Wat je even kwijt wilt #13

Wilde eigenlijk net naar bed gaan, maar toen zag ik dat een docu op ned1 begon waar het gezin van Nicky Verstappen & Peter R de Vries het over de gebeurtenissen hebben en wat het met ze gedaan heeft en nog steeds doet. Toch nog maar even wakker blijven nu.

4 likes

Oh my gooooood, weer een halfuur zitten stressen om niks!!! Fuck mijn brein! :hot_face:

Heeeerlijk, morgen maar een korter dagje werken en dan twee dagen vrij.
Familie 1 denkt dat we bij familie 2 eten, en familie 2 denkt dat we bij familie 1 eten, maar eigenlijk zijn we gewoon samen, met een netflix lijst, een game, heel veel lekker eten en vooral positive vibes.

De families zien we trouwens later, gewoon niet tijdens kerst.

54 likes

Ik dronk als kind dolgraag shandy maar als volwassene lust ik niet eens bier…

1 like

Ik vind de kersthoedjes zo verwarrend… het lijkt net of alle posts van @sofetch zijn :joy:

4 likes

Ik heb mijn halfbroertje waar ik nooit contact mee heb gehad toegevoegd om facebook, en gister accepteerde hij mij. Hij is 20, en ik heb geen idee of hij uberhaupt weet wie ik ben… Heb hem zojuist een prive bericht gestuurd op facebook met de vraag of hij dat weet, en dat dit misschien heel random overkomt. Maar ik heb geen idee of hij hier op gaat reageren. Heel vaag dat ik dit ineens zo doe, aangezien ik nooit contact oid wilde

5 likes

Mijn moeder is er 1 dag voor kerst via via achter gekomen (familie had mijn vader zien lopen) dat mijn vader een nieuwe vriendin heeft en het is ƩƩn grote shitshow. Nu lig ik al even wakker, heb ik overal pijn in mijn spieren, onrustige benen en moet ik huilen. Wat een kutzooi.

1 like

Ah nee @August, wat rot. Hier was je al een tijdje geleden bang voor toch? Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, zo vervelend als je hier als kind tussen staat. Is je moeder verdrietig of boos? Kan me voorstellen dat ze misschien wat tijd nodig heeft om het te laten bezinken. Hoop dat jij het een beetje los kunt laten (maar moeilijk, dat snap ik).

Moet even posten om mijn kerstalpaca te zien.
Oh en ik heb een seksdroom gehad over mijn nieuwe buurmeisje. Vond het in mijn droom geen vreemdgaan, want hey het was een meisje…

4 likes

Veel succes en sterkte voor iedereen die vandaag gewoon moet / mag werken. Het is inderdaad heerlijk rustig in de trein

6 likes

Ja neeee ik ben mega verkouden dus ik proef en ruik letterlijk niets.

Ja ik gok dat ik zo ook lekker door kan rijden op de snelweg! Heel fijn

1 like

Late reactie maar is helemaal niet gek of iets om je voor te schamen , er zijn veel beroemde artiesten/kunstenaars die precies hetzelfde (hebben) ervaren! En ook fijn voor jezelf dat er toch nog iets moois uit kan komen…

1 like

ga ik mijn vriend vanavond meekrijgen naar de nieuwe mary poppins film ja of nee…

1 like

Hahaha snap ik. Ik hoop dat deze dag een beetje snel gaat. Ben wel goed / slecht begonnen met de toffee nut latte van SB als ontbijt :ok_hand:t2:

1 like

Zo lekker met 3 man op kantoor, heerlijk!

1 like

Laatste dagje werken… ben ook niet van plan om heel hard te werken

1 like

@GroenTakje @Lentex @Nidorina
Super lief allemaal thanks! Ga er zo heen en ga het meemaken haha

Ik hoef vandaag helemaal niet weg. Zal ik gewoon de hele dag in mijn pyjama doorbrengen?

• Ja
  • Nee doe normaal

0 stemmers

1 like

Ga je alleen?? Geniet ervan!!