Ik heb zo’n vermoeden dat er iets kapot is in de versnellingsbak dan. Ik heb dit ook een gehad en daarna klapte hij nog een keer en stond ik stil. Kon niet meer rijden toen.
moet vanavond nog een ritje en dan nog naar de garage. Hopelijk red ik het haha …
en was dat een duur grapje?
De auto is echt te weinig waard om honderden euros aan reparatie uit te geven.
Het was het busje van mijn opa en die viel al uit elkaar, dus het was het niet waard om te maken. Hij heeft toen een andere auto gekocht. Weet niet wat het gekost zou hebben.
Maar ik heb toch wat geschreven dus je hoeft niet te snikken.
Ik moet gewoon even checken hoe deze kerstmuts op mijn profielfoto staat haha.
Edit: nice, muts op een kont!
Film was leuk!
En het leukste,ik ging dus met een collega en haar kinderen en toen kwamen er nog 2 kinderen uit haar klas ook, want die hadden gehoord dat wij samen naar de bios gingen.
Haha wat een lol. Heb je vakantie ga je vrijwellig 2 juffen opzoeken in de bios.
Hahahaha love it
Hahaha ik had ook ooit een crush op een collega maar ik deed dan precies het tegenovergestelde. Ik vermeed hem dan altijd zoveel mogelijk omdat ik het zo vervelend vond om een crush op hem te hebben en mezelf alleen maar ongemakkelijk voelde in zijn buurt. Ga je verder nog iets doen met je crush?
Mn broertje is automonteur, zal ik het hem eens vragen?
Okeee net ongesteld geworden, geen wonder dat ik zo emo was gisteren…
(Thanks nog @Krabsalade heb het allemaal net nog eens doorgelezen wat je zei, vandaag gaat het al iets beter gelukkig).
En nu de laatste kerstcadeautjes voor mijn zusje inpakken.
In pyjama uiteraard, ik kom vandaag niet meer buiten
Er ging hier net vuurwerk af in de buurt wat echt klonk als een bom.
Ja dankje nog! Heb het overleefd. Het viel me alles mee Zijn ook bij de Lidl en bloemist geweest en bij de Lidl was het echt niet drukker dan normaal op zondag. Bloemist was wel druk maar ook goed te doen.
Jammer van je chocolade wel.
Ik heb net een bodywrap op mezelf gesmeerd en ziet het eruit alsof ik een skintight zwart catwoman pak aan heb net een col. Moet alleen nog 15 minuten intrekken en verveel me en kan niks doen nu want in geef modder af
Ik kan me hier heel goed in vinden. Ik vind het na een lange dag werken met collega’s heerlijk om 's avonds alleen thuis te zijn, maar ik kan er net zo van genieten om dan mijn band repetitie te hebben of met vrienden af te spreken. Zo lang het beide maar in balans is. Als ik elke avond wat heb wordt ik gek, maar van een week lang alleen thuis zitten net zo goed.
Nee, daarom vind ik mezelf ook zo irritant, hij is getrouwd en heeft kindjes, dus daar blijf ik sowieso af. Ik probeer heel hard om gewoon normaal te doen en al die onnozelheden te skippen. Ik denk niet dat het opvalt, maar ik erger me aan mezelf.
Ambivert! Ik ben ook net zo haha
Ughhh 2e kerstdag totaal geen zin in. Grafhekel aan mijn schoonzus (zij haat mij trouwens ook) en zwager (broer van mijn vriend) heb ik ook niks mee.
Ik vind die ouderwetse nederlandse kerst liedjes toch het leukst haha
Ik kan hier nooit aan wennen, ik blijf “aangereden” toch altijd lezen alsof je een ongeluk hebt gehad
Ik ga echt stuk om de kerstmuts/forumnaam combinaties hahaha.