Wat je even kwijt wilt #13

Herkenbaar… :unamused:

Er werd gezegd dat het niet slecht bedoeld was, maar dat we zelf mogen beslissen of we aansluiten ja of nee. De manier van communiceren is verder helemaal niet meer uitvoerig besproken. We zouden nog bellen met broers/zussen want ik (en zus) vonden het belangrijk dat het nog uitgepraat werd, maar eentje vond dat toch irritant over de telefoon en nja. Een schoonzus maakte nog een sarcastische opmerking die ook echt top was (nadat zus had gezegd dat ze hooote dat we dit konden voorkomen in de toekomst).
Denk dat we met Kerst ons van de domme houden en het dus niet uitgepraat wordt. Ik hoop dat het kan als we elkaar zien in januari, maar waarschijnlijk zijn er dan ook kinderen en andere afleiding bij dus ik reken er maar niet op. Zo gaat het bij ons altijd.
Begin het ook steeds meer te accepteren, de bestaande band, dat gaat best prima maar op sommige dagen is het lastiger.

1 like

Niet leuk. Gelukkig is het volgende week allemaal wel weer voorbij. En zitten we in de meest depressieve maand van het jaar :’) (geef mij maar maart :p)

Ik zit al sinds 14:00 bij de kapper. Zou om 17:00 klaar zijn. Ik ben zo moe :weary: . Ik had het kunnen weten dat het extreem zou uitlopen vandaag.

Edit: en ik verveel me!

Ja ik kan me ook voorstellen dat het zich blijft opstapelen bij jou en je zus als dingen die gewoon naar zijn nooit uitgesproken worden. Met daarbij het risico dat het een keer tot een ontploffing komt/de emmer over gaat lopen. Maar het lijkt er inmiddels ook op (wat ik uit jouw verhalen denk op te maken althans) dat ze ook niet open staan voor “kritiek” dus zulke gesprekken bewust uit de weg gaan, in plaats van dat het niet goed uit komt door bijv de kinderen. Kan me de irritatie goed voorstellen iig!

Haha ja, van de ene rotte periode naar de andere. :slight_smile:
Ach, komt wel goed he

1 like

Ze snappen het gewoon niet. Ik heb ook al eerder aangegeven dat het op een gegeven moment over is, maar ook dat lijkt niet aan te komen. Ik wil graag in januari afspreken zonder kinderen maar daar lijkt helemaal geen moeite voor gedaan te worden “we zien tegen die tijd wel, waarschijnlijk komt kind mee”…
Ik kom steeds meer op een punt dat het me steeds meer koud laat. Ook wel cynisch. Ik voel gewoon steeds minder interesse voor ze en afstand. Brengt wel veel angst mee hoe dat zal gaan als mijn vader er niet meer is. Sterfgevallen drijven sowieso vaak families uiteen en als het dan daarvoor al niet lekker botert staat er ons nog genoeg ellende te wachten, ben ik bang. Hopelijk leeft hij nog 25 jaar hoor, maar die man wordt er ook niet jonger op :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb schoenen besteld en aangegeven dat ik ze in de winkel wil ophalen. Keek vanmiddag rond 2u in mn mail om te kijken of ik al bericht had dat ik ze op kon halen. Toen nog niks, dus dacht dan wordt het na kerst. Check ik nu weer mn mail, had ik om kwart voor 4 mail gekregen dat ze er zijn. Jammer dat ik het niet eerder zag, dan kon ik ze met kerst aan. Echt een first world problem dit

Ja als het eenrichtingsverkeer is wat dat betreft schiet je er weinig mee op. Maar daardoor gaat het je ws ook steeds minder interesseren ja. Zonde gewoon die situatie en dat de relatie met je broers daardoor ook zo verslechterd is.

1 like

True. Maar ik voel wel veel dankbaarheid (kut woord, ik weet het) voor het bestaan van en de relatie met mijn zus, daar maar op focussen.

2 likes

Same for me!
Maar met alle liefde voor mijn cliënten

Ik kom wel online speciaal voor jou :wink:

1 like

Omg mijn moeder heeft heerlijke rose gekocht bij een wijnproeverij en nu zijn we allemaal aangeschoten

7 likes

Zo jammer. Mijn neefje heeft waterpokken en nu komt de helft van de familie niet.
Had zoveel eten gehaald en al gemaakt.

Zijn ouders blijven bij hem. Mijn schoonouders komen denk ik wel. Maar toch de helft die thuis blijft.
Had al veel dingen gepland.
Ze vragen nu om locaties te wisselen. Maar mijn vriend en ik gaan zondag al op en neer (2,5 uur rijden). Ga niet 2 keer op en neer in 1 week.

Had om 5 uur al honger en toen avondeten op. Dom want nu heb ik weer honger. Wat kan ik eten?

Nee tuurlijk niet. Vraag me af of hij zich wel goed voelt zondag als hij jarig is. Zag net dat waterpokken wel 10 dagen kan duren.

Rijsttafel met smeerkaas?

4 likes

Een hele rijsttafel? Alleen :joy:

10 likes

Wel een goed idee, heb ook nog crackers trouwens.