Weet iemand hoe je MTV.nl kan kijken in Zwitserland en Oostenrijk? I need my daily dosis of Ex on the beach Double Dutch en Geordie Shore haha
Ex on the Beach staat ook op videoland! Waarschijnlijk lukt het wel met een VPN maar ik zou je er even in verdiepen als je dat wil gaan gebruiken.
Oh top, dankjewel!
Hahahaha
Ja scheelt dat ik 'm al gezien had, maar ben er toch emo van hahahaha. Heb me wel doooood geërgerd aan die foute Dario, ik wil Michiel hahahaha
Als ik aan GOT denk, denk ik als eerste daaraan. Intens haha!
Ik was ook aan het schilderen en heb het op het eind na 2 uur weggepleurd, vind het nooit goed genoeg
Iemand goede film aanraders op Netflix? Ik wil vanavond met mijn vriend een film kijken, maar echt geen idee welke.
- Varkenshaas + Aardappelkoekjes + Paprika/Courgette
- Kaasschnitzel + Aardappelkoekjes + Paprika/Courgette
- Kipsaté met broodje
- Kipsaté met rijst
0 stemmers
Ik heb alles in huis⊠wat ga ik eten?
Gisteren om 23.00 wat bij H&M besteld, en het werd vandaaf om 13 00 bezorgd.
Was ook in shock, rekende op 2 weken.
Fantastic beasts and where you find them staat er op, misschien heb je die wel al gezien.
Bird box staat er ook op maar is wel horror denk ik, heb hem nog niet gekeken maar hij is wel veel in de media gekomen omdat oa Sandra Bullock en Sarah Paulson erin meedoen
Dankjewel! Ik ga even de trailers bekijken
Ik heb echt de saaiste bijbaan op aarde, maar ook de aardigste collegaâs op aarde dus dat maakt 't allemaal goed
Update 2 over deze dag. Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht. 3x raden welke app ik als eerste hierop heb gezet
Hahahah HOE ben im deze dag zo vrolijk doorgekomen. Mijn god ik heb gewoon niemand vermoord.
Ik had zoân zin in gevulde eieren maar geen zin om te maken dus had ze gehaald bij de AH. Nou echt niet te hachelen. Ben zo ontzettend misselijk.
Ik zit te chillen op mijn bank. Heb dit zooooo gemist omg.
Er heeft een kind op de sos knop gedrukt haha nu weet ik eindelijk wat er gebeurd. Namelijk niks.