Moet even posten om mijn kerstalpaca te zien.
Oh en ik heb een seksdroom gehad over mijn nieuwe buurmeisje. Vond het in mijn droom geen vreemdgaan, want hey het was een meisje…
Veel succes en sterkte voor iedereen die vandaag gewoon moet / mag werken. Het is inderdaad heerlijk rustig in de trein
Ja neeee ik ben mega verkouden dus ik proef en ruik letterlijk niets.
Ja ik gok dat ik zo ook lekker door kan rijden op de snelweg! Heel fijn
Late reactie maar is helemaal niet gek of iets om je voor te schamen , er zijn veel beroemde artiesten/kunstenaars die precies hetzelfde (hebben) ervaren! En ook fijn voor jezelf dat er toch nog iets moois uit kan komen…
ga ik mijn vriend vanavond meekrijgen naar de nieuwe mary poppins film ja of nee…
Hahaha snap ik. Ik hoop dat deze dag een beetje snel gaat. Ben wel goed / slecht begonnen met de toffee nut latte van SB als ontbijt
Zo lekker met 3 man op kantoor, heerlijk!
Laatste dagje werken… ben ook niet van plan om heel hard te werken
Ik hoef vandaag helemaal niet weg. Zal ik gewoon de hele dag in mijn pyjama doorbrengen?
- Ja
- Nee doe normaal
0 stemmers
Ga je alleen?? Geniet ervan!!
Ja het voelt heel gek. Weet ook niet wat ik ga zeggen als hij gaat reageren. Dit is echt heel impulsief
Blehh zo kut geslapen, mijn moeder ging de heletijd opnieuw dood in mijn droom. Echt verschrikkelijk.
Ik kreeg gisteren te horen dat een achternichtje van mij (ze is 15 of 16) een hersentumor heeft. Damn… Zo jong. Ze gaan van de week kijken of het goed of kwaardaardig is.
Er komt wel iemand laminaat kopen haha. Ik hoef geen sterkte hoor, zie haar verder nooit maar wel lief van je.
Yep! En genieten zal zeker gebeuren!
Pff, klinkt als een hele nare nacht!
Ga je dan ook alleen het kerstdiner nuttigen in het restaurant? Ik zou dat ook wel een keer willen hoor maar ik ‘durf’ het dan toch niet.En daarmee bedoel ik alleen in een hotel.
Hahaha. Iedereen is so fetch