Wat je even kwijt wilt #13

Jongens het spijt me maar ik vind home alone zo’n KUTFILM

25 likes

:joy: sorry ik had het misschien in het opbiecht topic moeten zetten!!!

1 like

Hahahahaha @anon39978576, ik las steeds over Aynil op fb en ig en dacht dat het een Turks programma was!!!

Ik heb o.a. een springvorm gekregen van 13 cm en ik vraag me af wtf ik ermee zou kunnen maken hahaha, heeft iemand hier enig idee van? Wel echt megalieve kado’s gekregen en ik ben ook blij dat mijn fam blijkbaar enthousiast is over mijn ontdekking w.b. taarten bakken etc. maar ik ben nu helemaal bezig met bedenken wat ik hiermee kan en raak er bijna gefrustreerd door:

3 likes

Ah leuk! In mijn kleine springvorm (16cm) bak ik meestal als ik iets wil maken maar het niet weg kan geven en dus allemaal zelf op moet(/mag) eten. Dan vind ik een grote taart teveel maar zo’n kleintje kan ik nog wel verantwoorden haha. Oh of als vriendinnen komen eten en we met ± 4 man zijn en ik wil dat alles op gaat.
Anyway, ik maak meestal een simpele cake (evt. gevuld met appel of kersen), chocoladetaart of cheesecake. Ik neem dan de helft van het originele recept en dan kom ik best prima uit.

1 like

Ik ben net voor het eerst tante geworden.

76 likes

Had vanavond en gisteren feest van een van m’n beste vriendinnen die 25 werd (is in mijn omgeving best een ding), haar cadeau van haar vriend waren tickets naar een concert, waardoor ze niet op mijn 25e verjaardag kan zijn, ben hier denk ik verdrietiger over dan zou moeten

Ben zo blij, heb net online een broek gekocht in de sale waar ik al een tijdje op aan het azen was :sunglasses: nu ben ik helemaal ready voor de kerst activiteiten vandaag!

3 likes

Meerdere lagen inderdaad, super handig juist!

1 like

Ja klopt!
Welk concert?
Veel plezier alvast :blush:

1 like

@Bubbless, @Booklover en @Portugal, thanks! Ik moet duidelijk nog veel leren. :grin:

Vrolijk kerstfeest iedereen!

1 like

Gefeliciteerd :heart_eyes:

1 like

Ik heb voor de hele dag hapjes. Maar ontbijt ben ik vergeten.

2 likes

@Dr.Watson
Gefeliciteerd!!!:birthday::birthday:

1 like

Ik heb uiteindelijk niet gegeten, haha. Ik had eigenlijk helemaal geen honger door een late lunch. Het was wel een hele fijne avond, ik heb lang in bad gelegen (was al een jaar geleden, want ik heb zelf geen bad) met Vlogmas-video’s, maskertje, scrubben, … En een glas wijn. Alles erop en eraan. Daarna kerstfilm gekeken met nog meer wijn, chocola en amandelstaaf.

Ik zit nu aan het ontbijtbuffet. En waarschijnlijk wordt het vandaag een combinatie van een wandeling door de stad, sporten/sauna, films kijken en lezen. Voor vanavond moet ik nog even zien. Blijkbaar is er geen roomservice vandaag, maar er is wel een kerstmenu in het restaurant, denk ik, dus ik moeten even zien of ze nog reserveringen aannemen.

10 likes

Thanks! Jij een hele fijne Kerst gewenst!

———

Ik ben nu trouwens bij mijn schoonouders maar zij zijn aan het wandelen en mijn man ligt nog in bed. Ik wil ontbijten en cadeautjes!

Ik word tante!!!

68 likes

klinkt heerlijk. Ik sla jouw berichtjes op voor het geval ik ook een keer wegga met Kerst, alleen!

1 like

Vind het zo schattig dat mijn moeder zo’n lief plaatje heeft opgezocht en het nu naar me stuurt op Whatsapp om me een fijne kerst te wensen, terwijl ik straks gewoon naar haar toe ga en de komende 2 dagen daar blijf haha

9 likes

@Dr.Watson gefeliciteerd!

1 like

Ik citeer en post dit even hier omdat het niet over schoonouders gaat, maar mijn moeder is precies zo. En laatst heb ik een compleet verhaal over NikkieTutorials van d’r gemist omdat ik tegenwoordig na een tijdje niks meer hoor van wat ze zegt. Ik dacht dat het weer over een onbekende kennis ging :face_with_hand_over_mouth: Gisteren: Je kent hem toch nog wel? Peter? Hij woonde twee huizen verderop? Zijn vriendin is duiker.

Hij woonde daar 10 jaar voor mijn geboorte moeder, ik heb geen flauw idee wie dat is

3 likes