Wat je even kwijt wilt #13

Misschien kan je ook een sjaal opdoen zodat je hals wat warm blijft.
Mijn kinisist hamert daar altijd op

2 likes

Zo naar de supermarkt. Zal wel niet te doen zijn qua drukte :no_mouth:

Haha ik heb mijn avatar net geprobeerd om aan te passen zodat het hoofd onder de muts komt te staan. Heb er zelfs een kerstboom bij getekend, maar die zie je helaas niet :frowning:

10 likes

Zooo leuk die kerstmutsen :santa:t3:

6 likes

Nu hoor ik er echt bij met mn kerstmanbaard.

14 likes

Toch wel typisch dat oude mensen vaak rond kerst sterven. Vrijdag de oma van Mn zwager en vanochtend de opa van Mn ex. Die liep woensdag nog rond maar was er ineens klaar mee. Alsof je echt ervoor kunt kiezen te sterven. Best apart. Maar beide over de 90 jaar dus ook helemaal prima.

even kijken hoe mijn kerstmuts eruit ziet

Edit: ooh leuk!! Lijkt wel alsof mijn powder puff hem echt op heeft :grin:

7 likes

Ooh die mutsem zijn heel leuk. Dit wordt maar even mijn thema voor kerst!

Is dat Emilia op jouw profielfoto? :smiling_face_with_three_hearts:

Hahahahaha heeft jouw avatar nou een baard?

3 likes

Haha jazeker!

3 likes

Dat enge mondje blijft natuurlijk wel zichtbaar haha

2 likes

Hahahaha

Edit: nu ben ik wel benieuwd hoe je dit hebt uitgelegd haha

Ja!

Ik voel me zo onrustig. Ik ga vanavond kerst vieren met vriendinnen moet daarvoor nog boodschappen doen. Ik moet morgen nog werken en het is mijn laatste dag op die groep. Dus ik moet nog allemaal dingen afronden maar ik werk alleen morgen, zonder collega.

En ik ging ervan uit dat ik eerste kerstdag bij de familie van mijn vriend zou zijn dus ik had tegen mijn moeder gezegd dat ik tweede kerstdag wel mee kon uit eten. Maar nu viert de familie van mijn vriend het toch ook tweede kerstdag en ik vind het zo stom. Ik weet dat mijn moeder het jammer vindt als ik niet mee ga maar ik voel me ook soort van verplicht om naar zijn familie te gaan.

Ook is mijn kamer zoooo’n zooi. Ik voel me daar helemaal onrustig door. Maar ik heb geen tijd om het op te ruimen.

Hahahaha die grijze haren er ook tussen

Ja godver ik moet nog iets afkijken maar nu wil ik een kerst avatar tekenen!

4 likes

Ik kijk zo op om naar de supermarkt te gaan straks. Zo druk, zoveel mensen.

@anon39978576 precies

1 like

@Krabsalade goede aanpassing op de muts man wojoo

1 like