Wat je even kwijt wilt #13

Wat nemen jullie mee voor je schoonouders met kerst? Als gastvrouw/man cadeautje zeg maar.

Normaal doe ik altijd iets van chocolade, maar wil een keer wat anders. Dacht zelf aan een december kalender maar weet niet of dat leuk is om te krijgen als host.

Kijk even hoe perfect mijn kerstmuts past!!!

32 likes

Ik zou met je eigen gezin gaan, vind dat wel zo netjes aangezien dat eigenlijk zo afgesproken was. Of misschien daarvoor langs de familie van je vriend?

7 likes

Ik had een foute kersttrui aan moeten doen met werken.
Kreeg een mailtje van het dierenasiel over het konijn, hij krijgt wellicht een pluizig vriendinnetje :heart_eyes:

11 likes

He @Krabsalade, dankje :wink::smirk:

1 like

Ik heb een plant gekocht voor iedereen waar we naartoe gaan. Vond het ook heel lastig, maar het gaat ook om het gebaar. Wijn is ook altijd goed volgens mij.

Mijn beste vriendin van de middelbare school is overleden, en ik weet niet wat ik moet voelen. We hebben al 6 jaar geen contact gehad en onze vriendschap is nogal kut beëindigd. Ik denk niet dat we ooit nog contact zouden hebben. Ik weet niet of ik me verdrietig mag voelen

Natuurlijk mag je verdrietig zijn. Gecondoleerd en veel sterkte

2 likes

Test

Amazeballs

11 likes

Had ik toen bij de lidl.
En die is niet even om de hoek van waar ik woon. Baalde toen flink

Ik heb nog steeds die sinus ontsteking en word er echt helemaal gek van. Dus heb ik net serieus een hele teen rauwe knoflook gegeten uit wanhoop. Omg wat een pijn en ellende tering man was echt aan het schreeuwen en de tranen stroomden uit mijn ogen, maar voel me nu wel echt veel beter!

6 likes

Ik ga terug verhuizen naar limburg en het is allemaal zooo snel gegaan en ik ben zoo excited maar stiekem ga ik m’n oude stadje ook wel heel erg missen. Nu lekker de hele dag bezig met marktplaatsen en door foldertjes van woonwinkels speuren

7 likes

Dit ben ik met een gingerbread poppetje je kunt me herkennen aan mn scheve pony

3 likes

Ik zag het in een YouTube video en ben gewoon super wanhopig haha. Maar het is blijkbaar echt super effectief met dit soort dingen dus blijf het wel doen ten koste van de mensen om me heen die mijn adem moeten tolereren :joy:

1 like

Merry christmas.

Oh hij piest psies! :joy:

7 likes

Ik heb net boodschappen gedaan en het was helemaal niet druk en ze hadden zelfs nog dozen Lindemans bin! Helemaal tevreden nu.

1 like

Ik vergeet altijd of kerst 24-25 of 25-26 december is. Mijn vriend zei heel overtuigd dat maandag eerste kerstdag is, dus dat geloofde ik. Als ik dit niet net opgezocht had zouden we doodleuk een dag te vroeg bij m’n schoonouders op de stoep hebben gestaan :sweat_smile:

8 likes

Ja dat is heel makkelijk! Gewoon grote champignons kopen, steel eruit, spul erin en in de oven.

1 like

Herkenbaar, ik vergeet het ook altijd haha.

1 like

Ach die mutsjes zijn geniaal @Nescio
Merry Christmas alvast!

1 like