Ik draag een korte jumpsuit met panty en ik heb echt een sicke manier gevonden om daarmee naar de wc te gaan. Panty omlaag, broekje van de jumpsuit opzij. Hoezoe moeilijk plassen?!
Hahah dat heeft iemand anders van het EGF een tijd geleden ook eens gepost.
Mijn FWB is naast mij op de bank in slaap gevallen, maar ik kan er niet naast gaan liggen want geen ruimte en zijn heup als kussen gebruiken is niet comfortabel (heb net al zo in slaap proberen te vallen)
What to do?
Wat erg. Rillingen over mijn rug.
Sterkte nog vanavond, zal nog een lange nacht worden ben ik bang.
Ik had een fashion cheque gekregen voor kerst en het kaartje is gewoon kwijt? Ben echt super chagrijnig hierover vooral omdat mān ouders al het vuilnis al in de ondergrondse container hebben gegooid
Ik haal dit vast morgenochtend weer weg maar ik ben zo blij. Voor het eerst sinds 4 jaar geen calorieĆ«n geteld en geprobeerd zoveel mogelijk mee te eten met mān familie met het kerstdiner en dat is deels gelukt en ben best trots yay okĆ© welterusten
Ik heb 2 cocktails op en ik kijk nu al scheel
Ik zag een AYNIL kerstspecial topic. En ik dacht dat Aynil een comedian uit india was die een kerst speciL had gemaakt. Viel dat even vies tegen.
Jongens het spijt me maar ik vind home alone zoān KUTFILM
sorry ik had het misschien in het opbiecht topic moeten zetten!!!
Hahahahaha @anon39978576, ik las steeds over Aynil op fb en ig en dacht dat het een Turks programma was!!!
Ik heb o.a. een springvorm gekregen van 13 cm en ik vraag me af wtf ik ermee zou kunnen maken hahaha, heeft iemand hier enig idee van? Wel echt megalieve kadoās gekregen en ik ben ook blij dat mijn fam blijkbaar enthousiast is over mijn ontdekking w.b. taarten bakken etc. maar ik ben nu helemaal bezig met bedenken wat ik hiermee kan en raak er bijna gefrustreerd door:
Ah leuk! In mijn kleine springvorm (16cm) bak ik meestal als ik iets wil maken maar het niet weg kan geven en dus allemaal zelf op moet(/mag) eten. Dan vind ik een grote taart teveel maar zoān kleintje kan ik nog wel verantwoorden haha. Oh of als vriendinnen komen eten en we met ± 4 man zijn en ik wil dat alles op gaat.
Anyway, ik maak meestal een simpele cake (evt. gevuld met appel of kersen), chocoladetaart of cheesecake. Ik neem dan de helft van het originele recept en dan kom ik best prima uit.
Ik ben net voor het eerst tante geworden.
Had vanavond en gisteren feest van een van mān beste vriendinnen die 25 werd (is in mijn omgeving best een ding), haar cadeau van haar vriend waren tickets naar een concert, waardoor ze niet op mijn 25e verjaardag kan zijn, ben hier denk ik verdrietiger over dan zou moeten
Ben zo blij, heb net online een broek gekocht in de sale waar ik al een tijdje op aan het azen was nu ben ik helemaal ready voor de kerst activiteiten vandaag!
Meerdere lagen inderdaad, super handig juist!
Ja klopt!
Welk concert?
Veel plezier alvast
@Bubbless, @Booklover en @Portugal, thanks! Ik moet duidelijk nog veel leren.
Vrolijk kerstfeest iedereen!
Gefeliciteerd
Ik heb voor de hele dag hapjes. Maar ontbijt ben ik vergeten.