de namiddag wandelen, maar in de ochtend Zijn de winkels nog dicht. :grimacing::grimacing:

Stressss

2 likes

Stok met zalf dude? :thinking:

2 likes

In 10 minuten tijd mijn eten naar binnen moet schuiven want het liep uit bij iemand en het was rete druk in de winkel.
Nu nog naar de laatste en dan…
De hel op aarde in, aka stadcentrum een paar dagen voor kerst…

2 likes

Ik sta op dit tijdstip in de action. Wat een zelfkastijding.

6 likes

Wil je ze even kwijt? :innocent:
Edit: klinkt niet aardig maar ik ben juist heel benieuwd en mss helpt het :slight_smile:

2 likes