Ik was ook aan het schilderen en heb het op het eind na 2 uur weggepleurd, vind het nooit goed genoeg
Iemand goede film aanraders op Netflix? Ik wil vanavond met mijn vriend een film kijken, maar echt geen idee welke.
- Varkenshaas + Aardappelkoekjes + Paprika/Courgette
- Kaasschnitzel + Aardappelkoekjes + Paprika/Courgette
- KipsatƩ met broodje
- KipsatƩ met rijst
0 stemmers
Ik heb alles in huis⦠wat ga ik eten?
Gisteren om 23.00 wat bij H&M besteld, en het werd vandaaf om 13 00 bezorgd.
Was ook in shock, rekende op 2 weken.
Fantastic beasts and where you find them staat er op, misschien heb je die wel al gezien.
Bird box staat er ook op maar is wel horror denk ik, heb hem nog niet gekeken maar hij is wel veel in de media gekomen omdat oa Sandra Bullock en Sarah Paulson erin meedoen
Dankjewel! Ik ga even de trailers bekijken
Ik heb echt de saaiste bijbaan op aarde, maar ook de aardigste collegaās op aarde dus dat maakt 't allemaal goed
Update 2 over deze dag. Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht. 3x raden welke app ik als eerste hierop heb gezet
Hahahah HOE ben im deze dag zo vrolijk doorgekomen. Mijn god ik heb gewoon niemand vermoord.
Ik had zoān zin in gevulde eieren maar geen zin om te maken dus had ze gehaald bij de AH. Nou echt niet te hachelen. Ben zo ontzettend misselijk.
Ik zit te chillen op mijn bank. Heb dit zooooo gemist omg.
Er heeft een kind op de sos knop gedrukt haha nu weet ik eindelijk wat er gebeurd. Namelijk niks.
Ik haat de feestdagen zo. Kerst haat ik met een passie en oud en nieuw vind ik gewoon een deceptie. Mijn vakantie is begonnen maar ik voel me met het oog op de komende dagen gewoon al bij voorbaat leeg en onbestemd. Ben vandaag veel te laat uit bed gekomen, buiten koud en nat dus maar weer terug in bed gegaan. Echt nergens zin in, zelfs niet om iets te kijken. Wil eigenlijk gewoon slapen maar ik ben niet moe. Echt intense lusteloosheid door die rottige āfeestdagenā. Ik luister nu āhang myself from the treeā, wat ik wel het beste kerstnummer ooit vind.
Het parfum āla vie est belleā is echt goddelijk!
Ugh, ik heb een grote crush op een collega. En ik werk op mān eigen zenuwen. Dan verzin ik allerlei redenen om met hem te kunnen spreken of blijf ik extra lang hangen. En ik heb ook ellenlange ingebeelde conversaties. Ik word gek van mezelfā¦
Hebben vrij snel daarna wel uitgesprokenā¦nu wel weer goed. Ik word ook gewoon snel emotioneel.
Ooh nee, wat is er aan de hand dan?
Ahhhh ik vind dit echt de gezelligste weken van het jaar. Vanavond kerstfeestje met vriendinnen en komende week lekker ontspannen bij mn ouders met lekker eten en spelletjes en gezellige versiering, love it.