Wat je even kwijt wilt #13

Haha wafel

2 likes

Een dikke knuffel voor iedereen die zich alleen/rot voelt tijdens kerst. Ik denk aan jullie en stuur jullie alle liefde en warmte die ik heb!

Ik moest zojuist spelen tijdens de avondmis en volgens mij probeerde meneer pastoor na de mis met mij te flirten. :expressionless:

25 likes

Ik vermaak me wel met home alone :biggrin:

Normaal zou ik ook allang een fles wijn open getrokken hebben, maar iets met goede voornemens enzo… Zo kansloos ook haha, ik ben aan het overwegen een tijdje niet te drinken in januari (eventueel langer), maar volgens mij gaat me dat nooit lukken. Vind het ergens wel treurig van mezelf.

4 likes

Aah kan dat niet vanuit huis oid?

1 like

Anders iets lekkers eten ipv wijn drinken?

Ik heb net mijn vriendje naar de keuken gesleept om samen koekjes te gaan bakken. Het is kerst he

7 likes

Haha ja dat heb ik gelukkig wel :biggrin:
ook niet bepaald gezond enzo maarja, je kant niet alles hebben he

1 like

Heel goed! :sunglasses:

1 like

Ben maar in mijn 2e boek begonnen, helaas waren de rijstwafels op. Dus ben maar gegaan voor een cracker.

1 like

Ik bedenk net het geniale plan om morgenochtend voor mezelf pannenkoeken te bakken en dan film te kijken :star_struck:

6 likes

Fijne feestdagen lieve meiden :heart:

5 likes

Haha een vriendin vroeg hoe mijn avond was: ik ben EHBO spullen aan het ordenen en een was aan het draaien. Zeer feestelijk.

4 likes

Ik draag een korte jumpsuit met panty en ik heb echt een sicke manier gevonden om daarmee naar de wc te gaan. Panty omlaag, broekje van de jumpsuit opzij. Hoezoe moeilijk plassen?!

3 likes

Hahah dat heeft iemand anders van het EGF een tijd geleden ook eens gepost.

1 like

Mijn FWB is naast mij op de bank in slaap gevallen, maar ik kan er niet naast gaan liggen want geen ruimte en zijn heup als kussen gebruiken is niet comfortabel (heb net al zo in slaap proberen te vallen)

What to do?

Wat erg. Rillingen over mijn rug.
Sterkte nog vanavond, zal nog een lange nacht worden ben ik bang.

Ik had een fashion cheque gekregen voor kerst en het kaartje is gewoon kwijt? Ben echt super chagrijnig hierover vooral omdat m’n ouders al het vuilnis al in de ondergrondse container hebben gegooid :neutral_face:

Ik haal dit vast morgenochtend weer weg maar ik ben zo blij. Voor het eerst sinds 4 jaar geen calorieën geteld en geprobeerd zoveel mogelijk mee te eten met m’n familie met het kerstdiner en dat is deels gelukt en ben best trots yay oké welterusten

52 likes

Ik heb 2 cocktails op en ik kijk nu al scheel

1 like

Ik zag een AYNIL kerstspecial topic. En ik dacht dat Aynil een comedian uit india was die een kerst speciL had gemaakt. Viel dat even vies tegen.

19 likes