Wat je even kwijt wilt #13

Ik vond het bij de AH waar ik was (niet mijn vaste) inderdaad ook wel meevallen. Maar bij mijn vaste AH was het vrijdag echt een puinhoop met overal lege schappen enzo.

Het viel nog mee op zich, al kon ik niets vinden in deze AH, omdat ik hier nooit ga. :joy: Nog best snel gedaan eigenlijk.

1 like

Wie weet de beste haar en nagels vitaminen? Kan wel kruidvat kopen maar wil wel dat het echt werkt. Mn dure gelnagellak is binnen 3 dagen al gaan chippen.

Ik had van de zomer een cijfer voor een vak gekregen maar die is nooit ingevoerd, was iets misgegaan. Kwam daar vorige week pas achter dus heb m’n docent gemaild, kreeg ik gister bericht dat hij het ook niet wist maar opnieuw ingevoerd had.

Staat het er nu weer niet in :mad: ik ben zo klaar met deze uni argh

Als ik die van kruidvat netjes 2x per dag slik werken ze echt snel en goed bij mij!

1 like

Gaan jullie over het algemeen naar kinderverjaardagen - kinderen van je vrienden?

Ik ga naar de supermarkt nu. Wens me heel veel sterkte…

5 likes

Alleen goede vrienden.

Ik heb gister steeds het gevoel gehad dat het vrijdag was en vandaag alsof het zaterdag is :-1: Dit gaat zo hard tegenvallen straks als het besef er komt dat het weekend alweer voorbij is :cry:

Even testen of het kerstmutsje goed op Yee past :grimacing:

10 likes

Oooh vreselijk, ik kom net van het winkelcentrum hier in de buurt vandaan en ik ben na een kwartier terug naar huis gegaan, de Etos was bomvol (1+1 op makeup) en ik keek bij de AH naar binnen en dacht doei, dan maar geen chocola.

Heeeel veel succes en ik hoop dat je het overleeft :sweat:

1 like

Ohhhhhhhhh noooooo ik ben er net achter gekomen dat mensen met een zakelijk Instagramprofiel van alles kunnen zien, zoals wie hun foto’s bekijkt en of je hun story meerdere keren bekijkt en zo. Eén keer raden wie er de laatste tijd fanatiek iemand met zo’n businessprofiel heeft zitten instastalken.

5 likes

Die van de tuinen vind ik echt super goed. Wel prijzig.

Oh serieus? Diegene liet iets vallen over dat je met zo’n profiel kon zien hoe vaak elke foto was bekeken. Maar je kunt dus niet zien door wie? En ik zag net iemand anders posten over dat ze kon zien dat mensen haar stories meerdere keren bekeken en pauzeerden enzo, dus ik werd al lichtelijk panisch :joy:

Tot nu toe gaan we alleen naar de eerste verjaardag van elk kind en daarna stuur ik meestal een kaartje.

Ik ben een cheesecake aan het maken, maar aan de binnenkant is hij nog best wel nattig. Hoop dat hij na een nachtje koelkast goed is, moet indruk maken op mijn werk!

2 likes

Ik vier straks nog Sinterklaas en moet een gedicht nog schrijven.

Er komt echt niks zinnigs uit me. Dit gaat wat worden.

Omgggg dankjewel voor deze info :heart_eyes: Ik kan opgelucht ademhalen haha!

1 like

Haha, bewaar dan alsjeblieft ook een plekje voor mij onder die steen!

1 like

Op het allerlaatste moment probeerde Sint nog wat te tikken

Hij liep er al een tijdje tegenaan te hikken

:sunglasses:

2 likes

Gister hoorde ik een hard geluid toen ik op de koppeling trapte en nu gaat schakelen echt heel lastig. Ik heb maar een oud autootje en ben bang dat ik een nieuwe moet aanschaffen. Ik heb echt al zoveel grote bedragen die ik moet betalen … zorgkosten oa. Echt heel kut. Morgen naar laten kijken maar vrees voor het ergste.

Iemand met verstand van auto’s die hier wat over te zeggen heeft :joy:?