Wat je even kwijt wilt #13

Beterschap <3

1 like

Ik heb zo geen zin om morgen naar mijn schoonouders te gaan, mijn vriend wilt ook perse blijven slapen :unamused:

Gewoon niet teruggaan, heb ik ook gedaan :smile:

1 like

Ik ga morgen voor 2 nachten op hotel. Echt mezelf pamperen en genieten e.d. En ik ben nu m’n koffer aan het maken en het is echt genant hoeveel ik wil meenemen. Ik ben over het algemeen best goed in het minimale meenemen, maar nu dus écht niet, haha. Ik wil boeken meenemen en films en scrubs en maskertjes en sportgerief en een fles wijn en en en en…

28 likes

Oooo dit klinkt zoooo chill!! Geniet ervan!

1 like

Oke na een shitload van downloaden, ga ik nu lekker simsen! Thanks forum :blush:

4 likes

Oké, hier heb ik hardop om gelachen.

39 likes

Ik heb op mn werk al 100 cadeaus in gepakt maar toch zit ik gift wrapping videos te kijken. Zo rust gevend haha

6 likes

Ik heb een vraag en ik weet niet of ie al ergens beantwoord is (als dat zo is: sorry). Hoe is bepaald welke kant de kerstmutsjes op wijzen? Ik kom er maar niet uit en ik moet dit echt weten voor mijn gemoedsrust.

Echt leuk dat ze er zijn trouwens <3

2 likes

Maar soms is het ineens links rechts links

Ik heb honger… maar weet niet wat ik nog wil eten… sowieso weinig in huis…

Hmmm over al die kerstwensen, ik reageer daar ook vaak laat/slecht/niet op eigenlijk. Ik merk dat het me een beetje tegenstaat. Zo bijzonder vind ik kerst nou eigenlijk ook weer niet? En als dan bijv mijn tante hetzelfde kerstwensen-plaatje in de groepsapp stuurt en naar mij persoonlijk, zonder enige verdere tekst erbij… ja lekker gemeend/geïnteresseerd/persoonlijk? Het voelt meer als een soort plichtmatig iets ofzo? Net als nieuwjaarswensen trouwens, ook zoiets. Iedereen stuurt hetzelfde naar iedereen, dat hoort/moet. Zoals je dan vroeger ook hetzelfde smsje naar heel je contactlijst stuurde (en dan kijken hoelang het duurde voordat je berichten erdoor kwamen aangezien het netwerk altijd plat lag), zo onpersoonlijk eigenlijk?

12 likes

Ik heb morgenvroeg een sollicitatiegesprek, is eigenlijk mijn eerste ‘echte’ sollicitatiegesprek ooit en ik vraag me echt af of ik me goed genoeg voorbereid heb. Heb echt totaal geen idee wat ik kan verwachten dus ik heb gewoon de website heel goed geïnspecteerd en de 60 meest gestelde vragen volgens de nationale vacaturebank een beetje voorbereid :sweat_smile: . Ben ook helemaal niet zo zenuwachtig? Ben bang dat ik t een beetje aan t onderschatten ben haha

1 like

Niet dat ik veel ervaring heb, maar als je wat weet over het bedrijf en een beetje leuk jezelf kan presenteren komt het vast goed! Blijf jezelf, super veel succes morgenochtend!!

2 likes

Links links rechts. Soms worden tussendoor posts verwijderd. Dan klopt het inderdaad niet meer.

2 likes

Aan de ene kant: JA, dit. Maar met oud en nieuw vind ik het ergens ook wel mooi om je naasten iets te wensen. En ja dat is een standaard tekst maar vaak zeg ik er wel bij “dat het maar een (gezond/liefdevol/blabla iets persoonlijks) jaar mag worden”. Dat is wellicht cheesy en standaard maar hoe vaak spreek je uit tegen je naasten dat je ze iets goeds wenst? Vooral als het jaar ervoor minder gezond of liefdevol ofzo was. Zelfde als met “houden van”, zulke dingen zeg je niet zo dagelijks maar bedoel je wel.

Maar snap je wel hoor, van die cheesy stomme teksten die je zo stuurt, daar bedoel je niets mee, dat is gewoon routine.

1 like

Tosti

1 like

Ik ga morgen heel kneuterig bij IKEA ontbijten met mijn moeder en daarna troep voor mijn huis kopen wat ik niet nodig heb. Heuj

14 likes

Succes! Gewoon jezelf zijn. En ik heb eens een tip gekregen on een goede stevige hand te geven op het moment dat je je voorstelt.

1 like

Zo gezellig altijd :partying_face:

1 like