Wat je even kwijt wilt #13

Omg mijn moeder heeft heerlijke rose gekocht bij een wijnproeverij en nu zijn we allemaal aangeschoten

7 likes

Zo jammer. Mijn neefje heeft waterpokken en nu komt de helft van de familie niet.
Had zoveel eten gehaald en al gemaakt.

Zijn ouders blijven bij hem. Mijn schoonouders komen denk ik wel. Maar toch de helft die thuis blijft.
Had al veel dingen gepland.
Ze vragen nu om locaties te wisselen. Maar mijn vriend en ik gaan zondag al op en neer (2,5 uur rijden). Ga niet 2 keer op en neer in 1 week.

Had om 5 uur al honger en toen avondeten op. Dom want nu heb ik weer honger. Wat kan ik eten?

Nee tuurlijk niet. Vraag me af of hij zich wel goed voelt zondag als hij jarig is. Zag net dat waterpokken wel 10 dagen kan duren.

Rijsttafel met smeerkaas?

4 likes

Een hele rijsttafel? Alleen :joy:

10 likes

Wel een goed idee, heb ook nog crackers trouwens.

Haha wafel

2 likes

Een dikke knuffel voor iedereen die zich alleen/rot voelt tijdens kerst. Ik denk aan jullie en stuur jullie alle liefde en warmte die ik heb!

Ik moest zojuist spelen tijdens de avondmis en volgens mij probeerde meneer pastoor na de mis met mij te flirten. :expressionless:

25 likes

Ik vermaak me wel met home alone :biggrin:

Normaal zou ik ook allang een fles wijn open getrokken hebben, maar iets met goede voornemens enzo… Zo kansloos ook haha, ik ben aan het overwegen een tijdje niet te drinken in januari (eventueel langer), maar volgens mij gaat me dat nooit lukken. Vind het ergens wel treurig van mezelf.

4 likes

Aah kan dat niet vanuit huis oid?

1 like

Anders iets lekkers eten ipv wijn drinken?

Ik heb net mijn vriendje naar de keuken gesleept om samen koekjes te gaan bakken. Het is kerst he

7 likes

Haha ja dat heb ik gelukkig wel :biggrin:
ook niet bepaald gezond enzo maarja, je kant niet alles hebben he

1 like

Heel goed! :sunglasses:

1 like

Ben maar in mijn 2e boek begonnen, helaas waren de rijstwafels op. Dus ben maar gegaan voor een cracker.

1 like

Ik bedenk net het geniale plan om morgenochtend voor mezelf pannenkoeken te bakken en dan film te kijken :star_struck:

6 likes

Fijne feestdagen lieve meiden :heart:

5 likes

Haha een vriendin vroeg hoe mijn avond was: ik ben EHBO spullen aan het ordenen en een was aan het draaien. Zeer feestelijk.

4 likes