Wat je even kwijt wilt #13

Wat @anon98052296 zegt, en gecondoleerd en sterkte :disappointed: <3

1 like

Hij staat je enig!

1 like

Ik ben altijd zo jaloers op mensen met grote vriendengroepen, vooral met kerst en oud&nieuw enzo

12 likes

Bij mij lijkt mijn kerstmuts net een afzuigkap :joy:

8 likes

Jaa de Kerstperiode bevalt Harry wel.

2 likes

Let’s be friends ;). Heel herkenbaar. Mag ik vragen waar je je hebt aangemeld?

Je bent echt niet de enige met die gevoelens :heart:

1 like

Ik ben vast koekjes aan het bakken voor kerst zodat ik ze morgen alleen nog hoef te decoreren, maar de 2e lading is echt lelijk geworden. Volgens mij was het deeg te dik :sweat_smile:

1 like

@Lort Ik heb je een PB gestuurd!

@Kamerbreed Wat goed om te horen! Ik heb het idee dat ik er gewoon niet zo handig in ben. Alsof ik ergens heb gemist hoe dat moet als je ouder bent. Nog tips?

1 like

Ik moet morgen nog wcpapier halen en ik heb nu al geen zin. Een miljoen jaar in de rij staan :tired_face:

Ik zou bijna zeggen laten we een aantal regionale FF-nieuwjaarsborrels organiseren voor iedereen die sociale goede voornemens heeft in 2019 (nieuwe contacten, meer de deur uit, etc.). Lees er de laatste dagen zo veel over hier!

17 likes

Gutgut ben kapot en moet nog stofzuigen en dweilen :sob: oma hier hoor.

Goede tips! Ik hou van lezen, dus ga gelijk is rondsnuffelen of ik hier in de buurt iets van een boekenclub kan vinden.
Ben het helemaal met je eens dat jezelf zijn het belangrijkst is. Wat ik lastig vind is dat ik bij nieuwe mensen altijd vrij stil ben en echt de kat uit de boom kijk. Daarom denk ik altijd ‘saai’ over te komen. Ik moet gewoon even over een drempel heen denk ik.
Bedankt voor je uitgebreide reactie!

1 like

herkenbaar, succes! en @Kamerbreed bedankt voor de tips. ik wil hier volgend jaar ook graag mee bezig. zou je mij trouwens ook een pb kunnen sturen met waar je je aangemeld hebt? ben wel benieuwd

1 like

Wil ik wel, maar als ik op jouw naam klik komt er niks in beeld. Kan jij mij iets sturen?

1 like

Ik heb volgens mij een nogal dure fout gemaakt op m’n werk. Beetje anti-climax om mijn verlof in te zetten…

Ik heb gisteravond zo’n leuke sinterkerst gehad met m’n familie. Kwam ik daar aan, zat m’n broer die in het buitenland woont en die ik al bijna een jaar niet had gezien onverwacht op de bank :heart_eyes: lekker janken natuurlijk. En ik vierde het voor het eerst met m’n vriend erbij en ik vond het echt genieten om te merken dat hij het gezellig vond en dat hij genoot van de drukte, want m’n familie is soms echt een chaotisch geheel. En volgens mij heb ik klapperende eierstokken sinds ik zag hoe hij spontaan de snotneus van m’n peuterneefje afveegde :sob::heart_eyes:

Edit: ik zie nu m’n profielplaatje voor het eerst met kerstmuts op en ik vind het geweldiggg

35 likes

Het is sowieso mogelijk. Ik heb het op mijn 28e gedaan en het werkt

1 like

Ik vind dit ook lastig hoor!
Ben ook wel benieuwd naar die website. :slight_smile:

1 like

Blegh, vanochtend wakker geworden met keelpijn en hoofdpijn en ik hoopte dat het beter zou worden naarmate de dag vordert, maar het is nog steeds hetzelfde. Hoop dat ik morgen beter ben voor alle festiviteiten starten.